تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799559400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ سخنگوی قوه قضائیه به مهمترین پرسش های خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاسخ سخنگوی قوه قضائیه به مهمترین پرسش های خبرنگاران


حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا اسامی مجرمان اقتصادی بالاتر از صد میلیون تومان کلاهبرداری اعلام نمی شود، افزود: مطمئنا اگر حکم صادر و قطعی شود طبق قانون اعلام می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرنگاری در ادامه پرسید، آقای اشرفی اصفهانی در مصاحبه با یکی از سایت ها  مدعی شد که سعید مرتضوی در زمان مسئولیتش در سازمان تامین اجتماعی 60 میلیون تومان حقوق می گرفته و در قتل نقش داشته و الان رها شده است.
وی درباره بابک زنجانی هم گفته است که او از جایی حمایت می شود نظرتان درباره این اظهارات چیست ؟
محسنی اژه ای در پاسخ گفت: موظف نیستیم ببینیم مدیران دیروز و امروز چقدر می گیرند و اینکه می گویند  فلان کس رها شده  ناصحیح است  چرا که وی محاکمه شد و  برخی  ابعاد پرونده او هنوز در حال بررسی است  که هفته گذشته یک دادگاه وی برگزار شد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره  اظهارات اشرفی اصفهانی در خصوص بابک زنجانی هم گفت : اگر کسی با منطق و استدلال  حرف می زند  باید مدارک  خود را ارائه کند  و اکنون که پرونده  وی رسیدگی می شود  هر که هر مدرکی دارد به دادگاه  عرضه کند .
وی گفت : برخی کاری نکنند که اعتماد مردم به آنها خدشه دار شود چرا که  اگر حرفهای بی منطق و بی استدلال بزنند  بعدا مردم به خود اینها هم  اعتماد نمی کنند .
محسنی اژه ای در پاسخ به سئوالی درباره آخرین اخبار حکم حادثه شیراز گفت: دادگاه منتظر است آخرین لوایح تقدیم شود تا وارد رای شود.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث محیط زیست آیا قوه قضائیه  بنا دارد شعبه مستقلی  برای رسیدگی به این تخلفات  ایجاد کند، افزود : قوانین مرتبط با این سیاست ها باید نوشته شود و در بخشی هم باید جرم انگاری صورت گیرد.
محسنی اژه ای گفت : مردم شاهدند که  در  طول سالهای اخیر دستگاه قضایی در خصوص مخربان محیط زیست حساسیت داشته و به عنوان مدعی العموم  وارد شده است و هر جایی هم که دستگاه ذیربط و سازمان محیط زیست شکایت کنند رسیدگی در اولویت قرار می گیرد .
وی افزود: در بسیاری از استانها هم پرونده ای در این خصوص باشد خود به خود به قاضی مخصوصی داده می شود. سخنگوی قوه قضائیه گفت :‌ درباره ربوده شدن مفقودان فاجعه منا نگرانی جدی وجود دارد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه منا پرسید، افزود: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است و وزارت امور خارجه موضوع را دنبال می کند و درصدد است آن  را از طریق مقامات قضایی عربستان و کمیته مشترکی که در این خصوص تشکیل شده است پیگیری کند .
وی گفت : کسانی که در این خصوص شکایت دارند شعبه ویژه برای دریافت شکایات مفتوح است .
سخنگوی قوه قضائیه افزود: البته برخی موضوع ربوده شدن تعدادی از مفقودان و زنده بودن آنها را مطرح کردند که در این خصوص نگرانی جدی وجود دارد.
وی ادامه داد: باید وزارت امور خارجه با حساسیت و جدیت  موضوع را پیگیری کند ، چرا که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد موضوع کاملا فرق می‌کند و بحث تنها کوتاهی و تقصیر معمولی حکام و ضعف در تامین امنیت حجاج نخواهد بود .
وی افزود : البته مطرح کنندگان ربوده شدن برخی از مفقودان قرائن و شواهدی را نشان داده ‌اند که هم اکنون موضوع در حال بررسی است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیران بانک‌های مسکن و صادرات در پرونده فساد بزرگ 3 هزار میلیاردی گفت : طبق آخرین اخباری که از این پرونده دارم رسیدگی به پرونده مدیران این بانک‌ها ادامه دارد و بعید می‌دانم حکم صادر شده باشد .
وی افزود : اگر رسیدگی به این پرونده به اتمام می رسید حتما به من خبر می دادند.
محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه بابک زنجانی ادعا کرده است که وزیر نفت فعلی 5 میلیارد و شش میلیون یورو محموله نفتی فروخته است، گفت: همانطور که گفتم پرونده ‌ای در این خصوص در دستگاه قضایی تشکیل نشده و وزیر نفت نیز مورد بازجویی قرار نگرفته است .
وی افزود : البته درباره دستگاه های نظارتی اطلاعی ندارم .
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن