تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 6 درصدي سهم آموزشي در دولت دهم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۵ب.ظ)
کاهش 6 درصدي سهم آموزشي در دولت دهم موج- معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش گفت: در دولت دهم سهم بخش آموزشي از بودجه عمومي کشور 6 درصد کاهش يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمحمد بطحايي در نشست بررسي شرايط آموزش و پرورش استان اظهارکرد: بايد توجه ويژه اي به افزايش اعتبارات بخش عمراني و سخت افزاري آموزش و پرورش صورت گيرد که اين امر اهتمام دستگاه‌هاي مرتبط را مي‌طلبد.
وي با اشاره به کاهش شش درصدي سهم بخش آموزش از بودجه عمومي کشور در دولت‌هاي نهم و دهم اضافه کرد: اين سهم که در سال 82 افزون بر 15 درصد بود،در سال 92 به 9درصد رسيد که کاهشي قابل توجه بود.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: البته با نگاه ويژه دولت يازدهم، اين سهم در دو سال گذشته دو درصد افزايش يافته و به 11.2 درصد رسيده است ولي با اين وجود تا رسيدن به نقطه مطلوب 15 درصدي بسيار فاصله داريم.
بطحايي ادامه داد: بهترين راهبرد کاهش اين فاصله در کوتاه مدت، افزايش بهره وري از منابع موجود است.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش در ادامه وضعيت استان را در برخورداري از زيرساخت‌هاي آموزشي نامناسب دانست و افزود: به همين سبب، ضريب اعطاي اعتبارات سخت افزاري به اين استان 1.6 در نظر گرفته شده که اين ضريب در تهران به عنوان نخستين استان در اين بخش، يک است.
وي خاطرنشان کرد: اين آمار نشان مي‌دهد ميزان اختصاص اعتبارات سخت افزاري به آذربايجان غربي سالانه 60 درصد بيشتر از تهران و استان‌هاي برخوردار در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن