تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دردولت دهم سهم بخش آموزشی از بودجه عمومی کشور 6درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر: دردولت دهم سهم بخش آموزشی از بودجه عمومی کشور 6درصد کاهش یافت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم 6 درصدی آموزش و پرورش که در سال 82 افزون بر 15 درصد بود، در سال 92 به 9 درصد رسید که کاهشی قابل توجه بود.
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان ساعت 13:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سیدمحمد بطحایی در جلسه بررسی شرایط آموزشی و فرهنگی آذربایجان غربی گفت: باید توجه ویژه ای به افزایش اعتبارات بخش عمرانی و سخت افزاری آموزش و پرورش صورت گیرد که این امر اهتمام دستگاههای مرتبط را می طلبد. وی با اشاره به کاهش 6 درصدی سهم بخش آموزش از بودجه عمومی کشور در دولت های نهم و دهم اضافه کرد: این سهم که در سال 82 افزون بر 15 درصد بود، در سال 92 به 9 درصد رسید که کاهشی قابل توجه بود.
 
وی اظهار کرد: البته با نگاه ویژه دولت یازدهم، این سهم در دو سال گذشته دو درصد افزایش یافته و به 11.2 درصد رسیده است ولی با این وجود تا رسیدن به نقطه مطلوب 15 درصدی بسیار فاصله داریم.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بهترین راهبرد کاهش این فاصله در کوتاه مدت، افزایش بهره وری از منابع موجود است.
 
بطحایی در ادامه وضعیت آذربایجان غربی را در برخورداری از زیرساخت های آموزشی نامناسب دانست و گفت: به همین سبب، ضریب اعطای اعتبارات سخت افزاری به این استان 1.6 در نظر گرفته شده که این ضریب در تهران به عنوان اولین استان در این بخش، یک است.
 
وی افزود: این آمار نشان می دهد میزان اختصاص اعتبارات سخت افزاری به آذربایجان غربی سالانه 60 درصد بیشتر از تهران و استان های برخوردار در نظر گرفته شده است.
 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن