تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803317300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی برندهای برتر و معرفی آنها به بازارهای جهانی در دستور کار سازمان توسعه تجارت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شناسایی برندهای برتر و معرفی آنها به بازارهای جهانی در دستور کار سازمان توسعه تجارت


رئیس‌ کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره برندهای برتر ملی اعلام کرد : شناسایی برندهای برتر ، حمایت و معرفی آنان در بازارهای جهانی از برنامه‌های مهم ماست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ولی الله افخمی‌راد در گفتگو با پایگاه خبری سازمان توسعه تجارت افزود: سازمان توسعه تجارت ایران به استناد آیین‌نامه اجرایی موضوع ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر که حمایت از برندها و تبلیغات کالاهای ایرانی را بر عهده دولت گذاشته است، قصد دارد با برگزاری جشنواره انتخاب برندهای برتر ملی، پرقدرت‌ترین برندهای ایرانی را شناسایی و معرفی کند.
وی گفت : ارزیابی وضعیت برند‌های ایرانی در مقایسه با رقبا و شناسایی جایگاه آنها که پیش‌نیاز برنامه‌ریزی‌های آتی آنان در مسیر موفقیت است، در قالب این جشنواره ممکن می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار داشت : جشنواره انتخاب و معرفی برندهای برتر ملی با مسشارکت اتحادیه‌ها و تشکل‌ها برای نخستین بار 26 بهمن سال‌جاری با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.
وی گفت: با بهره‌گیری از نظرها و تجارب اتحادیه‌ها و تشکل‌ها، بنگاه‌هایی که اقدامات شایانی در حوزه برندسازی در سطح کشور انجام دادند برای شرکت در فرایند انتخاب برندهای برتر به سازمان توسعه تجارت ایران معرفی ‌شده‌اند.
افخمی‌راد خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی اولیه متقاضیان، براساس مدل علمی و نظرسنجی از افکار عمومی و مصرف‌کنندگان در خصوص این برندها، منتخبان مشخص و در مراسمی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی در توضیح این اقدام سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: برای صاحبان برند آگاهی از جایگاه واقعی در مقایسه با رقبا اهمیت فراوانی دارد، صاحبان برند تنها در صورت آگاهی از جایگاه واقعی و وضع موجود برند خود می‌توانند به برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص استراتژی‌های بعدی بازاریابی و برندسازی اقدام کنند.
رئیس سازمان توسعه تجارت افزود : بی شک رشد اقتصادی در گرو صادرات پایدار است و صادرات پایدار در نتیجه برنامه‌ریزی محقق می‌شود. برنامه‌ریزی در صادرات یعنی اینکه صادرات محصول را به صادرات برندها تبدیل کنیم. چرا که برندها ماندگاری بیشتری در اذهان مشتریان و بازارها خواهند داشت. برندها قابلیت وفاداری بیشتری دارند و هویت‌سازی در صادرات تنها با برندها امکان‌پذیر است.
وی ادامه داد: امروزه قوی‌ترین ابزار تجارت ؛ برند است ؛ برندها با عبور از جغرافیای کشورها منافع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زیادی را نصیب کشورهای خود می‌کنند، از این‌رو توجه به برندسازی، ترویج برند و حمایت از برندهای موفق به‌طور جدی مورد توجه دولت قرار دارد و لازم است تولیدکنندگان محصولات ایرانی نیز بیش از پیش به مقوله برند و برندسازی توجه داشته باشند.
افخمی‌راد با اشاره به نقش دولت در تثبیت جایگاه برندهای ملی خاطرنشان کرد: برندپروری یکی از مهمترین مسئولیت‌های دولت است؛ دولت در نظر دارد زمینه را برای خلق و توسعه برندها فراهم کند تا الگوهای موفق برندسازی در کشور شناسایی شود و این برندها با حمایت و مساعدت دولت بتوانند در عرصه‌های بین‌المللی حضور یابند.

رئیس سازمان توسعه تجارت در مورد شیوه انتخاب برندهای برتر نیز اضافه کرد: این برندها که در گروه‌های کالایی تندمصرف و بادوام مورد ارزیابی قرار می‌گیرند بر اساس 4 شاخص اصلی، میزان نام‌آشنایی برند در نزد مصرف‌کنندگان، میزان احترام و ارزشی که مصرف‌کنندگان برای آن برند قائلند، میزان ارتباط میان مصرف‌کننده و برند و میزان تمایز برند نسبت به رقبا، از سوی مصرف‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت جایگاه هر برند در ارزیابی‌ها معلوم شده و برندهای برتر انتخاب و معرفی می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، تمامی صاحبان برند و متقاضیان تا 11 دی فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه http://brand.tpo.ir برای ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره اقدام کنند.


چهار شنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن