تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف مشکوک مربیان برجسته پینگ پنگ از دوره تربیت مدرس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
حذف مشکوک مربیان برجسته پینگ پنگ از دوره تربیت مدرس
کلاس مربیگری تنیس روی میز که زیر نظر جورج سیلبر اشمیت، مدرس فدراسیون جهانی آغازشده بود با حذف مشکوک برخی چهره های برجسته کشور به پایان رسید.

حذف مشکوک مربیان برجسته پینگ پنگ از دوره تربیت مدرس
گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کلاس مربیگری تنیس روی میز که از روز جمعه زیر نظر جورج سیلبر اشمیت، مدرس فدراسیون جهانی در تهران و با حضور 30 مربی ایرانی آغاز شده بود با حاشیه های جالبی به پایان رسید.


هرچند از ابتدا، اینکه اسامی 30 نفر بر اساس چه معیاری نوشته شده است، جای بحث داشت و علامت سوال بزرگی را ایجاد کرد اما اما اعلام 10 نفر نهایی و حذف چهره های شاخص تنیس روی میز کشور در پایان کلاس علامت سوال را بزرگتر کرد.


در پایان این کلاس 10 مربی به نام‌های بخشنده، خلج، ترکان، واقفی، عباسی، مستحقی‌راد، لطف‌الله نسبی، احدی،‌ بهلولی و نوروزی برای حضور در دوره دو روزه تربیت مدرس انتخاب شدند، در حالی که برخی از این اشخاص حتی سابقه تدریس در یک کلاس درجه 3 را نیز نداشته اند .


از طرفی، در میان نام 20 نفر حذف شده، نام امیر عمیدی  یکی از مربیان با سابقه و مدرس برجسته کشور  که خود سالها رئیس کمیته آموزش بوده و همچنین احمد جعفری‌پور سرمربی اسبق به چشم می خورد که سروصدای زیادی را در بین پینگ پنگی ها ایجاد کرده است.


با توجه به اینکه طبق وعده مسئولان وزارت ورزش و جوانان، برگزاری مجمع انتخاباتی تنیس روی میز نزدیک است، می توان اتفاقات این چنینی را تا حدود زیادی به پشت پرده های انتخاباتی مرتبط دانست.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ناکامی بی سرو صدای پینگ پنگ بازان در آسیا
تصویر پررنگ ایران در در گزارش فدراسیون جهانی از روز جهانی پینگ پنگ
جلسه هماهنگی لیگ های برتر در سال 94 برگزار شد
نوجوانان پینگ پنگ برای اولین بار پنجم آسیا شدند
راکت های متحرک و سیاست های زیر میزی




۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن