تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«بزغاله‌هاي ابري» در جشنواره فيلم‌هاي ايراني استراليا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲ب.ظ)
«بزغاله‌هاي ابري» در جشنواره فيلم‌هاي ايراني استراليا موج-فيلم پويانمايي «بزغاله‌هاي ابري» به کارگرداني حميد کريميان در بخش غيرمسابقه‌اي پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي ايراني استراليا به نمايش درمي آيد.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم پويانمايي «بزغاله‌هاي ابري» به کارگرداني حميد کريميان از ۱۷ مهر تا ۱۱ آبان ۹۴ در شهرهاي آدلايد، سيدني، کانبرا، بريسبن و ملبورن نمايش داده مي‌شود.
جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي ايراني از شهر «کوئيزلند» استراليا آغاز مي‌شود و به سينماي ايران اختصاص دارد. اين رويداد سينمايي از طريق نمايش فيلم‌هاي معاصر ملي تلاش مي‌کند فرهنگ ايراني را به مخاطبان استراليايي معرفي کند.
برپايي کارگاه‌هاي آموزشي و ايجاد فضايي براي گفتگوي مخاطبان استراليايي و ايراني از برنامه‌هاي جنبي اين جشنواره است.
جايزه اصلي اين جشنواره «NETPAC» براي ترويج سينماي آسيا و اقيانوسيه است که از سوي داوران به بهترين اثر در اين زمينه اهدا مي‌شود و جايزه ويژه تماشاگران نيز از ديگر جوايزي است که بر اساس آراي تماشاگران به فيلم مورد علاقه آن‌ها تعلق مي‌گيرد. در دوره قبل اين جايزه به دو فيلم ايراني «عصباني نيستم» و «حوض نقاشي» اهدا شد.
فيلم پويانمايي «انيميشن» پنج دقيقه‌اي «بزغاله‌هاي ابري» از توليدات امور سينمايي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان تاکنون موفق به حضور در ۱۳ جشنواره بين‌المللي و کسب جوايزي از جمله جايزه بهترين فيلم کودک و نوجوان در نهمين جشنواره پويانمايي تهران و جايزه بهترين موسيقي فيلم در جشن خانه سينما شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن