تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804627786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیم نگاهی به برنامه‌های اجتماعی پیشگیری از معلولیت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نیم نگاهی به برنامه‌های اجتماعی پیشگیری از معلولیت
برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 22 شهریور ماه، به موضوع «برنامه های اجتماعی پیشگیری از معلولیت» می‌پردازد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «نیم نگاه» برنامه مجله‌ای، خبری و تحلیلی است که به بحث درباره موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف می‌پردازد و آخرین خبرها در این حوزه‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.


این برنامه، روز یکشنبه که کاری از گروه اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است، با حضور مینو رفیعی، مدیر اداره پیشگیری از معلولیت سازمان بهزیستی؛ دکتر صادقی، مدیر کل بهزیستی استان تهران؛ علی همت محمودنژاد، رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان به موضوع «بررسی برنامه‌های اجتماعی پیشگیری از معلولیت» می‌پردازد.


یادآور می‌شود، برنامه «نیم نگاه»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 12 به مدت40 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


*روایتی از مصارف مختلف آرد در صنایع غذایی


برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت این شبکه رادیویی است، روز یکشنبه با حضور دکتر یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی به این پرسش که  انواع آرد و مصارف مختلف آن در صنایع غذایی چیست؟ پاسخ می‌دهد.


این برنامه درباره تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی با گروه‌های مواد غذایی و منابع غذایی است. در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» به موضوعاتی همچون رژیم‌های غذایی؛ تغذیه در بیماری‌ها؛ تغذیه در گروه‌های آسیب‌پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) پرداخته می‌شود.


روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که؛ ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می‌شود.


یادآور می‌شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


*آثار روانی خوشبینی روی موج تندرستی


برنامه «سایبان آرامش»، روز یکشنبه با حضور دکتر پروین ناظمی، روان شناس به این پرسش که آثار روانی خوشبینی (حسن ظن) چیست؟ پاسخ می‌دهد.


گفتنی است، برنامه «سایبان آرامش» کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


*وفاداری از منظر دین به روایت رادیو سلامت


برنامه عصرگاهی «به رنگ زندگی» کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که روز یکشنبه از ساعت 17:05 به مدت80 دقیقه با حضور حجت الاسلام احمد رضا شیروانی، کارشناس مذهبی به بررسی نقش و تاثیر وفای به عهد در سلامت روان می‌پردازد.


این برنامه به منظور ارتقای سلامت روان در خانواده و بهبود زندگی به بررسی روش‌های تقویت اعتماد به نفس و مثبت اندیشی برای مخاطبان می‌پردازد.


نقش مذهب در سلامت روانی فرد و اجتماع، نقش اخلاق در سلامت روانی فرد و اجتماع، آموزش مثبت اندیشی و شیوه‌های شادزیستن، ‌مهارت فرزندپروری و ترویج خدمات مشاوره،‌ روانشناسی و روانپزشکی از جمله موضوعات این برنامه عصرگاهی است.


یادرآور می‌شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، از برنامه سازان گروه خانواده و گروه بهداشت روان رادیو سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


*ترویج  فرهنگ بخشش به فرزندان در پشت پلک صبح


برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» به تهیه‌کنندگی حسین فنایی و گویندگی مصطفی مصطفوی، بامداد دوشنبه، از ساعت 0:30 تا 2:30 با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس و تأکید یر این که با الگو از سبک زندگی ائمه می توانیم به فرزندان خود بخشش را بیاموزیم، به این سؤال که چگونه به فرزندان خود بیاموزیم که ببخشند؟ پاسخ می‌دهد.


یادآور می‌شود، برنامه زنده «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، بامداد دوشنبه‌ها در گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت تهیه شده است.




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

طنین تولیدات شنیدنی شبکه های رادیویی در تابستان 94
پخش مستقیم مراسم احیاء شب های قدر از شبکه های رادیویی
تدارک گسترده رادیو برای شب های پرفضیلت قدر
تدارك گسترده شبكه های رادیویی برای ماه مهمانی خدا
تدارك گسترده شبكه هاي راديويي به مناسبت سوم خرداد
ورزش و سالمندي به روايت راديو سلامت
صدای رادیو سلامت در نمایشگاه کتاب





۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن