تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820627788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میازاکی : طرفداران خیالشان راحت باشد، توانایی کار همزمان روی 2 پروژه را دارم


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: کارگردان بازی Bloodborne، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) اطمینان داده است که کیفیت بسته توسعه جدید این بازی تحت تاثیر نسخه سوم Dark Souls قرار نخواهد گرفت. انتظار طرفداران از این بسته بسیار بالاست و آن ها پس از اطلاع از این موضوع که میازاکی وظیفه کارگردانی Dark Souls 3 را بر عهده گرفته، از سرنوشت آن اظهار نگرانی کردند. او در مصاحبه با Gamespot بیان کرد که اعتقاد دارد توانایی کار همزمان بر روی هر دو پروژه را داشته و به طرفداران یادآوری کرد که این اولین بار نیست که این کار را انجام می دهد : " نکته حائز اهمیت این است که فکر می کنم می توانم آن را انجام دهم. هنگامی که روی بازی Armored Core: For Answer هم کار می کردیم، همزمان به عنوان تهیه کننده و کارگردان نسخه اصلی Dark Souls فعالیت می کردم. "


میازاکی می گوید محول کردن بعضی از وظایف سنگین به دیگران در پروسه ساخت Dark Souls 3 به او اجازه می دهد تا بر روی سایر پروژه ها کار کند :  " مِن باب موضوع Bloodborne، با وجود اینکه من کارگردان ارشد بازی بودم، یک کارگردان طراحی مراحل نیز در این کار مشارکت داشت. برای Dark Souls 3 نیز اوضاع به همین قرار خواهد بود.  در حقیقت، یویی تانیمورا سان (Yiu Tnimura-san) کارگردان Dark Souls 2 هم به تیم [نسخه سوم بازی] پیوسته است. این موضوع اجازه می دهد که وقتی سایر افراد بقیه کار ها را بر عهده گرفته اند، روی هسته اصلی طراحی گیم پلی کار کنم. " او اظهارات خود را با بیان این موضوع که تمام محصولاتی که نام وی بر آن ها درج شده، از کیفیت بالایی برخوردارند، به پایان برد : " تا زمانی که اسم من به عنوان کارگردان بازی در انتهای لیست سازندگان ذکر شده، بازی باید به حد استانداردی از کیفیت برسد. می توانم اطمینان دهم که این گونه خواهد بود. "



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن