تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804234387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میلگرد بستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟


واضح آرشیو وب فارسی::


ابتدا این مورد را بیان کنیم که میلگرد بستر یکی از پروفیل‌های محبوب برای تقویت سازه های است که نوع های مختلفی از آن تولید شده؛ در کشور ما با توجه به زلزله خیز بودنش باید از یکسری متریال های پایه ای مناسب استفاده نمود تا ریسک خطرات جانی و مالی را به حداقل رساند. شاید برخی از کارفرمایان خرید میلگرد بستر را در لیست خودشان قرار ندهند و چندان تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند ولی باید گفت با خرید از تولید کننده و بدون واسطه می توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید.

پیش از معرفی بهترین شرکت تولید کننده میلگرد بستر، ابتدا یک معرفی تخصصی از این محصول خواهیم داشت، با ما همراه باشید.

میلگرد بستر چیست؟

استفاده از میلگرد بستر یکی از روش‌های بسیار خوبی است که به کمک آن می توان ایمنی و استحکام سازه را تا حد بسیار زیادی افزایش داد. این نوع میلگرد بستر به منظور مقاوم سازی دیوارهایی نظیر آجر، سنگ و سفال یا دیوار های هبلکس (بلوک هبلکس) و همچنین دیوارهای بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دیوارهای سنتی، میلگرد بستر مفتولی و برای دیوارهای بتنی، میلگرد بستر تسمه‌ای استفاده می‌شود.

به منظور ایجاد استحکام مناسب، سیم‌های طولی میلگرد بستر باید کاملاً در درزهای ملات بین ردیف‌های واحد بنا مدفون شوند. این کار باعث می‌شود که ساختمان در مقابل حوادث مختلف مانند زلزله، سیل و طوفان مقاومت لازمه را داشته باشد و از تخریب جلوگیری شود. میلگرد بستر باید در ابعاد مناسب با قطر دیوار ساخته شود که قسمت مهم آن این است که جنس میلگرد بستر انتخاب شده باید طوری باشد که زنگ نزند یا حتی دچار خوردگی نشود تا بعد ها سازه دچار مشکلات جدی نشود.

میلگرد بستر قیمت مناسب که بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد و به راحتی دچار آسیب نشود را می توانید از تولید کننده این محصول با چندین سال سابقه خریداری نمائید تا ضمن دریافت بهترین قیمت، بالاترین کیفیت را هم دریافت کنید 09121611215

 



فرایند تولید میلگرد بستر

فرایند تولید میلگرد بستر در دو مرحله صورت می‌گیرد. در ابتدا، کلاف 5.5 میلی‌متری به 4 میلی‌متری تبدیل شده و سپس به میلگرد بستر تبدیل می‌شود. سپس کلاف‌ها به کوره منتقل شده و در دمای 900 درجه سانتیگراد پخته می‌شوند تا فرآیند (آنیل شدن) روی آن‌ها انجام شود. در مرحله بعدی، با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک کلاف‌ها آجدار شده و به میلگرد بستر تبدیل می‌شوند.

بکارگیری میلگرد بستر چه مزیت هایی دارد؟

در واقع در مناطقی که زلزله خیز هستند میلگرد بستر خیلی بیشتر خودش را نشان می دهد به این دلیل که مقاوم سازی خیلی زیادی برای سازه به همراه دارد. برای اطمینان از مقاومت ساختمان‌ها در این مناطق، تولیدکنندگان میلگرد باید از استانداردهای بروز را رعایت کنند تا در صورت وقوع زلزله یا حوادث طبیعی دیگر، خسارات به حداقل رسیده و امنیت ساختمان‌ها تضمین شود. در واقع باید گفت با کمک این محصول اجرای دیوار و سقف خیلی راحت تر و اصولی تر پیش خواهد رفت. از طرفی اتصال دیواره‌های دو لایه به یکدیگر راحت تر انجام می شود.

از دیگر مزایای آن می توان به متصل شدن دیوارهای متقاطع با استفاده از میلگرد بستر، مقاومت دیوارها در برابر زلزله و طوفان و سیل و جلوگیری از فروپاشی، مناسب برای اجرای میلگرد بستر به طور اصولی روی نماهای سنگی یا آجری، عدم نیاز تغییر ساختار دیوار، افزایش مقاومت داخل صفحه دیوار و.. می باشد که با این تفاسیر جزء ارکان اصلی هر سازه ای به حساب می آید. میلگرد بستر در قیمت‌های مختلف در بازار موجود است که هر کدام کیفیت متفاوتی هم دارند که برای تقویت بخش‌های فولادی ساختمان استفاده می‌شود؛ اما بیشترین کاربرد آن برای تقویت دیوارهای آجری یا بلوک‌های ساختمانی همانند هبلکس است.

چه عواملی بر روی قیمت نهایی میلگرد بستر تاثیر گذارند؟

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد بستر، سایز مفتولی است که در تولید آن استفاده می‌شود. همچنین، وجود یا عدم وجود پوشش لایه گالوانیزه بر روی میلگرد بستر نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. عوامل دیگر مانند نوسانات بازار ارز و نرخ فلز آهن در بازار جهانی و ایران نیز بر قیمت این نوع میلگرد تأثیرگذار هستند.

برای محاسبه مقدار میلگرد بستر مورد نیاز در ساختمان، می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد که یکی از بهترین های آن تماس تلفنی و دریافت مشاوره از تیم فروش saboksaran است. سایر گزینه های پیش روی ما روش محاسباتی و روش تجویزی است. هر روش، به طریق خاصی مقدار میلگرد مورد نیاز را محاسبه می‌کند.

تولید کننده میلگرد بستر در ایران

یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه تولید و عرضه میلگرد بستر در ایران شرکت سبک ساران می باشد که در حوزه ساختمانی سابقه فعالیت طولانی مدت را دارد. خرید شما از این شرکت مستقیم با بهترین قیمت است که در تعداد بالا با قیمت مناسب تر قابل سفارش است. یکی دیگر از رقبای این شرکت، گروه مشاوران ایکاد سازه می باشد که به جرات می توان گفت با تیمی بسیار قوی و با تجربه، سال های زیادی است که مصالح ساختمانی را تولید و به فروش می رساند. در هر صورت شرکتی که انتخاب می کنید باید نگاهی به اصالت و رزومه کاری اش بیندازید تا در انتخابتان دچار مشکل نشوید.

کلام آخر

بحث مقاوم سازی سازه های از قدیم تا به امروز دغدعه های سازندگان بوده، متریال های نوین روز به روز در حال معرفی هستند که یکی از مهم ترین های آن را در این مقاله معرفی کردیم. وال پست و وال پست منقطع هم مانند میلگرد بستر امروزه در سازه هایی که قصد ایمن سازی حداکثری را دارند استفاده می شود که باید گفت ترکیب این دو محصول در سازه می تواند تا حد زیادی در تکان خوردن دیواره ها در جهت های مختلف جلوگیری کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن