تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی شبکه‌ های اجتماعی و راه‌های نجات جمعیت در شبکه یک


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: چند خبر از تلویزیون
بررسی شبکه‌ های اجتماعی و راه‌های نجات جمعیت در شبکه یک

تلویزیون


شناسهٔ خبر: 2881952 - چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
هنر > رادیو و تلویزیون

بررسی نقش شبکه های اجتماعی در برنامه سازی تلویزیون، راه های نجات جمعیت کشور از شبکه یک و پخش مستند «۳۳ روز سکوت» از شبکه افق از جمله اخبار امروز تلویزیون است. به گزارش خبرگزاری مهر، در برنامه روز چهارشنبه «مثبت ۱۷» با حضور سید مجید حسینی استاد دانشگاه تهران درباره اینکه شبکه اجتماعی مجازی چه تاثیری در برنامه سازی در حوزه جوانان دارند گفتگو می شود.در این برنامه همچنین فرناز فریدون پور عضو تیم ملی روئینگ قایقرانی به همراه مادرش معصومه عظیمی به برنامه «مثبت ۱۷» می آیند تا درباره زمینه های موفقیت در عرصه ورزش و رسیده به مدال های رنگارنگ ملی سخن می گوید.برنامه «مثبت ۱۷» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۷ از این شبکه پخش می شود.نجات جمعیت کشور در «ثریا» بررسی می شودبرنامه تلویزیونی «ثریا» امروز با موضوع «جمعیت، آخرین فرصت ها برای نجات کشور از سالخوردگی» روی آنتن می رود.
تلویزیون
این برنامه با حضور مریم اردبیلی، دکترای آينده پژوهشی و کارشناس جمعیتی به بررسی و نقد ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هرم سنی کشور با توجه به پنجره جمعیتی، نرخ باروری  و... خواهد پرداخت. همچنین در برنامه امروز «ثریا»، قوانین وتسهیلات و مشوق های کنونی کشور در مقایسه با سایرکشورها برای مادران، به خصوص مادران شاغل و محصل به معرض قضاوت بینندگان گذاشته می شود.برنامه ثریا با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران، چهارشنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می شود.«۳۳ سال سکوت» از شبکه افق پخش می شودمستند «۳۳ سال سکوت» با موضوع مشکلات یک جانباز دوران دفاع مقدس که در آلمان زندگی می کند، از شبکه افق پخش می شود.به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «۳۳ سال سکوت» از مصاحبه با یکی از جانبازان ایرانی در کشور آلمان شروع می شود؛ او از اینکه در ایران میزان معلولیتش را بسیار کمتر از آنچه در اروپا به او اختصاص یافته مشخص کرده اند گلایه دارد.
تلویزیون
این جانباز همچنین به خاطراتی از نخستین سال های پس از پیروزی انقلاب اشاره می کند، روزها و ماه هایی که ضد انقلاب در کردستان و مرزهای غربی کشور دست به شورش زده بودند و نیروهای مردمی به همراه سپاه و ارتش مشغول مبارزه با آنها بودند.حسین شمقدری کارگردانی این مستند را بر عهده دارد و محمد حسن مددی هم تهیه کننده «۳۳ سال سکوت» است.این مستند ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۲۲ مرداد و تکرار آن روز جمعه ۱۵:۳۰ از شبکه افق پخش می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن