تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۰۰‬مركز براي توزيع كالابرگهاي شهري در استان گلستان تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۰۰‬مركز براي توزيع كالابرگهاي شهري در استان گلستان تعيين شد
داخلي. اقتصادي. كالابرگ.

رييس كميسيون توزيع كالابرگ گلستان گفت: ‪ ۱۰۰‬مركز در استان گلستان براي توزيع كالابرگهاي شهري مرحله سيزدهم تعيين و پيش بيني شده كه‌مردم مي‌توانند با مراجعه به اين مراكز نسبت به دريافت كالابرگ خود اقدام نمايند.

سيد "محمد موسوي" امروز در جلسه كميسيون توزيع كالابرگ استان در گرگان افزود: مرحله سيزدهم توزيع كالابرگ‌هاي شهري استان از ‪ ۱۹‬خردادماه تا ‪۱۶‬ تيرماه سال جاري در سه مرحله انجام مي‌شود.

به گفته وي مرحله اول توزيع اين كالابرگها به مدت ‪ ۲۵‬روز در مناطق شهري استان ادامه دارد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان گفت: توزيع كالابرگ به عنوان يكي از راهكارهاي تنظيم بازار نقش مهمي در توزيع عادلانه كالاهاي اساسي و يارانه‌دار خواهد داشت.

موسوي در زمينه مدارك مورد نياز براي دريافت كالابرگ نيز اظهارداشت:
ارايه كارت ملي در زمان تحويل كالابرگ الزامي است، لذا خانواده‌ها بايد از هم‌اكنون براي دريافت كارت ملي به ادارات ثبت احوال مراجعه كنند.

وي در زمينه كالابرگهاي روستايي و عشايري كه هم اكنون آخرين مرحله آن در حال انجام است نيز گفت: تاكنون براي ‪ ۷۰۸‬هزار و ‪ ۲۰۲‬نفر روستايي و ‪۱۴‬ هزار و ‪ ۳۳۲‬نفر عشاير استان كالابرگ توزيع شده است.

رييس سازمان بازرگاني استان گلستان نيز در اين جلسه گفت: در مرحله سيزدهم، ‪ ۷۵‬كالابرگ به هر خانوار متناسب با تعداد افراد زير پوشش داده مي‌شود.

"امير طالبي" افزود: طوري برنامه‌ريزي شده تا خانواده‌ها در كمترين زمان ممكن كالابرگ‌هاي مرحله سيزدهم خود را دريافت كنند.

مديركل ثبت احوال هم در اين جلسه براي صدور كارت ملي افرادي كه تاكنون به هر دليلي موفق به دريافت آن نشده‌اند، اعلام آمادگي كرد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن