تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798983712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتهام « دروغگويی» و «بی‌غيرتی» دلواپسان به دولت و مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اتهام « دروغگويی» و «بی‌غيرتی» دلواپسان به دولت و مجلس
ساعت از ۱۶ گذشته و كم‌كم جمعيت در مقابل در اصلي مجلس جمع مي‌شوند. همزمان با افزايش جمعيت، ون‌هاي نيروي انتظامي نيز به جلوي در مجلس مي‌رسند و با تجهيزات ضد شورش در مقابل در تردد نمايندگان آرايش دفاعي مي‌گيرند و در اين بين اين باغبان فضاي سبز مجلس است كه با حالتي بهت‌زده به چمن‌ها و گل‌هايي كه به تازگي در جلوي مجلس كاشته است نگاه مي‌كند و حاصل دسترنج دو ماهه خود را زير پاي تجمع‌كنندگان كه خود را دلواپس مي‌دانند له شده مي‌بيند.
آفتاب : وانت تجهيزات به محل مي‌رسد و پلاكارد‌ها در بين تجمع‌كنندگان توزيع مي‌شود و براي تقويت فضاي خلاقيت تعدادي مقواي سفيد به همراه ماژيك هم به ليدر‌ها داده مي‌شود تا اگر شعار جديدي به ذهن‌شان رسيد بلافاصله آن را در معرض حضور بگذارند. بعد از گذشت نيم ساعت دستورحركت صادر مي‌شود و جمعيت كه حالا تعداد آنها به ۳۰۰ نفر رسيده است به سمت در شمال كه در تردد نمايندگان و مراجعين است حركت مي‌كنند. به محض رسيدن به در مجلس شعار‌ها آغاز مي‌شود و پلاكاردهايي با مضامين هسته‌اي و بي‌تفاوتي مجلس در امور هسته‌اي و باز شدن دوباره سفارت انگليس نمايان مي‌شود. «نه سازش نه تسليم، نبرد با امريكا»، «نه تحميل نه تحقير، قطع مسير ذلت و نماينده ملت نظارت نظارت» ،«برجام يا زهر جام؟»، «بازرسي از مراكز هسته‌اي پذيرفته شد نماينده عزير چطوري»، «مدرس لغو‌كننده قرارداد ۱۹۱۹ نماينده مجلس نهم؟؟» همه اينها گوشه‌اي از شعار‌ها و دست‌نوشته‌هايي بود كه در دستان جمعيت معترض بود.


 در حالي كه جمعيت در حال شعار دادن بودند برخي نمايندگان همچون فتح‌الله حسيني و محمد سعيد اربابي بي‌تفاوت از كنار آنها گذشتند. سپس يكي از ليدرهاي جمعيت ميكروفن را به دست گرفت و از نمايندگان بابت بي‌تفاوتي و بي‌خيالي‌شان نسبت به برجام و بازگشايي سفارت انگليس انتقاد كرد و آنها را افرادي دانست كه با عدم مسووليت‌پذيري در دوران توافق در تعطيلات بودند و حالا هم قرار است كه دوباره سه هفته به تعطيلات بروند در حالي كه برجام در شوراي امنيت ملي در حال بررسي است.


وي سپس به نقل از برخي نمايندگان حزب الهي گفت: كه آنها مخالف برجام و اتفاقات رخ داده در سياست خارجي هستند و در جلسات مشترك با آنها اين را اعلام كرده‌اند اما به طور مشخص برخي افراد ذي نفوذ در مجلس و كساني كه قدرت اجرايي را در مجلس به دست دارند آنها را از هرگونه فعاليت و اظهارنظر در مخالفت با برجام نهي كردند. بعد از سخنراني ليدر جمعيت حميد رسايي، نماينده تهران به ميان جمعيت آمد و شروع به سخنراني كرد. عضو جبهه پايداري به تجمع‌كنندگان بابت حضورشان و غيرت انقلابي كه از خود نشان داده‌اند، تبريك گفت و دانشجويان را قشري دانست كه بايد بر مسوولان نظارت داشته باشند.


 وي سپس افزود: شايد حركت امروز شما عبور از خطوط بنفش باشد اما شما براي دفاع از خط قرمز نظام كه با خون شهدا رنگين شده، جمع شده‌ايد. رسايي افزود: در اين روز‌ها كه دولت فضاي جامعه را بسته است و با روحيه حاكم بر اين هيات دولت هر روز اين فضاي بسته و امنيتي بيشتر مي‌شود، بعد از نخستين سخنراني رييس‌جمهور كه در آن منتقدان با الفاظ ركيك مورد خطاب قرار نگرفتند، فرداي آن روز هفته‌نامه ۹ دي توقيف مي‌شود و كيهان و وطن امروز تذكر مي‌گيرند و دادگاهي مي‌شوند. تنها جرم ۹ دي رد كردن خطوط بنفش بود كه به مذاق آقايان خوش نيامد. عضو جبهه پايداري با بيان اينكه ما روزي را روز پيروزي مي‌دانيم كه ذلت امسال وزير امور خارجه آدم‌كش فرانسه را ببينيم، تصريح كرد: ما به عنوان نماينده مجلس، مسائل اخير رخ داده در مقابل سفارت انگليس را پيگيري مي‌كنيم و شما دانشجويان نيز خسته نشويد و پيگيري كنيد.


رسايي خطاب به دولت گفت: شما در بحت توافق هسته‌اي به مردم دروغ مي‌گوييد تا بتوانيد راي جمع كنيد والله شما رنگ گندم ري را نخواهيد ديد. نايب‌رييس كميسيون اصل۹۰ مجلس خطاب به دانشجويان تصريح كرد: ترديد نكنيد كه اگر تيم حاكم يعني آقايان روحاني و لاريجاني مي‌دانستند كه آمدن لايحه برجام در مجلس راي اعتماد به دنبال دارد، تا به حال صد بار لايحه برجام را به مجلس آورده بودند. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: برآورد آنها كه درست هم هست، اين است كه اكثريت مجلس مخالف تصويب برجام است و اين توافق براي كشور مشكل ايجاد مي‌كند. وي افزود: علت اصرار آقاي روحاني براي بررسي برجام شوراي امنيت ملي اين است كه درهاي شوراي عالي امنيت ملي به روي مردم بسته است، اما با بررسي برجام در مجلس، تريبون مجلس باز است و مردم از همه‌چيز مطلع مي‌شوند و همين باز بودن تريبون مجلس باعث عصبانيت شخصي مانند هاشمي‌رفسنجاني شده است كه هفته گذشته به مجلس حمله كرده است، همين تريبون باز مجلس بوده كه پيگير فساد‌هاي آقازاده ايشان بوده و كاري كرده كه الان وي در زندان باشد. صحبت‌هاي رسايي با شعارهاي تجمع‌كنندگان به پايان رسيد و آنها به همراه ساير افرادي كه ناظر اين تجمع بودند محل را ترك كردند اما هنوز باغبان مجلس مشغول درست كردن شاخه‌هاي شكسته شده و گل‌هاي لگد مال شده توسط تجمع‌كنندگان بود، به هرحال اين گياهان حاصل دسترنج دو ماه او بودند.


منبع: اعتماد






تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن