تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816265850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سایت فروشگاهی و مزایای آن


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : اگر محصول یا خدمتی برای فروش دارید، با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و در محیط دیجیتال نیز فعالیت کنید. طراحی سایت فروشگاهی، یکی از متداول‌ترین روش‌های تجارت الکترونیک می‌باشد. تجارت الکترونیک یک فرصت تجاری نسبتاً جدید است

 

اگر محصول یا خدمتی برای فروش دارید، با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و در محیط دیجیتال نیز فعالیت کنید. طراحی سایت فروشگاهی، یکی از متداول‌ترین روش‌های تجارت الکترونیک می‌باشد. تجارت الکترونیک یک فرصت تجاری نسبتاً جدید است و شما با ایجاد یک سایت حرفه‌ای می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و مشتریان بیشتری را جذب کنید. در ادامه به طراحی سایت فروشگاهی و مزایای آن بیشتر خواهیم پرداخت.


site design

طراحی سایت فروشگاهی 

به صورت کلی، طراحی سایت فروشگاهی، به طراحی وب سایتی گفته می‌شود که در آن امکان فروش محصول یا خدمت وجود دارد و در آن فرایند مالی صورت می‌گیرد.در این سایت‌ها، سادگی و زیبایی در جذب کاربر بسیار اهمیت دارد زیرا کاربر باید بتواند حس خوبی از سایت شما دریافت کند و به راحتی پروسه جستجو و فرایند خرید را انجام دهد. آنلاین شاپ‌ها امروز بسیار محبوبیت یافته‌اند زیرا از طریق سایت، مشتریان به دلیل داشتن نماد و درگاه پرداخت راحت‌تر اعتماد می‌کنند.

در یک سایت فروشگاهی، کسب و کار شما معرفی شده و محصولات شما نمایش داده می‌شود و کاربر امکان خرید آنلاین دارد. برای روش ارسال می‌توانید از شیوه های گوناگون استفاده کنید مانند پست، درب منزل و... . امکان سبد خرید، علاقه مندی و مقایسه نیز سبب رضایت بیشتر کاربر می‌شود. همچنین شما در پنل مدیریت می‌توانید در لحظه گزارشات فروش خود را مشاهده کنید.

انواع فروشگاه آنلاین 

فروشگاه آنلاین بسته به نوع محصولات می‌توانند در طبقه‌بندی های مختلفی قرار بگیرند.

  • فروشگاه آنلاین فروش کالای فیزیکی: در فروشگاه‌های آنلاین شما می‌توانید تصاویر کالاهای فیزیکی خود را قرار دهید و آنها را بفروشید. کالاهای فیزیکی مانند انواع پوشاک، خوراکی‌ها، لوازم منزل، دارو و … می باشد.
  • فروشگاه آنلاین فروش کالای دیجیتال: در این فروشگاه‌ها، انواع فایل فروخته می شود. این فایل‌ها می‌توانند انواع فرمت های ویدیو، صوت، pdf، اکسل و … داشته باشند. به طور مثال ‌می‌توان به فروشگاه‌های فروش قالب آموزش‌های آنلاین اشاره نمود.
  • فروشگاه خدماتی : در فروشگاه خدماتی، خدمات به جای کالاها برای فروش معرفی و عرضه می‌شوند. خدمات می‌تواند خدمات تخصصی، آزمایشگاهی، خدمات منزل و … باشد.


pros

مزایای طراحی سایت فروشگاهی 

با ساخت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت، می‌توانید برند خود را بهبود ببخشید و از مزایای بازار دیجیتال استفاده نمایید. از جمله مهم‌ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از: 

اولین برخورد کاربر با برند شما، وب سایت شماست 

کاربر از طریق عبارات کلیدی مرتبط وارد سایت شما می‌شود و در اولین لحظه، سایت شما معرف برندتان خواهد بود. بسیار مهم است که در این لحظه سایت شما بتواند حس خوبی به کاربر القا کند. کاربر در همان لحظات اولیه می‌تواند راجع به برند شما اظهار نظر کند و بخش عمده این نظر بر اساس وب سایت شماست. طراحی ضعیف و غیر حرفه‌ای می‌تواند سبب خروج کاربران و افت برند شود. با ایجاد سایت حرفه‌ای، شما می‌توانید به راحتی در ذهن مخاطب اثر مثبت ایجاد کنید و فرایند اعتمادسازی او را ساده‌تر کنید.

فروش محصولات و خدمات در بستر آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی برای افرادی که قصد فروش محصول یا خدمات خود را دارند، پیشنهاد می‌گردد. شما به راحتی از طریق سایت فروشگاهی می‌توانید در بستر آنلاین خارج از محدودیت‌ها، محصولات خود را بفروشید. اما اگر محصولات یا خدمات شما به نحوی هستند که لازم است برخی فرایندها به صورت آفلاین انجام شود، می‌توانید از وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات استفاده کنید. به صورت کلی، اگر کسب و کار شما در عصر دیجیتال در نتایج گوگل حضور نداشته باشد به زودی از بازار رقابت حذف خواهد شد. بنابراین برای حضور در محیط دیجیتال می‌توانید از طراحی سایت شرکتی برای معرفی شرکت، محصولات، خدمات، پروژه‌ها و … استفاده نمایید و راه‌های ارتباطی مناسب را جهت ارتباط با مشتریان در نظر بگیرید.

بهبود برند و پیشی از رقبا 

در نظر کاربران، کسب و کارهایی که وب سایت دارند، اعتبار بالاتری دارند و قابل اعتمادتر هستند. اگر وب سایت شما بهتر از رقبا باشد، به راحتی می‌توانید کاربران بیشتری جذب نمایید و از رقبای خود در بازار رقابتی پیشی بگیرید. همچنین طراحی سایت متناسب با برند و یکپارچه با رنگ‌های سازمانی می‌تواند ظاهر مناسبی از برند شما در ذهن کاربر ایجاد کند. در همه صنایع و بازارها رقابت زیادی وجود دارد. اگر سایت شما زیبایی سادگی و سرعت بالا نداشته باشد، کاربر از سایت شما خارج می‌شود و به رقبای شما مراجعه می‌کند. یک سایت خوب می‌تواند سبب پیشی گرفتن شما از رقبا شود. چه بسا وب سایت‌هایی در یک زمینه، که یکی از دیگری صرفا به دلیل طراحی وبسایت کارآمدتر موفق‌تر شده است.

ایجاد ویترین کامل محصولات 

با یک سایت فروشگاهی شما یک ویترین کامل از کلیه محصولات خود خواهید داشت. این سبب جستجوی راحت‌تر کاربر و مدیریت بهتر شما می‌شود.

کاربر به راحتی می‌تواند کلیه محصولات شما را مشاهده نموده، با استفاده از فیلتر و جستجو محصول مورد نظر خود را بیابد، محصولات مشابه را مقایسه کند و در نهایت محصول مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کند. همچنین شما در پنل مدیریت می‌توانید کلیه محصولات را مشاهده کرده و به صورت یکجا آنها را ویرایش کنید.

امکان دسته‌بندی، جستجو و فیلتر 

با داشتن سایت این امکان وجود دارد که کالاها و خدمات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهید. این دسته‌بندی می‌تواند به صورت شاخه وار باشد و فرایند دسترسی و پیمایش را برای کاربران ساده‌تر کند. همچنین قابلیت‌های سایت، امکان جستجو و فیلتر در هدایت کاربران به سمت محصولات مورد علاقه خود بسیار اثر گذار خواهد بود.

داشتن نماد اعتماد الکترونیک 

نماد اعتماد الکترونیک، یک عنصر شناخته شده در وب سایت‌ها جهت اعتماد سازی کاربران می‌باشد. با گسترش فروشگاه‌های آنلاین، افرادی که خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند، به موضوع نماد اعتماد الکترونیک آگاهی دارند و اگر سایتی دارای نماد اعتماد الکترونیک نباشد، از آن خرید نخواهند کرد.

همچنین بدون نماد اعتماد امکان دریافت درگاه پرداختی را نخواهید داشت.

درگاه پرداخت ایمن

مشهود است که کاربران برای انجام پروسه پرداخت آسوده‌تر هستند که از طریق درگاه پرداخت، پرداخت آنلاین انجام دهند. اتصال به درگاه پرداخت سبب اعتماد بیشتر کاربر می‌شود. 

توضیحات کامل محصولات 

در یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای، هر محصول یک صفحه ویژه دارد که در آن صفحه توضیحات، گالری، نظرات، مشخصات و … به صورت کامل شرح داده شده‌اند. کاربران دوست دارند، پیش از خرید اطلاعات کاملی از محصول دریافت کنند. اگر این اطلاعات کامل باشد فرایند تصمیم گیری کاربر برای خرید را بهبود می‌بخشد. یکی از دلایل موفقیت اصلی دیجی کالا، محتوای بسیار کامل و جامع آن برای هر محصول است. همچنین محتوای کامل در سئو سایت نیز موثر است. 

 

امکان استفاده از بازاریابی دیجیتال 

بازاریابی دیجیتال، به مجموعه اقدامات بازاریابی در محیط دیجیتال گفته می‌شود. این نوع بازاریابی هزینه و زمان کمتری نیاز دارد، قابل رهگیری و تحلیل می‌باشد و بسیار هدفمندتر عمل می‌کند. با ایجاد سایت شما امکان استفاده از انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال را خواهید داشت.

از جمله روش‌های بازاریابی دیجیتال عبارتند از: سئو، تبلیغات در گوگل، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی و …

امکان پشتیبانی بهتر 

با داشتن سایت و ایجاد صفحه تماس با ما روش‌های ارتباطی خود را می‌توانید به صورت کامل برای مخاطبان توضیح دهید. همچنین با استفاده از چت آنلاین یا سیستم تیکت می‌توانید فرایند پشتیبانی خود را بهبود دهید. همچنین با توجه به سیستماتیک شدن پشتیبانی، فرایند مدیریت درخواست‌ها ساده‌تر خواهد بود. 

امکان بهره‌بندی از بخش مقالات 

با داشتن بخش مقالات یا وبلاگ، شما می‌توانید در سایت خود مقالات، آموزش‌های لازم و اخبار را با کاربران به اشتراک بگذارید. داشتن وبلاگ برای سئو و جذب کاربران می‌تواند موثر باشد. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن