تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوای نبض زمین در قلب شهر منعکس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نوای نبض زمین در قلب شهر منعکس می شود
کد خبر: ۵۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ - 16 December 2015


اولین رویداد زیر سطحی محیط زیست کشور پس از چهار روز فعالیت در قالب نمایشگاهی برای بازدید عموم در زیرگذر ایستگاه ولیعصر(عج) دایر بوده و با توجه به استقبال شهروندان ؛ یک روز دیگر نیز تمدید می گردد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه به همت گروه زامیاران ، حمایت و پشتیبانی سازمان مدیریت پسماند و مساعدت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران،از 22 آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا 26 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه ضمن حضور کارشناسان و مدیران سازمان مدیریت پسماندو بازدید گروه های مختلف شهروندی از جمله دانش آموزان؛ گروه های دوستدار محیط زیست، ایرانگردان، کانون سندروم دان ایران و... نیز حضور داشتند.

زامیاران یک تشکل دانشجویی با دغدغه زیست محیطی بوده که با بکار گیری علم و هنر خود، در مناسبتهای مختلف علاقه به حضور و جلب مشارکت شهروندان و سعی در تشویق آنها به ارتقاء کیفیت محیط زیست از جمله اجرای بهینه تفکیک پسماند در مبدا و کاهش تولید پسماند دارند، که این نمایشگاه نیز به همت این تشکل دانشجویی دایر می باشد.

دکتر عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، خرسندی،معاون ریاست بازرسی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری تهران ضمن استقبال و قدردانی از این حرکت خود جوش زیست محیطی؛ از بخشهای مختلف نمایشگاه و اقدامات زیست محیطی سازمان مدیریت پسماندو زامیاران بازدید نموده ورهنمود های لازم را در جهت بهبود عملکرد نمایشگاه ارائه دادند.

دکتر گلمکانی، رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار، دکتر بازگیر،معاون اداره محیط زیست شهر تهران ومهندس قدیمی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران نیز ضمن اظهار خشنودی از برگزاری این نمایشگاه، از تلاش مدیران وکارشناسان سازمان مدیریت پسماند و خصوصا" دکتر جعفری قدردانی نموده و حضور ایشان را عامل دلگرمی و تشویق برگزار کنندگان عنوان کردند.

دکتر جعفری، مدیر عامل سازمان، کاهش تولید شیرابه، کم حجم سازی پسماند و جداسازی پسماند خشک از تر در مبدا را از محورهای زیست محیطی این نمایشگاه اعلام کرده و افزود: بهره گیری از زامیاران که یک تشکل زیست محیطی دانشجویی می باشد ، تجلی همکاری و تعامل عموم مردم در راستای نیل به هدف مشترک ارتقاء سلامت شهروندی بوده که در همین راستا 9 شرکت تولید کننده محصولات زیست محیطی ، 11سازمان مرتبط با محیط زیست و 9 سمن زیست محیطی در کنار فعالیت 10 غرفه ازطرف دبیرخانه دانشجویی سازمان (گروه زامیاران) در این نمایشگاه حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از گروه زامیاران و سایر تشکل های زیست محیطی و استفاده از نیروهای جوان وجلب مشارکت این گروه از شهروندان در راستای ارتقاء فعالیتهای اجرایی و علمی سازمان مدیریت پسماند اعلام نموده و با اشاره به برگزاری همایش بهترین از دور ریختنی ها در اسفند ماه سال جاری، از هنرمندان این عرصه تدوین کتابی با موضوع بهترین از دور ریختنی ها را درخواست کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، دکتر جعفری ضمن اظهار خشنودی از برگزاری راهپیمایی نمادین از میدان ولیعصر تا چهار راه ولیعصر توسط دبیرخانه دانشجویی سازمان مدیریت پسماند (زامیاران)، در جریان بازدید از این نمایشگاه به گفتگو با اعضای غرف و استماع دغدغه های زیست محیطی آنها پرداخته و پیشنهادات و رهنمود های لازم را در خصوص استمرار و ارتقاء همکاری و تعامل ایشان با سازمان اعلام نمودند.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن