تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروازهای هواپیمایی آسمان تعلیق شد/تذکر کتبی سازمان هواپیمایی کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پروازهای هواپیمایی آسمان تعلیق شد/تذکر کتبی سازمان هواپیمایی کشوری
در پی تاخیر ۱۰ساعته پرواز تهران- اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که به نارضایتی مسافران این پرواز منجر شده بود، سازمان هواپیمایی کشوری صدور مجوز پروازهای فوق العاده این شرکت را تعلیق و تذکر کتبی داد.
آفتاب : روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري اعلام كرد: در پي تاخير ۱۰ساعته پرواز تهران- اهواز شركت هواپيمايي آسمان كه به نارضايتي مسافران اين پرواز منجر شده بود، سازمان هواپيمايي كشوري صدور مجوز پروازهای فوق العاده اين شركت را تعليق و تذكر كتبی داد.


به گزارش خبرآنلاین؛ با توجه به عدم توجه شركت آسمان به دستورالعمل ها و مقررات اعلامي سازمان هواپيمايي كشوري، پاسخگويي نامناسب مسئولان شركت هواپيمايي آسمان و تاخير طولاني مدت پروازهاي اين شركت در هفته هاي گذشته، سازمان هواپيمايي كشوري بارها خواستار تغيير در نحوه برنامه ريزي و تعامل مناسب با مسافران به ويژه در مواقع بروز تاخير پرواز شد.


به دنبال عدم برنامه ريزي منظم پروازها، اطلاع رساني و پاسخگويي نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري تا اطلاع ثانوي صدور مجوز پروازهاي جديد و فوق العاده شركت هواپيمايي آسمان را به حالت تعليق درآورد.


شركت هاي هواپيمايي موظفند برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه ريزي دقيق براي انجام بموقع و منظم پروازها اقدام كرده و به هنگام بروز تاخير پروارهاي احتمالي نسبت به اطلاع رساني دقيق و ارائه تسهيلات لازم به مسافران اقدام كنند.






تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن