تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803247149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حاشیه‌های حضور قلعه‌نویی در تبریز تا انتقاد دوباره مایلی‌کهن از مربی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: از حاشیه‌های حضور قلعه‌نویی در تبریز تا انتقاد دوباره مایلی‌کهن از مربی تیم ملی
فوتبال ایران در روز‌های گذشته اتفاقات و رویداد‌های متنوعی را از سر گذراند که در مهم‌ترین آن سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی تبریز بود. این مربی پس از چند سال دوری از تبریز باردیگر به این شهر فوتبال دوست برگشت.
به گزارش نامه نیوز، در طی سه روز گذشته، از چهارشنبه 18 آذر تا پایان روز شنبه 21 آذر فوتبال ایران اتفاقات و رویداد‌هایی را به خود دید که در این نوشتار آنها را مرور می‌کینم:
 
چهارشنبه 18 آذر
 
- قلعه‌نویی در تبریز سرمربی شد + حاشیه‌ها
 
شامگاه روز سه‌شنبه زمزمه‌هایی مبنی بر توافق قلعه‌نویی و تراکتور سازی تبریز به گوش می‌رسید تا اینکه در صبح چهارشنبه خبر توافق سرمربی سابق استقلال با تراکتورسازان رسما اعلام شد.
 
امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته استقلال، بعد از توافق اولیه با تراکتوری‌ها، ساعت 22 سه‌شنبه، تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
 
درحالی که امیر قلعه‌نویی درحال آخرین مذاکرات با تراکتوری‌ها بود، کمتر از 40 هوادار تراکتورسازی در مقابل هیات فوتبال تبریزعلیه او شعار دادند.
 
این اتفاقات درحالی رخ داد که گفته شده بود تا ساعتی دیگر قلعه‌نویی به صورت رسمی سرمربی تراکتورسازی می‌شود و بعد از حضور در هیات فوتبال تبریز قراردادش را امضا می‌کند.
 
سرانجام در ظهر چهارشنبه امیر قلعه‌نویی به صورت رسمی قراردادش را با تراکتورسازان امضا کرد. جلسه عقد قرارداد قلعه‌نویی با تراکتوریها، در ساختمان این باشگاه برگزار شد.
 
قلعه‌نویی در نخستین تمرینش با تراکتورسازی با استقبال خوبی از سوی کادرفنی و بازیکنان این تیم روبرو شد اما در نقطه مقابل تماشاگران برخورد صمیمانه‌ای با او نداشتند و شعار‌هایی علیه او سر دادند.
 
یکی از هواداران تراکتورسازی در پایان تمرین چهارشنبه تیمش از قلعه‌نویی خواست تا تمرکز خود را روی تراکتورسازی بگذارد.
 
یکی از هواداران تراکتورسازی هنگامی که قلعه‌نویی می‌خواست سوار ماشین خود شود به سمت او رفت و خطاب به سرمربی جدید تیمش گفت که آقای قلعه‌نویی، در تراکتورسازی باید دلت تراکتوری باشد نه آبی و قرمز. این صحبت او با لبخند قلعه‌نویی همراه شد.
 
امیر قلعه‌نویی بعد از امضای قراردادش با تراکتورسازی در نشست خبری‌ای که به همین منظور برگزار شده بود گفت: نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد ولی فوتبال با آدم حرف می‌زند. من تراکتور را انتخاب کردم چون به این تیم اعتقاد دارم. ما با چند تغییر می‌توانیم به موفقیت برسیم. در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم و در بعضی پست‌ها مثل دفاع راست دو بازیکن داریم که از بهترین‌های ایران هستند و یکی از آنها دارد ضرر می‌کند. این تراکتور با آن تراکتوری که دفعه قبل تحویل گرفتم قابل مقایسه به لحاظ پتانسیلی نیست. البته آن تیمی که از کمالوند تحویل گرفتم در رده پنجم بود اما اکنون تیم نهم است. تراکتورسازی امسال با بدشانسی زیادی روبرو شد و تونی خوش شانس نبود. تراکتورسازی می‌تواند جایگاه خود را پیدا کند.
 
- استقلال تهران برترین تیم 2015 ایرانی
 
AFC همزمان با نزدیکی به پایان سال 2015، رده‌بندی برترین تیمهای آسیایی در رده باشگاهی را اعلام کرد که گوانگ ژو قهرمان لیگ قهرمانان آسیا که توانسته در 3 سال گذشته 2 بار این عنوان با ارزش را بدست بیاورد در رده نخست قرار گرفته است. بعد از این تیم چینی دو تیم عربستانی به نام الهلال و الاهلی قرار دارند که سه تیم برتر آسیا در این رده بندی محسوب می شوند.
 
در بین تیم های ایرانی استقلال تنها تیمی است که در بین 10 تیم نخست قرار گرفته است. آبی پوشان پایتخت در این رده بندی در رده نهم قرار گرفته اند.
 
- محسن قهرمانی داور دیدار تراکتورسازی - استقلال
 
در این روز هم‌چنین از سوی دپارتمارن داوری اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
 
درحالی سایت فدراسیون فوتبال ساعتی پیش خبر از انتخاب محسن قهرمانی به عنوان داور دیدار تراکتورسازی و استقلال داده که در روزهای گذشته خبر این انتخاب در رسانه‌های اجتماعی مثل تلگرام منتشر شده بود. خبرگزاری ایسنا با احتمال اینکه شاید این مسئله باعث تغییر در چینش داوران شود از انتشار این عکس‌ها ممانعت کرده بود ولی ساعتی پیش سایت فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرد که قهرمانی داور دیدار تراکتورسازی و استقلال است.
 
محسن قهرمانی درحالی رسما به عنوان داور دیدار تراکتورسازی و استقلال معرفی شده که انتظار می‌رفت این انتخاب با تغییراتی همراه شود. این اتفاق درحالی رخ داده که باید از مسئولین مربوطه پرسید که چه طور ابلاغ این داور سر از شبکه‌های مجازی درآورده و چرا هیچ واکنشی هم نسبت به آن نداشته‌اند.
 
- کمیته انضباطی اعلام کرد که فرید کریمی تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند بازی کند.
 
دیدار دو تیم سیاه جامگان و صبای قم از هفته سیزدهم لیگ برتر که هشتم آذرماه برگزار شد و با توجه به اعتراض تیم سیاه جامگان مبنی بر حضور غیرمجاز فرید بهزادی کریمی – بازیکن تیم صبای قم،کمیته انضباطی طبق ماده 32 آیین نامه نامبرده را با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی معلق و محروم کرد.
 
- تقدیر از علی دایی:
 
همایش وقف و رسانه روز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از 7 نفر از وقف کنندگان کشور تقدیر به عمل آمد. یکی از این 7 نفر، علی دایی سرمربی صبای قم بود که به دلیل کارهای خیرخواهانه از او تقدیر به عمل آمد.
 
- پیروزی پر گل امید‌ها
 
تیم ملی فوتبال امید ایران موفق شد در دیداری پرگل حریف خود را با 5 گل از پیش رو بردارد.
 
تیم ملی فوتبال امید ایران که به منظور برپایی اردویی یک هفته‌ای، راهی آنتالیای ترکیه شده است، عصر روز چهارشنبه در دیداری پرگل مقابل تیم فوتبال منتخب آنتالیا با 5 گل به پیروزی رسید تا امیدها با پیروزی پرگل به تهران باز گردند.
 
پنج‌شنبه 19 آذر
 
- قلعه‌نویی: از گروه‌مان در لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم
 
امیر قلعه‌نویی در دومین روز حضورش در تبریز بار دیگر به جمع خبرنگاران آمد و صحبت کرد. او درباره قبول مسئولیت سرمربی‌گری تراکتورسازی گفت: همانطور که می‌دانید تراکتورسازی شرایط خاص خودش را دارد و من تجربه حضور در این تیم را داشتم و بر اساس صحبت‌هایی که با آقای عباسی کردم، قبول کردم تا هدایت این تیم را برعهده بگیرم.
 
او در ادامه گفت: اولین کاری که بعد از قبول مسئولیت تراکتورسازی کردم، این بود که به منزل تونی اولیویرا رفتم و با او صحبت‌های دوستانه‌ای داشتم. به هرحال ما باید نشان دهیم که اخلاق مدار و مهمان‌نواز هستیم. روز چهارشنبه به من گفتند تمرین تراکتور را پشت درهای بسته برگزار کنیم ولی من مخالفت کردم و گفتم درست است که بخشی از این مخالفان خط دهی شده کار می‌کنند ولی بگذارید بیایند تا حرفشان را بزنند. در رسانه‌ها دیدم که در مقابل رئیس جمهور، دانشجویان انتقاداتشان را مطرح کردند و به نظرم باید این فضا ایجاد شود.
 
- فوتبال ایران سومین تیم برتر آسیا از نظر AFC
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC فهرست برترین تیم‌های قاره را اعلام کرد که فوتبال کره جنوبی در صدر این فهرست قرار گرفته است وایران در جایگاه سوم قرار دارد.
 
در بررسی تیم‌های فوتبال آسیا بر حسب میزان موفقیت لیگ‌های داخلی و امتیازات در رده بندی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC اقدام به رده بندی تیم‌های آسیایی کرده است که در آن فوتبال ایران با وجود اینکه تیم ملی خود در رده بندی تیم‌های آسیایی در فیفا، رده نخست را در اختیار دارد، به دلیل امتیازات ضعیف در زمینه لیگ قهرمانان و عملکرد تیم‌های آسیایی خود در لیگ قهرمانان آسیا، پایین‌تر از کره جنوبی و عربستان قرار گرفته است.
 
- ورود تیم ملی امید به ایران
 
تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از چیزی حدود یک هفته اردو در کشور ترکیه وارد ایران شدند. از نکات جالب هنگام ورود تیم ملی به فرودگاه صحبت‌های خاکپور با بازیکنان تیم ملی بود.
 
- مایلی‌کهن: گاسپار یک معلم ساده در آمریکاست
 
مدیرفنی تیم ملی امید در فرودگاه و در جمع خبرنگاران با انتقاد از کی‌روش گفت کهگاسپار یک معلم ساده در آمریکا بوده که درحال حاضر مربی دروازه‌بانان تیم ملی بزرگسالان است.
 
مایکلی کهن در مورد اینکه آیا بهتر نیست مشابه کلاس‌های دروازه‌بانی‌ای که دن گاسپار برگزار کرده را کی‌روش هم برگزار کند، به صحبت پرداخت و گفت: نه. این کلاس‌ها را هم به خاطر من گذاشتند. چون گفته بودم گاسپار دروازه‌بان نبوده و کارش این نیست. کی‌روش خودش دروازه‌بان بوده است. یکی از مهمترین فاکتورهای یک دروازه‌بان به قدش است ولی گاسپار این را ندارد. تا جایی که من می‌دانم، گاسپار یک معلم ساده در آمریکا است و فکر کنم چهار یا پنج بلیت فرست کلاس از پول مملکت ما می‌گیرد.
 
- خاکپور: مربیان اگر جای من بودند چکار می‌کردند؟
 
محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید بعد از ورود تیمش به ایران درباره اردوی ترکیه گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم. ما به دنبال برگزاری یک اردوی خوب بودیم و به آن رسیدیم.
 
او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه مظلومی گفته به تیم ملی امید با این شرایط بازیکن نمی‌دهد چیست، عنوان کرد: به هر جهت با تمام احترامی که برای مربیان کشور قائل هستم، باید بگویم که تصمیم گیرنده آنها هستتند و من به آنها احترام می‌گذارم. به آنها حق می‌دهم که از بازیکنان‌شان استفاده کنند. فقط سه هفته تا شروع مسابقات فرصت داریم. مسابقاتی که می‌تواند بعد از 40 سال ما را به المپیک ببرد. ما در این هفته‌ها باید همدل باشیم.
 
- تسلیت اعضای تیم ملی فوتبال ایران به قطبی
 
کادر مدیریتی و فنی تیم ملی درگذشت مادر افشین قطبی را تسلیت گفتند.
 
در پی درگذشت مادر سرمربی سابق تیم ملی، افشین پیروانی و کادر فنی تیم ملی این ضایعه و فقدان را به افشین قطبی تسلیت گفته و از خداوند منان برای خانواده قطبی صبر مسئلت کردند.
 
- دومین تمرین تراکتوری‌ها با هدایت قلعه‌نویی + حاشیه‌ها
 
دومین تمرین امیر قلعه‌نویی و تراکتوری‌ها روز پنجشنبه برگزار شد. پیش از آغاز تمرین، مراسم معارفه سرمربی جدید تراکتورسازان برگزار شد.
 
در ابتدای این تمرین عوامل اجرایی باشگاه تراکتورسازی مانع از ورود خبرنگاران و تماشاگران به تمرین تراکتورسازی شدند ولی با وساطت قلعه‌نویی آنها توانستند در اواسط تمرین وارد ورزشگاه شوند.
 
امیر قلعه‌نویی به همراه اعضای جدید کادرفنی‌اش مثل بیات‌پور، همدانی و عالمی با لباس ورزشی این تمرین را تماشا کرد.
 
هواداران تراکتور نسبت به روز قبل بسیار آرام بودند و تنها به تشویق تراکتورسازی مشغول هستند.
 
جمعه 20 آذر
 
- قوچان نژاد: مشکل چارلتون راحت گل خوردن است
 
رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی چارلتون که مدتی است در این تیم انگلیسی فرم مطلوب خود را پیدا کرده است درباره شرایط تیم خود صحبت کرده است. این تیم در آخرین دیدار خود که اتفاقا با گلزنی و پاس گل رضا قوچان نژاد همراه بود با نتیجه 3 بر 2 برابر برایتون شکست خورد تا در خطر سقوط به دسته پایین تر فوتبال انگلیس قرار گیرد.
 
قوچان نژاد درباره وضعیت تیمش گفت: ما مهاجمان خوبی در تیم داریم که می توانیم با تنوع زیادی هر هفته بازی کنیم و همه نیز در ترکیب تیم به میدان بروند.با این حال این مهم نیست که چقدر مهاجم خوب در تیم داریم، مهم این است که مستحکم باشیم و اجازه ندهیم به راحتی دروازه ما باز شود.
 
مهاجم ایرانی ادامه داد: در حال حاضر خیلی راحت گل می خوریم و دروازه ما باز می شود. باید خطوط حمله و دفاع ما یکسان باشند و تفاوتی در عملکرد وجود نداشته باشد. باید برنامه ای برای انسجام خط دفاعی و هماهنگی با خط حمله داشته باشیم تا جلوی راحت گل خوردن تیم را بگیریم. نکته مثبت ما نیز این است که تیم هجومی داریم و خوب گل می زنیم و مهاجمان خوبی داریم. در مقطعی از فصل هستیم که باید امتیازات را جمع کنیم تا به شرایط خود در جدول رده بندی سروسامان ببخشیم.
 
- سلیمانی: می‌خواهند قهرمانی را از داوری خداحافظی دهند
 
کارشناس داوری می‌گوید داور دیدارهای این هفته به شکلی چیده شده‌اند تا محسن قهرمانی از داوری کناره‌گیری کند.
 
این کارشناس داوری افزود: از اول هم اعتقاد داشتم که برگشت محسن قهرمانی به داوری اشتباه بود زیرا به خاطر جریاناتی که پیش آمده، هر طوری که او قضاوت کند باز هم پشت سرش حرف و حدیث است. در بازی تراکتورسازی با توجه به هجمه‌های قبلی که همچنان هم ا‌د‌ا‌مه‌ دارد، تماشاگران از سیستم داوری کشور ناراضی هستند. به همین دلیل قطعا به مشکل برخواهد خورد، مخصوصا حالا که یک طرف بازی تراکتورسازی به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است و یک طرف دیگر آن استقلال و تماشاگران این تیم است. بدون تردید، تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند رفت.
 
سلیمانی ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر قهرمانی این بازی را بد قضاوت کند، به شکل بدی از داوری خداحافظی خواهد کرد و اگر هم خوب سوت بزند، در نیم فصل از داوری خداحافظی خواهد کرد. قصد عنایت و اصفهانیان این است که محسن قهرمانی را از داوری خداحافظی دهند.
 
- اصفهانیان: حق‌وردی محروم نیست، مصدوم است
 
رییس کمیته‌ داوران در مورد انتقادات صورت گرفته در مورد چیدمان داوران در این هفته‌ می‌گوید تمام بازی‌ها حساس هستند و نباید در مورد قضاوت آنها پیش‌بینی داشته باشیم.
 
فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد داور بازی استقلال و تراکتورسازی اظها‌ر کرد: همه بازی‌ها از جمله استقلال و تراکتورسازی حساس هستند و اینکه محسن قهرمانی داور این مسابقه است، نمی‌تواند شرایط را حساس‌تر کند. نباید پیش‌بینی داشته باشیم. معتقدیم که این داور، از داوران با تجربه و توانمند است و ان‌شا‌ء‌الله بتواند این بازی را به خوبی قضاوت کند.
 
او در مورد انتقادات انجام شده درباره تورج حق‌وردی به عنوان داور بازی پر‌سپولیس و گسترش فولاد نیز گفت: حق‌وردی محروم نبوده بلکه به علت مصدومیتی که در ناحیه پا داشت، مدتی داوری نکرد. البته او در حال‌ حاضر لیگ دسته یک را قضاوت کرده و حالش خوب است.
 
- استیماچ: عده‌ای فکر می‌کنند گروه ما آسان است
 
سرمربی سپاهان معتقد است شاید عده‌ای فکر کنند گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا آسان باشد اما آنها از امروز باید برای حضوری قدرتمند برنامه ریزی کنند.
 
ایگور استیماچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قر‌عه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن حریفان سپاهان اظها‌ر کرد: همه تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند سال گذشته مقام‌هایی را در کشورهای خودشان به دست آوردند و به همین دلیل، نماینده کشورشان هستند. بعضی از تیم‌ها قهرمان لیگ و بعضی قهرمان جام حذفی کشورشان هستند و از توان ویژه‌ای برای حضور در این مسابقات بهره می‌برند.
 
او ا‌ضافه‌ کرد‌: زمانی که آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آماده می‌شوند، انگیزه بسیار بالایی دارند و به همین دلیل قدرتشان نسبت به مسابقات داخلی چند برابر می‌شود. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مقتدر هستند ولی سپاهان هم نشان داده توانایی حضور در مراحل بالاتر را هم دارد و تا فینال این بازی‌ها هم پیش رفته است.
 
سرمربی سپاهان درباره همگروهی‌های تیمش و ویژگی‌های آنها خاطر‌ نشان کرد: النصر امارات تیم خوب و با سابقه‌ای است و نباید آنها را دست کم بگیریم. لوکوموتیو ازبکستان هم همیشه در کشور خودش در قامت یک مدعی ظاهر شده و می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. الاتحاد عربستان نیز از تیم‌های پر افتخار ‌آسیا است و در صورتی که از پلی‌آف صعود کند به عنوان یک رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود. برای الوحده اردن هم احترام خاصی قائل هستیم و هیچ موقع آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.
 
- یک بازیکن دورگه دیگر به سیاه‌جامگان پیوست
 
ایول کنویا، بازیکن دو رگه سوئدی – نیجریه‌ای که از چند روز پیش در تمرینات سیاه جامگان حاضر شده بود، پس از جلب رضایت فرهاد کاظمی با این باشگاه قرارداد بست.
 
این بازیکن 192 سانتیمتری در خط دفاعی بازی می‌کند و برای حل مشکلات دفاعی سیاه جامگان جذب شده است.
 
پیش از او نیز یک بازیکن انگلیسی – نیجریه‌ای دیگر به سیاه جامگان پیوسته بود.
 
- سرگردانی مربیان تیم ملی در تبریز!
 
مربیان پایه تیم ملی فوتبال که برای حضور در بازی تراکتورسازی و فجر سپاسی شیراز به تبریز دعوت شدند، مورد بی‌مهری مسئولان فوتبال استان قرار گرفتند.
 
در حالی که کوروش برمک و علیرضا پورمند، دو مربی تیم ملی جوانان کشور برای حضور در بازی دو تیم جوانان تراکتورسازی و فجر سپاسی در تبریز حاضر شده‌اند اما هیچ یک از مسئولان فوتبال تبریز، مسئولیت این دعوت را بر عهده نگرفته‌اند که این موضوع موجب سرگردانی آن‌ها شده است.
 
کوروش برمک در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این وضعیت گفت: در صحبت‌هایی که با آقای پیروانی داشتیم، استان آذربایجان‌شرقی را به عنوان اولین بازدید کمیته جوانان در نظر گرفتیم و طبق روال این کمیته، دو تا سه هفته قبل از اعزام مربیان به هر استان، هیات فوتبال آن استان را از ورود مربیان مطلع می‌سازند.



منبع: ایسنا


۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن