تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803499610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افت 86 واحدي شاخص کل بورس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
در معاملات امروز بازار سرمايه رقم خورد افت 86 واحدي شاخص کل بورس موج - در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 86 واحد کاهش به مرز 62855 رسيد.
در پايان معاملات امروز بازار سرمايه، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 86 واحد کاهش به مرز 62855 رسيد، ضمن اين که شاخص کل هم وزن با 7 واحد افزايش به 9691 دست يافت، همچنين حجم معاملات امروز بازار 827 ميليون سهم بود، اين در حالي است که نماد هاي فملي، شپديس، فارس و پارسان بيشترين تاثير منفي را بر شاخص کل و نماد هاي اخابر، خودرو و شبهرن بيشترين تاثير مثبت را بر آن گذاشتند.
در ادامه بايد گفت که امروز 70 ميليون ورقه بهادار به ارزش 575 ميليارد ريال در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت، شنيده هايي به گوش مي رسد مبني بر اين که وزير اقتصاد و رئيس بانک مرکزي به بانک ها چه خصوصي و چه دولتي دستور داده است تا شفاف سازي هاي خود را از قبيل دارايي ها و تعداد شعباتشان انجام دهند که با اين اعلام تجديد ارزيابي هاي زيادي عملي خواهد شد، اخبار ديگري به گوش مي رسد که گويا روز 16 اين ماه وزير اقتصاد و رئيس جمهور از تالار معاملاتي بورس ديدن خواهند کرد و در مورد بسته اقتصادي صحبت هايي را خواهند کرد.
معاملات 11 آبان‌ماه 1394 فرابورس ايران با خريد و فروش 70 ميليون و 110 هزار ورقه بهادار در 10 هزار و 530 نوبت به ارزش 575 ميليارد و 100 ميليون ريال به پايان رسيد و آيفکس با کاهش 1.5 واحدي نسبت به روز معاملاتي قبل روي عدد 697.34 متوقف شد.
معامله‌گران فرابورسي بيشترين حجم و ارزش معاملات خود را به داد و ستد 9 ميليون و 440 هزار سهم گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان به ارزش 13 ميليارد و 270 ميليون ريال اختصاص دادند.
اين در حالي است که بيشترين افزايش قيمت در روز جاري مربوط به سهام بيمه سامان و پس از آن فولاد آلياژي يزد و قند شيروان بود و نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، سرمايه‌گذاري مسکن پرديس، مواد ويژه ليا، بانک دي، پالايش نفت تهران و پالايش نفت لاوان و قند شيروان به عنوان پربيننده‌ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.
از سوي ديگر، بيمه نوين، پالايش نفت شيراز و شمال شرق شاهرود بيشترين افت قيمت را تجربه کردند و اوراق تسهيلات مسکن در بازه 625 تا 680 هزار ريال دست به دست شد.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد با معامله 200 هزار و 760 سهم بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداري مشهد با داد و ستد 285 هزار ورقه بهادار بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
در بازار سوم هم شاهد پذيره‌نويسي حدود 260 هزار واحد سرمايه گذاري ETF هستي‌بخش آگاه بوديم ضمن اينکه فرايند پذيره نويسي اين صندوق تا پايان روز چهارشنبه 13 آبان ادامه دارد.
گفتني است، امروز نماد معاملاتي شرکت نفت پاسارگاد پس از ارائه اطلاعات پيش‌بيني با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد بازگشايي و معاملات ثانويه واحدهاي صندوق زمين وساختمان مسکن شمال غرب در بازار ابزارهاي نوين مالي آغاز شد.
در گروه فلزات اساسي فملي با حجم 7 ميليوني خود در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گرفت و در قيمت 1257 ريال 7 درصد کاهش قيمت را به ثبت رسانيد که ورورد حقوقي به اين سهم 500 هزار سهم و خروجش از آن بيش از يک ميليون سهم بود، همچنين ذوب نيز در قيمت 1851 ريال 5 ميليون حجم معاملاتي را به دوش کشيد که ورود حقوقي به اين سهم 384 هزار و خروجش از آن 735 هزار سهم بود، ضمن اينکه فولاد نيز در قيمت 1060 ريال در بازه قرمز بازار حضور يافت و حجم معاملات بيش از يک ميليوني را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم ناچيز و خروجش از آن صفر ديده شد.
درگروه محصولات شيميايي پترول با حجم 9 ميليوني خود رهبر حجم معاملاتي بود و در قيمت 1410 ريال بيش از يک درصد منفي را تجربه کرده مه ورود حقوقي به اين سهم 142 هزار و خروجش از آن بيش از 7 ميليون سهم بود، همچنين شاراک نيز در قيمت 4680 ريال فراتر از 5 ميليون حجم معاملاتي را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم پنج و نيم ميليون و خروجش از آن 5 ميليون سهم بود، در ادامه بايد گفت که شپلي در قيمت 2020 ريال بيش از يک درصد افت قيمتي را شاهد بود و بيشتر از 5 ميليون حجم معاملاتي را از آن خود کرد، لازم به ذکر است فارس با تاثير 18 درصدي منفي خود بر شاخص کل در قيمت 10498 ريال بسته شد و حقوقي ها براي ورود و يا خروج از اين سهم تمايل چنداني نشان ندادند.
گروه مخابرات کمي متفاوت با روز هاي پيشين خود عمل کرد و اخابر با 14 ميليون حجم معاملاتي در قيمت 2251 ريال شاهد ورود و خروج 13 ميليون حقوقي بود، ضمن اينکه همراه نيز در قيمت 29001 ريال 3 ميليون حجم معاملاتي را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم يک ميليون و خروجش از آن 3 ميليون سهم ثبت شد.
در گروه خودرو و ساخت قطعات خودرو با قيمت 1961 ريال 133 ميليون حجم معاملاتي را به دوش کشيد که ورود حقوقي به اين سهم 120 ميليون و خروجش از آن نيز 120 ميليون سهم بود، همچنين خپارس نيز در قيمت 915 ريال بيش از 20 ميليون حجم معاملات را در اختيار گرفت که ورود حقوقي به اين سهم يک ميليون و خروجش از آن ناچيز بود، در ادامه بايد گفت که خزاميا با حجم فراتر از 8 ميليوني خود در قيمت 1145 ريال افت سه ونيم درصدي قيمتش را مشاهده کرد که ورود و خروج حقوقي به اين سهم چندان قابل توجه نبود و خساپا با حجم 4 ميليوني خود در قيمت 1048 ريال شاد بي ميلي حقوقي ها براي ورود و خروج بود، لازم به ذکر است که خکاوه نيز در قيمت 826 ريال وارد بازه منفي بازار شد و 8 ميليون حجم معاملات را صاحب شد.
گروه فراورده هاي نفتي اغلب در بازه قرمز بازار حضور يافتند و بيشترين حجم معاملات اين گروه در اختيار ونفت با قيمت پاياني 2058 ريال قرار گرفت، که ورود حقوقي به اين سهم ناچيز و خروجش از آن يک و نيم ميليون سهم بود، ضمن اين که شبندر نيز در قيمت 3450 ريال در بازه قرمز بازار حضور يافت و حجم يک و نيم ميليوني معاملات را در دست گرفت، همچنين شپنا نيز در قيمت 2408 ريال زير پرچم قرمز بازار حضور يافت و يک ميليون حجم معاملات را از آن خود کرد، لازم به ذکر است که شبهرن و شسينا تنها نماد هاي مثبت اين گروه بودند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن