تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های موبایل | هفته دوم شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

Iron Knights پلتفورم: Android، iOS یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی     های اکشن از استودیوی بازیسازی Actoz Soft مخصوص دستگاه های همراه ساخته شده است. پس از قرن ها صلح با حاکم امپراطوری آرمروس و سقوط بالموستات دروازه ای به سمت دنیای مردگان باز و پادشاه تاریکی احضار می شود و ارتش خود را به همراه خودش می آورد!در زمین هرج و مرج ایجاد می شود و مکی بایستی باید پادشاه تاریکی را شکست بدهید و جهان را از شر تاریکی خلاص کنید. بازی شوالیه های آهنی  شما را در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می دهد که با استفاده از سلاح های قدرتمند خود به نبرد و مبارزه با دشمنان بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و در نهایت دنیا را از تاریکی نجات دهید!

Vainglory پلتفورم: Android، iOS  بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های همراه است . یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطی Vainglory را از دست ندهید.بازی Vainglory را می توان از گرافیکی ترین، زیباترین و محبوب ترین بازی های سبک نقش آفرینی و MOBA دانست که با طراحی منحصر به فردش شما را ساعت ها به گوشی میخکوب خواهد نمود و تجربه ای متفاوت از بازی های نقش افرینی را برایتان به ارمغان می آورد.

Top Eleven پلتفورم: Android، iOS  یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی محصولی از استودیوی بازیسازیNordeus مخصوص دستگاه های همراه است . اگر از افرادی هستید که بسیار علاقه مند به فوتبال بوده و مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف مشاهده ی بازی های فوتبال می کنید و از نحوه ی مربیگری تیم محبوبتان ناراضی هستید و با خود می گویید که اگر من مربی این تیم بودم فلان کار را میکردم خودتان را آماده کنید، رویای شما به حقیقت پیوست و در Top Eleven شما می توانید مربیگری تیم محبوبتان را به دست بگیرید و هرجور که مایلید تیم را هدایت کنید! اکثر عملیات و کارهایی را که در دنیای وافعی فوتبال یک مربی بر عهده دارد در بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند! تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند که به عنوان مربی در بازی Top Eleven می بایستی به انجام برسانید. از طرفی بیش از 80 کشور و تیم در بازی Top Eleven گنجانده شده است و کاربر مختار است تا یکی را به عنوان تیم اصلی برگزیند و با دیگر کاربران در فضای اینترنت به رقابتی سالم مشغول شود و ساعت ها خود را سرگرم سازد.

World of Warriors پلتفورم: Android، iOS  دنیای جنگجویان یک بازی جدید با گرافیک HD در سبک بازی های نقش آفرینی و اکشن از استودیوی بازی سازی Mind Candy مخصوص دستگاه های همراه است. این بازی که شامل چندین گیم پلی استراتژی، حماسی، اکشن، نقش آفرینی و مبارزه ای است شما را به جمع اوری گروهی از جنگجویان منحصر به فرد دعوت می نماید تا بتوانید با کمک آن ها Boneshaker و ارتش قدرتمندش را از بین ببرید! در بازی World of Warriors می توانید به ارتش خود آموزش های لازم را بدهید و آن ها را قدرتمند سازید و یا با ارتقا دادن انان گروهی شکست ناپذیر را بسازید و در سریع ترین زمان ممکن Boneshaker و یارانش را از بین ببرید. گرافیک اچ دی رنگارنگ، صداگذاری بسیار مهیج و کنترلرهای خوب همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازیمهیج اندرویدی را تجربه کنید.

Panda Pop پلتفورم: Android  یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل از استودیوی بازی سازی SGN برای دستگاه های همراه است که با دارا بودن بیش از 250 سطح متنوع تجربه یکی از بهترین بازی های Puzzle را به ارمغان می آورد. داستان بازی از این قرار است که نوزاد پاندا بازی، توسط شیطان ربوده شده و در میان جنگل او را مخفی کرده اند! شما در نقش یک بازیکن می بایستی که با کنار هم قرار دادن حباب های همرنگ اقدام به حذف آن ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری برای نجان بچه ی پاندا پشت سر بگذارید. این بازی نیز همانند دیگر بازی های پازلی دارای گرافیک رنگارنگ و دوست داشتنی است که پخش موسیقی هنگام بازی کردن نیز بر هیجان ان افزوده است. اگر به بازی های پازل علاقه مندید و دوست دارید یک بازی پازل کم حجم اما با سطح زیاد را در موبایل خود داشته باشید پیشنهاد می کنم بازی Panda Pop را امتحان کنید.



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن