تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف «رادان» از خندوانه شایعه است؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حذف «رادان» از خندوانه شایعه است؟
حذف «رادان» از خندوانه شایعه است؟ اخیرا در رابطه با حضور مهمانانی در خندوانه و ظبط برنامه آنها شعایاتی منتشر شده که تهیه کننده این برنامه آنها را تنها در حد شایعه دانسته است.


«خندوانه» هم وارد حاشیه شد. روی‌آنتن‌نرفتن دو قسمت از این برنامه که با حضور دو نفر از بازیگران سینما و تلویزیون ضبط شده بود، شایعاتی را مبنی‌بر ممنوع‌التصویری این بازیگران رقم زده است. گفته می‌شود این برنامه که پیش‌تر با حضور بهرام رادان و قطب‌الدین صادقی ضبط شده بود، اجازه پخش پیدا نکرده است.
 
آن‌طور که «بانی‌فیلم» گزارش داده، عدم اجازه پخش برنامه مربوط به بهرام رادان در حالی صورت گرفته که تصویر او نیز در تیزرهای‌ تلویزیونی فیلم روی‌پرده «عصر یخبندان» (مصطفی کیایی) حذف شده است.
 
 علت عدم پخش برنامه مربوط به قطب‌الدین صادقی اما مشخص نیست. به‌ویژه آنکه او در سریال درحال‌تولید «معمای شاه» (محمدرضا ورزی) نیز بازی می‌کند؛ مجموعه‌ای که قرار است در نیمه دوم امسال روی آنتن برود. بین ضبط و پخش «خندوانه» که شب‌ها ساعت ٢٢ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود، فاصله تقریبا کوتاهی وجود دارد و سازندگان با سرعت بالایی برنامه‌ها را به پخش می‌رسانند.
 
اما ظاهرا تمامی این خبرها در حد شایعه است. جواد فرحانی، تهیه‌کننده برنامه «خندوانه»، با اشاره به اینکه برخی باید بدانند که با گل‌آلودکردن آب، ماهی از آن نخواهند گرفت، گفت: «چرا به‌هم احترام نمی‌گذاریم و مدام برای برنامه‌ای که تمام هدفش جلب نظر مخاطبانش است شایعه درست می‌کنیم؟ حقیقتا غیر از عوامل یک برنامه چه کسی از ریزه‌کاری‌های آن باخبر است که با این صراحت خبر عدم‌پخش دو برنامه را رسانه‌ای کرده است؟ چرا به‌جای نقد سازنده که می‌تواند موجب عملکرد بهتر ما شود، به این حرف‌ها و شایعه‌ها روی می‌آوریم؟»
 
سیاسی‌شدن خندوانه شوخی است؟
 
«خندوانه» از جمله برنامه‌هایی است که از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود؛ برنامه‌ای که اوایل کمترکسی حدس می‌زد در شبکه‌ای که مخاطب چندانی نداشت بتواند تا این حد جریان‌ساز و پربیننده شود. رامبد جوان با فرمولی ساده نظر مخاطبان بی‌شماری را به سمت برنامه‌اش جلب کرد؛ گذراندن اوقاتی خوش همراه با خنده و دعوت از میهمانانی که از دلخوشی‌ها و خنده‌ها و حال ‌خوبشان بگویند.
 
این برنامه به‌دفعات مورد حمایت و تحسین مدیران نیز قرار گرفته است. برنامه تلویزیونی«خندوانه» در چندماه گذشته فراز‌ونشیب‌های متفاوتی را پشت‌سر گذاشته است. دعوت از برخی میهمانان که سابقه سیاسی خاصی داشتند این گمان را به وجود آورد که شاید این برنامه رویکرد خاصی را دنبال می‌کند. «واقعیت این است که سیاسی‌شدن «خندوانه» شوخی است.
 
این برنامه بسیاری از اتفاقات جامعه‌شناسی و روان‌شناختی را با زبان طنز بیان می‌کند و واقعیت این است که این اتفاقات می‌توانند با هم تلفیق شوند، اما به‌هیچ‌وجه دلیل خوبی برای متهم‌کردن ما به ساخت یک برنامه سیاسی نیست».
 
اینها بخشی از صحبت‌های رامبد جوان است که این اتهام را رد می‌کند. از سوی دیگر طی چند روز گذشته اختصاص برنامه‌ای به مهاجران افغان و گذاشتن تصویری توسط رامبد جوان از محمد سروررجایی، شاعر و روزنامه‌نگار افغان، در صفحه مجازی، واکنش برخی را به‌همراه داشت تا جایی که جوان ناچار به حذف پستش شد.
 
طی چندماه گذشته برنامه‌های پرمخاطبی مثل «بعضیا» یا «رادیوهفت» نیز از آنتن تلویزیون خداحافظی کردند و جای این پرسش را برای مخاطبان سیما باقی گذاشتند که نظر مخاطبانی که این برنامه‌ها را به مرور به برنامه‌های پرمخاطب سیما تبدیل کردند، چه می‌شود؟ پخش هر شب برنامه تلویزیونی «ماه عسل» هم از جمله اتفاقاتی بود که برای نخستین‌بار در دوره جدید، توبیخ مدیران را به دلیل دعوت از برخی میهمانان و موضوعات مطرح‌شده در برنامه در پی داشت.
 
با اینکه تمامی تمرکز مدیران رسانه ملی، روی کیفیت هرچه‌بهتر برنامه‌هاست اما شاید بهتر باشد که این رویکرد با خواسته‌های مخاطبان نیز همسو باشد.


منبع: شرق


94/5/17 - 08:49 - 2015-8-8 08:49:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن