تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های کوچک | هفته دوم شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: Gunpoint پلتفرم : PC Gunpoint از یک نظر یک بازی ساده آرکید است و از جنبه ی دیگر یک بازی فوق العاده مخفی کاری. در این بازی شما کنترل کاراگاهی به نام Richard Conway را در اختیار می گیرید این کارآگاه زبل قابلیت هایی دارد که باید برای حل پرونده های مهم از آن استفاده کند . او می تواند مسافت های بلند را با کمک شلوار خود بپرد و از طرفی توانایی هک کردن انواع وسایل برقی را نیز دارد. شما در طول بازی می توانید برای پیشبرد گیم پلی بازی سبک مختص به خود را بسازید و این آزادی تا حد زیادی در بازی بهینه شده است . می توانید از راه های خشن استفاده کرده و نگهبانان را بیهوش کنید و یا مانند یک روح بدون اینکه دیده شوید از میان آنها بگزرید . شما حتی می توانید دیالوگ های مابین کارآگاه داستان و دیگر شخصیت های را انتخاب کرده و با آنها تعامل کنید . مکانیزم هک کردن در بازی بسیار جذاب درست شده است بطوریکه کل بازی حول محور این قابلیت می چرخد و هوشمندنه ترین گزینه ها در این قابلیت پنهان شده است درآخر می توان گفت که Gunpoint گزینه ی خوبی برای دوست داران سبک مخفی کاریست.

Frozen Synapse پلتفرم : PC , IOS , Android Frozen Synapse یک بازی اکشن تاکتیکی نوبتی است که در آن هر بازیکن کنترل تعداد محدودی از سربازان فوق پیشرفته که مجهز به انواع سلاح های مختلف هستند را در اختیار می گیرد. بیشتر ماموریت های شما بدین صورت اتفاق می افتد که باید تمامی دشمنان درون نقشه را که نسبتا زیاد نیز هستند را نابود سازید . البته ماموریت های مبنی بر آزاد سازی سازی گروگان ، مقاومت در برابر حملات دشمن و ... نیز در بازی وجود دارند . هر مرحله نقشه ی متفاوتی نسبت به دیگر مراحل دارد و این نقشه ی بازی شامل دیوار هاییست که شما یا هوش مصنوعی بازی می توانید از آنها به عنوان کاور استفاده کنید. جالب اینجاست که نقشه بازی به صورت رندومی توسط بازی ساخته می شود و شما را خسته نخواهد کرد. ریمیک این عنوان برای PS Vita ، PS3 ، PC  و Android  به عنوان Frozen Synapse Prime در دسترس می باشد .

                                                             Kerbal Space Program پلتفرم : PC , Xbox One , PS4 , Wii U هماطور که انسان های روی زمین علاقه ی زیادی دارند تا به فضا سفر کرده و با موجودات فضایی ارتباط برقرار کنند . شاید بعضی از موجودات فضایی هم در این دنیا پهناور هستند که به دنبال ما می گردند . Kerbal ها موجوداتی هستند که در سیاره Kerbin زندگی می کنند و شما باید آنها را رهبری کنید تا به فضا سفر کنند. در حقیقت این بازی شبیه ساز انجام انواع فعالیت های فضایی است. شما کنترل یک مرکز تحقیقاتی را در اختیار می گیرید و باید برای خود هدف گذاری کرده و آزمایش های فضایی خود را انجام دهید مثلا یک سفینه بسازید و به یکی از قمر های سیاره سفر کنید یا موشک و ماهواره درست کرده و به فضا بفرستید البته به همین سادگی ها هم نیست و شما باید برای رسیدن به یک هدف بزرگ ابتدا باید برنامه ریزی کرده و چندین مرحله عملیات و تحقیقات مختلف را برای تضمین موفقیت هدفتان انجام دهید . Kerbal Space Program گزینه ی مناسبیت ، برای آنهایی که دوست دارند رهبری یک مجموعه عظیم را در اختیار بگیرند و از نگاهی دیگر یک ماجراجویی بزرگ را در خود دارد .

Sunless Sea پلتفرم : PC دریایی بدون خورشید و قایقی تنها در میان آبها توصیفی کامل از این بازی کوچک است شما نقش یک قایقران را در بازی ایفا می کنید و باید در دنیای تاریک و وحشتناک بازی به یک سفر خطرناک بروید . دروبین بازی قایق و دریا را به طور کامل به شما نشان خواهد داد و شما کنترل کاملی بر قایق درون بازی دارید. باید از کنار موجودات و موانع روبهرویتان بگذرید و با کمک تفنگی که روی قایق کارگذاشته شده است دشمنان خود را از بین ببرید و راه خود را هموار سازید.  Sunless Sea اثری زیبا است ، گرافیک زیبا بازی با اینکه بیشتر فضا های بازی تاریک هستند کاملا واضح است و کنترانست رنگ ها در پس زمینه ی سیاه بازی بسیار دل انگیز و زیبا جلوه می کند درکل این بازی اثری است که ارزش وقت گذاشتن روی آن را دارد.

VVVVVV پلتفرم : PC , 3DS , PS Vita , IOS , Android , Ouya VVVVVV یک بازی پلتفرمر بسیار ساده است که توسط یک استودیو کوچک به نام Terry Cavanagh ساخته شده است. شما در بازی کنترل کاپتان ویریدیان را در اختیار می گیرید و برخلاف عمده بازی های پلتفرمر کاپیتان ویردیان نمیتواند از روی موانع بپرد. شما تنها با تغیرر جهت جاذبه محیط باید از موانع پیش روی خود عبود کنید ، در طول بازی شما با چالش های مختلفی روبه رو خواهید شد و موانع بازی نیز سخت تر و سخت تر می شوند به اضافه آن که شما ممکن است با یک فیل ناراحت نیز روبه رو شوید اگر ویریدیان در کنار این فیل باشد او نیز ناراحت خواهد شد در حقیقت معلوم نیست که این فیل چه نقشی در بازی ایفا می کند و چه معنی دارد اما باید بگویم بحث و جنجالی که پشت معنی و مفهوم این فیل گریان بین طرفداران بازی انجام شده بیشتر از خود بازی است شاید شما بتواند تمثیل خود را از روی این فیل برداشت کنید .

نویسنده: محمد ژاله



8 شهريور 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن