تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804505256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های کوچک | هفته سوم شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

Volume پلتفرم : PC , PS4 بازی Volume یک بازی مخفی کاری مستقل است که توسط Mike Bithell ساخته شده و چندی پیش برای PC عرضه شده است . این بازی از المان های مخصوص بازی Metal Gear Solid در یک بازی کوچک با دید ایزومتریک بهره برده است، در هر مرحله شما با یک فضای رنگی که پر از سنگر و دشمن است مواجه می شوید و باید راه خود را ازمیان دشمنانتان به آرامی باز کنید . چالش شما در بازی این است که در چه مدت زمان می توانید بازی را تمام کنید هرچه قدر زمانتان بهتر باشد، رده بندی جهانی شما در رتبه های بالاتری قرار خواهد گرفت . هم چنین بازی از یک ادیتور نیز بهره می برد که به شما این امکان را می دهد تا مراحل خود را بسازید . Volume دارای 100 مرحله است که می تواند شما را سرگرم کند از طرفی با استفاده از ادیتور بازی می توانید بازی خود را خود درست کنید. 

BattleBlock Theater پلتفرم : Xbox 360 , PC  BattleBlock Theater با وجود سادگی زیادش به طور حرفه ای ساخته شده است و می تواند با عناوین پلتفرمر بزرگ رقابت کند. در این بازی شما در نقش چند دوست به طور ناخواسته ورد جزیره ای می شوید که ساکنان شما را اسیر کرده و مجبور می شوید که مراحل آنها را انجام دهید. این مراحل وحشتناک در حقیقت برای ساکنان جزیره یک تفریح به حساب می آید . مراحل بازی از Block های مختلفی تشکیل شده که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند بعضی از Block ها منفجر می شوند و بعضی دیگر در هوا معلق اند و Block های گوناگون دیگر که چالش های مختلفی را برای شما درست می کنند . البته شما می توانید مراحل را با دوستانتان انجام دهید و البته کاراکتر های مختلف ویژگی های مختلف مخصوص به خود را نیز دارند . همانند Volume، شما می توانید بازی خود را بسازید و مراحل ساخته شده توسط دیگران را نیز انجام دهید بازی دارای Mode  های گوناگون مختلف در بخش مولتی پلیر خود نیز می باشد در نهایت باید بگویم که BattleBlock Theater یک بازی بسیار ارزشمند است .

Oddworld Abes Oddysee New N Tasty پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC , PS3 این بازی جدیدترین نسخه از سری بازی های Oddworld است . البته نمی توان نام جدید را بر روی آن گذاشت . در حقیقت این نسخه بازسازی بازی Oddworld: Abe’s Oddysee که بیش از ده سال پیش به عنوان بازی مستقل منتشر شد. ولی قطعا تجربه ی دوباره ی این بازی پس از مدت زمان دراز با گرافیکی بهتر و سیستم گیم پلی بهینه تر به اندازه ی یک بازی جدید ارزش خواهد داشت . شما در نقش Abe در دنیای عجیب OddWorld ظاهر می شوید ، می توانید با کاراکتر های بازی ارتباط برقرار کنید و با آنها حرف بزنید . بازی یک پلتفرم دو و نیم بعدیست که دشمنان و پازل های گوناگونی را در مقابل شما قرار خواهد داد و هدف اصلی شما در بازی این است که موجودات گرفتار درون دنیای Oddworld را نجات دهید. اما برای اینکار ابتدا باید از موانع مختلفی که سر راه شما قرار دارند عبور کنید.

Castle Crashers پلتفرم : Xbox 360 , PS3 , PC در حقیقت Castle Crashers و BattleBlock Theater هر دو توسط استودیو The Behemoth ساخته شده است برای همین شکل و استایل هر دو بازی تقریبا شبیه به یکدیگر است . البته Castle Crashers یک بازی پلتفرمر نیست بلکه یک گیم پلی اکشن و سریع را در خود جای داده است . شما در بازی نقش یکی از شوالیه ها را ایفا می کنید. البته می توانید مراحل بازی را به صورت co-op انجام دهید . هر شوالیه قابلیت مخصوص به خود را دارد و هدف بازی این است که راه خود را از میان دشمنان بسیار زیادی که در روبه رو شما قرار دارند باز کنید. می توانید سلاح  خریداری کرده و در Arena ها بجنگید. باس فایت های گوناگونی در مراحل مختلف بازی وجود دارند که هر کدام قابلیت ها و ضعف ها مخصوص به خود را دارند . گرافیک کارتونی بازی حس و حال بازی های بچه گانه را به شما می دهد و در نهایت باید بگویم Castle Crashers برخلاف ظاهر ساده اش بسیار جذاب و زیبا ساخته شده.

Max The Curse of Brotherhood پلتفرم : Xbox One , Xbox 360 , PC گیم پلی این بازی پلتفرمر بر اساس تعامل شما با محیط و ماژیک جادویی مکس بنا شده است به صورتی که در بیشتر مواقع با تغییر دادن محیط یا اضافه کردن یک نردبان یا طناب توسط ماژیک جادویی می توانید مراحل بازی را پشت سر هم طی کنید . البته در طول بازی شما با چالش های گوناگونی رو به رو می شوید که به دقت و سرعمل بیشتری نیاز دارد . محیط بازی توسط موتور Unity ساخته شده است و سعی شده که یک گرافیک دو و نیم بعدی رنگارنگ را بوجود بیاورد مکان های بازی از جنگل های سرسبز تا غار های تنگ و تاریک تشکیل شده که گستره و تنوع محیطی خوبی را برای بازی بوجود آورده است تجربه ی این بازی برای دوستاران بازی های پلتفرمر توصیه می شود .  



2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن