تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرافراز میهمان «خندوانه» شد + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سرافراز میهمان «خندوانه» شد + عکس
سرافراز میهمان «خندوانه» شد + عکس سرافراز در جمع صميمي عوامل برنامه خندوانه حضور يافت و از تلاش هاي تيم برنامه ساز خندوانه قدرداني كرد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، رئيس رسانه ملي، شب گذشته به همراه معاون سيما از پشت صحنه برنامه خندوانه شبكه نسيم بازديد كرد و با عوامل اين برنامه به گفت‌وگو نشست.
 
سرافراز در اين بازديد ضمن قدرداني از تلاش گروه سازنده اين برنامه پربيننده گفت: "آمده‌ام تا به گروه زنده خندوانه خسته نباشيد بگويم."
 
رئيس رسانه ملي با اشاره به موفقيت اين برنامه در جذب مخاطب تصريح كرد: اين برنامه از پنج ويژگي مهم برخوردار است كه باعث موفقيت آن شده است.
 
وي يادآور شد؛ ويژگي اول اينكه خندوانه برنامه‌اي است كه از اتاق فكر برخوردار است و به همين علت آنچه توليد مي‌شود موردتوجه قرار مي‌گيرد. ويژگي دوم برنامه كه ويژگي مهمي محسوب مي‌شود، اين است كه برنامه خندوانه دنبال يك جريان‌سازي اجتماعي است، و موضوعاتي كه در خندوانه به آن پرداخته مي شود، نقطه‌اي نيست، بلكه استمرار و مداومت دارد.
 



 
سرافراز، ويژگي ديگر اين برنامه را تنوع در آيتم‌هاي آن دانست و تاكيد كرد اين تنوع و نيز كوتاه بودن بخش‌هاي مختلف از عوامل جذب مخاطب است. وي در ادامه، ويژگي چهارم برنامه را خلاقيت و نوآوري دانست و تاكيد كرد برنامه‌اي كه از اين ويژگي برخوردار باشد، جايگاهش در نزد مخاطب ارتقاء مي‌يابد.
 
رئيس رسانه ملي ويژگي ديگر اين برنامه را در عنوان آن «خندوانه» دانست و گفت: اين عنوان يعني ايجاد نشاط در مخاطب و برنامه نيز به خوبي توانسته است آنچه را كه در عنوان دارد به مخاطبش انتقال دهد.
 
رئيس رسانه ملي در پايان ابراز اميدواري كرد كه اين برنامه  پوياتر و سرزنده‌تر ادامه داشته باشد.
 
در اين بازديد همچنين رامبد جوان، مجري و كارگردان برنامه خندوانه، به تشريح بخشي از فعاليت‌ها در برنامه پرداخت و گفت: "در خندوانه تلاش كرده‌ايم فرهنگ شهرهاي مختلف كشور را به مردم معرفي كنيم. وي افزود: در اين برنامه نشان داديم كه جامعه نشاط عمومي دارد و بايد از اين ظرفيت، با در نظر گرفتن لهجه‌ها، موسيقي‌هاي محلي و فرهنگ مناطق مختلف، براي ايجاد نشاط اجتماعي مختلف بهره برد.
 



 
رامبد جوان به مسابقه كتابخواني در برنامه اشاره كرد و افزود: اين كار با استقبال بي‌نظير مردم رو‌به‌رو شده است كه جاي خرسندي فراوان دارد.
 
مجري برنامه خندوانه گفت: ميهمانان برنامه تركيب متنوعي از گروه‌هاي مختلف از قبيل هنرمندان، نخبگان، پزشكان، دانشمندان و گروه‌هاي شغلي از اصناف مختلف هستند.
 
وي به ارسال تقديرنامه‌هاي متعدد از سازمان‌ها و نهادهاي اجتماعي براي برنامه اشاره كرد و افزود: اين بازتاب اجتماعي نشان از موفقيت اهداف برنامه دارد.
 
 در ادامه اين ديدار صميمانه، كرمي مدير شبكه نسيم گفت: خندوانه در بسياري از مسائل شهروندي و عمومي و درگير كردن مردم به شادي و نشاط به شكلي هنرمندانه تلاش كرده است و نتايج آن را در طرح‌هاي اجتماعي نظير "قطره قطره" و طرح‌هاي خيرخواهانه در ماه رمضان مي‌توان مشاهده كرد.
 
وي افزود، رسانه با اين برنامه شادي و نشاط را به خانه‌ها برد و لحظات فراغت مخاطبان را با لحظاتي شاد به خود اختصاص داد. دكتر كرمي تلاش همكارانش را در توليد برنامه خندوانه ستودني دانست.
 



 
دكتر پورمحمدي معاون سيما نيز با تشكر از عوامل پشت صحنه خندوانه گفت: "در مجموع، خندوانه برنامه بسيار خوبي است كه توانسته رضايت مردم را جلب كند. اين برنامه را اكثر مردم اعم از مذهبي، سنتي، مدرن و اقشار مختلف تماشا مي‌كنند و اين موفقيتِ خندوانه محسوب مي شود.
 
در پايان، رئيس سازمان صداوسيما با اهداء لوح از عوامل برنامه خندوانه قدرداني كرد.









94/6/15 - 14:48 - 2015-9-6 14:48:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن