تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 200 دستگاه اتوبوس دو کابين جديد به ناوگان اتوبوس‌راني پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۲ق.ظ)
ورود 200 دستگاه اتوبوس دو کابين جديد به ناوگان اتوبوس‌راني پايتخت موج - مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران از ورود 200 دستگاه اتوبوس دو کابين جديد به ناوگان اتوبوس‌راني پايتخت خبر داد و گفت: از هفته گذشته تاکنون 30 دستگاه از اتوبوس‌هاي مذکور به خط 7 بي.آر.تي و 50 دستگاه هم به خط 5 بي آرتي تزريق شده تا خدمات رساني مطلوب‌تري به شهروندان صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيمان سنندجي، مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران، با بيان اين که طي هفته گذشته جايگزيني اتوبوس‌هاي دو کابين جديد در سامانه اتوبوس‌هاي تندرو آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون 80 دستگاه اتوبوس جديد در خطوط 7 و 5 بي.آر.تي وارد و جايگزين شده است، به طوري که در حال حاضر تمام اتوبوس‌هاي خط 5 اين سامانه از اتوبوس‌هاي جديد هستند.
به گفته سنندجي با ورود 30 دستگاه اتوبوس جديد ديگر به خط 7 بي.آر.تي که يکي از پرترددترين خطوط بوده همزمان با شروع مهر و افزايش حجم ترددها شاهد تراکم ترافيک و عدم ازدحام مسافر بوده‌ايم.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران با بيان اين که تقويت ناوگان در اين خط بار ترافيک و ازدحام مسافران را کاهش داده است، گفت: قطعا و در صورت نياز تعدادي ديگر اتوبوس به خط 7 تزريق خواهد شد. انتظار داريم جو آرام ايستگاه‌ها همچنان پا برجا باشد.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران با بيان اين که اکنون در خط 3 بي.آر.تي و در مسير خاوران – پايانه علم و صنعت از اتوبوس‌هاي تک کابين شهاب استفاده مي‌شود، تصريح کرد: طي هفته جاري اتوبوس‌هاي تک کابين شهاب جمع‌آوري و اتوبوس‌هاي دو کابين جايگزين خواهند شد.
سنندجي تصريح کرد: در خط 10 بي.آر.تي نيز بنا به نياز اتوبوس جديد تزريق خواهد شد. اين اتوبوس‌ها نيز از 200 دستگاه اتوبوسي است که وعده داديم در مهرماه وارد ناوگان اتوبوسي شهر مي‌شود.
وي با تأکيد بر اين که ورود اين اتوبوس‌هاي جديد تحولي عظيم در ناوگان اتوبوس‌راني پايتخت و به تبع آن آرامش روحي شهروندان دارد، گفت: در شرايطي که ناوگان حمل‌ونقل عمومي پايتخت به لحاظ فرسودگي با مشکلات عديده‌اي دست به گريبان است، ورود اتوبوس‌هاي تازه نفس و دو کابين تأثير بسزايي در خدمات‌دهي مطلوب‌تر دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن