تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بي نظير از «دندون طلا»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۷:۱۵ق.ظ)
استقبال بي نظير از «دندون طلا» موج- طبق آمار و ارقام به نظر مي‌رسد از توزيع مجموعه «دندون طلا» در شبکه نمايش خانگي استقبال شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، پخش مجموعه نمايش خانگي «دندون طلا» آخرين ساخته داوود ميرباقري از ۱۲مرداد در سراسر ايران آغاز شده و قسمت اول اين ميني سريال با استقبال بسيار خوبي از طرف مخاطبان رو به رو شده است.
علي اکبر قايني نجفي مدير عامل موسسه هنرنماي پارسيان با اعلام اين خبر افزود: قسمت اول سريال «دندون طلا» با برنامه ريزي مناسب و همکاري صميمانه سيستم توزيع مويرگي با استقبال بسيار خوبي از سوي مخاطبان و علاقه مندان مواجه شد و بار ديگر رونق را به اين شبکه بازگرداند.
وي تاکيد کرد: اميدواريم سريال «دندون طلا»بتواند در بازگشت رونق به اقتصاد صنعت نمايش خانگي مؤثر باشد. همان گونه که بازخوردهاي اين استقبال نشان مي‌دهد شرايط رونق مجدد براي شبکه نمايش خانگي فراهم شده است.
مدير عامل موسسه هنرنماي پارسيان افزود: مطابق برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته و همچنين اعلام قبلي هنرنماي پارسيان، قسمت دوم سريال دندون طلا روز چهارشنبه ۲۱ مرداد ماه جاري به صورت گسترده و هم زمان در سراسر کشور توزيع مي‌شود.
اين موسسه همچنين از عموم علاقه مندان ومخاطبان شبکه نمايش درخواست کرد تا براي حمايت از ادامه توليد سريال، فيلم و مجموعه‌هاي مربوط به شبکه نمايش خانگي از تکثير اين محصول و يا خريد نسخه‌هاي کپي سريال دندون طلا خودداري کنند.
به گفته مهران برومند تهيه کننده «دندون طلا» استقبال مخاطبان از فروش آن لاين اين مجموعه در آپارات فيليمو با اين که تجربه بسيار تازه اي در اين حوزه است راضي کننده بوده و اميدواريم در قسمت هاي بعدي مخاطبان از فروش آن لاين مجموعه در فضاي مجازي بيشتر حمايت کنند.
بازيگران «دندون طلا» عبارت‌اند از: مهدي فخيم زاده، حامد بهداد، حميدرضا آذرنگ، ستاره اسکندري، سيامک صفري، سيروس گرجستاني، بهناز جعفري، فرزين صابوني، نادر سليماني، کاظم هژيرآزاد، طوفان مهرداديان، انوش معظمي، رسول نجفيان، محسن قاضي مرادي و با حضور باران کوثري.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن