تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقایقی تکان دهنده از حواشی مسیر ساخت دستینی ؛ بخش مهمی از داستان از نسخه اصلی حذف شده است


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

سایت Kotaku بتازگی اقدام به انتشار یک مقاله مستند از حقایق گفته نشده ساخت Destiny کرده است . در این مقاله بسیار طولانی ، ما شاهد حقایق و جزئیات بسیار جالبی هستیم که باور آن ها سخت است اما تا حد زیادی دلایل ناکامی بازی در رسیدن به اهداف اولیه خود را نمایش می دهد . سایت Gamingbolt نیز بخش هایی از این مقاله را در قالب یک خبر منتشر کرده است . در این مقاله بلند از مشکلات موتور گرافیکی تا اختلافات فراوان در مسیر ساخت بازی به چشم می خورد . در بخشی مهم از این مقاله آمده است که نسخه دوم دستینی ، با همکاری نزدیک High Moon Studios ساخته خواهد شد ، استودیویی که در مالکیت Activision قرار دارد و در ابعاد فنی تخصص بالایی دارد . اما نکته دردناک و منفی ماجرا این است که به نظر می رسد بخش مهمی از داستان Destiny 1 ، از بازی اصلی حذف شده و از همان ابتدا به  High Moon Studios این ماموریت داده شد که بر مبنای این بخش داستانی ، پایه های نسخه دوم را بنا کند . بخش داستانی محدود با روایتی نامناسب یکی از اصلیترین دلایل ضعف نسخه اصلی دستینی بود و اکنون با این اظهار نظر مشخص می شود که دلیل اصلی این مشکل ، عدم توانایی بانجی و داستان ذاتی دستینی نبوده ، بلکه به طور خاص به دلایلی نا مشخص که احتمالا از سوی ناشر بازی یعنی اکتیویژن است بخش مهمی از داستان از نسخه اصلی حذف شده است . نکته غافلگیر کننده ماجرا این است که بدلیل این رویدادهای درونی استودیو و انتقال بخشی مهم از داستان به نسخه دوم ، برخی از رویدادهای نسخه اول به طور کامل تغییر کرد . به طوری که در داستان اصلی قرار بود یک اتفاق رخ دهد اما در نسخه نهایی بانجی به طور کامل سناریو آن اتفاق را تغییر داد تا بتواند داستان محدود باقی مانده را در قالب مناسب روایت کند . در هر صورت اکنون در سال 2014 با عرضه DLC جدید بازی ، شرایط دستینی بسیار بهتر از قبل شده است و اکنون دستینی به بخشی از وعده های خود توانسته عمل کند . اما نکته ناراحت کننده این پروژه 500 میلیون دلاری این است که ایکاش از همان روز اول این محتوا در نسخه اصلی گنجانده می شد و سودآوری به کیفیت ترجیح داده نمی شد . شاید اگر داستان عظیم اولیه به دو قطعه تقسیم نمی شد و بازی اصلی با همان ساختار داستان عرضه می گشت آنگاه شاهد شروع یک سری بازی در Halo بودیم ، رویایی که اکنون فکر کردن به آن خنده دار است . دیدگاه شما در این مورد چیست ؟



3 آبان 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن