تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادآوری یک ماجرا/ آیا کسی برای بیرانوند پا درمیانی می‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یادآوری یک ماجرا/ آیا کسی برای بیرانوند پا درمیانی می‌کند؟
علیرضا بیرانوند درحالی حاضر نشده با وحید شیخ ویسی پیش از مصاف با استقلال تمرین کند که واکنش منصوریان به این اتفاق جالب توجه است.
به گزارش نامه نيوز ، پیش از آغاز دیدار استقلال و نفت تهران یک خبر در رسانه‌ها منتشر شد. در خبر آمده بود که علیرضا بیرانوند با صلاحدید کادرفنی نفت تهران درون دروازه این تیم قرار نگرفته و به جای او وحید شیخ ویسی دروازه‌بان نفت در این دیدار خواهدب ود. دقایقی بعد از این خبر، خبر دیگری منتشر شد و در آن آمده بود که به دلیل امتناع بیرانوند از گرم کردن با وحید شیخ ویسی، منصوریان او را از لیست ۱۸ نفره نفت خط زده و دروازه‌بان سوم نفت یعنی احمد گوهری را روی نیمکت تیمش گذاشته است.


در غیرحرفه‌ای بودن حرکت بیرانوند هیچ تردیدی وجود ندارد و البته منصوریان حق دارد که به شدت از او گلایه‌مند باشد و بخواهد با او برخورد سختی کند اما یادآوری یک مورد مشابه در این‌باره خالی از لطف نیست.


استقلال در ۲۴ اسفند سال ۱۳۹۱ در لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین بود و موفق شد این تیم را دو بر صفر شکست دهد. در آن دیدار و در دقایق پایانی بود که قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال به عمران‌زاده دستور داد آماده شود تا در یکی، دو دقیقه پایانی بازی به میدان برود اما این مدافع استقلال از این امر سرپیچی کرد و این اقدام او با واکنش تند قلعه‌نویی همراه شد و عمران‌زاده تا مدتی از تمرین کردن با استقلال محروم شد.


بعد از آن ماجرا علیرضا منصوریان درباره این اتفاق گفت: اصول حرفه‌ای می‌گوید فوتبال و فوتبالیست‌ برای همدیگر هستند. کسی نباید بگوید چه زمانی به زمین برود و چه زمانی نرود. من خودم می‌خواستم با او صحبت کنم. فکر می‌کنم احساسی شده باشد. چند شب پیش هم با قلعه‌نویی بودم و حتما با او هم صحبت می‌کنم تا با گذشت و بزرگواری از این ماجرا چشم پوشی کند تا این مساله به استقلال ضربه نزند.


او در آن زمان گفت که شاید خودش برای بخشیده شدن عمران‌زاده پیش قدم شود و خواهان گذشت قلعه‌نویی شد. شاید الان هم بد نباشد کسی برای بیرانوند جوان پا درمیانی کند تا این دروازه‌بان آینده‌دار که تصمیمی غیر حرفه‌ای را اتخاذ کرده بود بار دیگر بتواند به جایگاهش برگردد.


منبع: ایسنا


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن