تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799107794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌های لنوو، توشیبا، ایسر، ایسوس و گیگابایت در تک شوی برلین/ IFA 2015


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بهترین لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌های لنوو، توشیبا، ایسر، ایسوس و گیگابایت در تک شوی برلین/ IFA 2015 فناوری اطلاعات > سخت افزار - در کنار به رخ کشیدن جدیدترین تلویزیون‌ها و ابزار الکترونیک، سازندگان پی سی و لپ‌تاپ نیز در بزرگ‌ترین تک شوی اروپا آخرین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

  به گزارش خبرآنلاین، غول‌های بزرگ این عرصه امسال نیز مانند گذشته توانستند تازه‌ترین فناوری‌های جهان را روی سخت‌افزار خود پیاده‌سازی کنند.   لنوو عرضه رقیب سرفیس، سیستم همه‌کاره باقیمت 229 یورو ازجمله پیش-رخدادهای لنوو در IFA 2015 بود که تا سپتامبر قول عرضه در بازار را به کاربران خود داده است. لپ‌تاپ‌های Ideapad از سری 100S، 300، 300S و 500 که همگی مجهز به ویندوز 10 هستند و بین 11 تا 17 اینچ اندازه دارند در این نمایشگاه به معرض دید کارشناسان گذاشته شد. رونمایی از دسکتاپ همه‌کاره Ideacentre AIO 700 در اندازه 21 اینچی به‌صورت فول اچ دی با 16 گیگ رم (حافظه موقت) و پردازنده i7 و 2 ترابایت هارد شاهکار دیگری از لنوو بود که در تک شوی برلین به نمایش درآمد. تبلت فوق تخصصی Ideapad MIIX 700 با کیبورد مخصوص و پردازنده M و 8 گیگ رم و دوربین 3D و سیستم امنیتی جدید مایکروسافت بنام Hello Secutiry system از قول‌های لنوو در نمایشگاه امسال IFA 2015 بود که ژانویه 2016 می‌آید.

توشیبا لپ‌تاپ کانورتیبل 12 اینچی و صفحه لمسی توشیبا بنام Satellite Radius 12 در نمایشگاه برلین رونمایی شد که فرمت 4K دارد و آل ای دی آن 3840 در 2160 پیکسل رزولوشن دارد و برای گرافیست‌ها بسیار مناسب و کارآ است. نسل ششم اینتل i7 ، 8 گیگ رم، 512 گیگ حافظه SSD و ویندوز 10 از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ محسوب می‌شود که دو پورت یو اس بی نسخه 3 از آن پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ تا کریسمس می‌آید.

ایسر پی سی موسوم به Revo Build یک دسکتاپ ماژولار محسوب می‌شود که قطعات روی‌هم سوار می‌شوند و طراحی و ظرفیت فوق‌العاده‌ای را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این پی سی شبیه پروژه موبایل آرا/ ARA موتورولا ساخته‌شده و همه قطعات روی‌هم نصب می‌شوند. اما لپ‌تاپ Predator در سایز 15 و 17 اینچی به قیمت 1599 یورو از نوامبر عرضه می‌شود. مدل 15 اینچی از نوع 4K است و مدل 17 اینچی نیز فول اچ دی تعریف‌شده است.هر دو نسل ششم i7 دارد و گرافیک Nvidia GeForce GTX 980 روی آن نصب‌شده است. داشتن 32 گیگ رم (حافظه موقت) این لپ‌تاپ را در حد بهترین‌های جهان ازلحاظ عملکرد در کنار پردازنده و گرافیک عالی، بالا می‌برد. دسکتاپ Predator G3 و G6 (1999 یورو/i7/ 64 گیگ رم/ گرافیک 980 انویدیا/ گیم 4K/ فناوری صوتی Creative Sound Blaster X-Fi MB5) نیز از دیگر شاهکارهای ایسر در تک شوی برلین بود که موردتوجه کاربران قرار گرفت.





      ایسوس لپ‌تاپ مخصوص گیم ROG GX700 توجه همگان را در نمایشگاه به خود جلب کرد که دارای سیستم خنک‌کننده مستقل است. سیستم آورکلاک و پردازنده Intel K-SKU، گرافیک انویدیا، صفحه اسکرین 17 اینچی از نوع 4K از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. پی سی جدید ایسوس در ابعاد یو اس بی بنام Vivostick PC مجهز به ویندوز 10، 2 گیگ رم، 32 گیگ حافظه و پردازنده اینتل Cherry Trail و قیمت 95 دلار از ویژگی‌های این سیستم جدید است.



  گیگابایت ماه‌های آخر 2015 گیگابایت با سیستم‌های مجهز به نسل ششم پردازنده اینتل i7 ، ذخیره‌ساز موسوم به M.2 PCIe SSD، یو اس بی 3.1 ، رم DDR4، اچ‌دی‌ام آی نسخه 2 می‌آید. سیستم P37 هفده اینچی تعریف‌شده و مدل P35 نیز 15 اینچی است که گرافیک Nvidia GeForce GTX 980M دارد و 4K  را پشتیبانی می‌کند. لپ‌تاپ P34 نیز 14 اینچی است و گرافیک Nvidia GTX 970M دارد که می‌تواند صفحه‌نمایش 2560 در 1440 پیکسلی را به‌صورت فول اچ دی اجرا کند. 2 ترابایت هارد و 512 گیگ حافظه اس اس دی نیز دارد. اما مدل P15 به‌صورت 15 اینچی تعریف‌شده که مجهز به گرافیک Nvidia GTX 950M است. نمایشگر در این لپ‌تاپ بین HDD و ODD سوئیچ می‌شود و فناوری صوتی SBX Surround  به آن‌قدرتی مجزا داده است. قیمت لپ‌تاپ‌های جدید گیگابایت اعلام‌نشده است.

5656      

کلید واژه ها: لپ تاپ -




جمعه 13 شهریور 1394 - 07:01:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن