تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798921137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه جمعه تا صبح شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه تهران- ایرنا- پاسخ ظریف به کری: تلاش برای اختلاف انداختن بین مسئولان ایران محکوم به شکست است/ ظریف به کویت، قطر و عراق می رود/ محمدی گلپایگانی: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی شکوفا شدن استعدادهای جوانان است/ وزیر آموزش و پروش: قرآن باید در رفتارها متجلی شود/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: مرحله نخست فیلترینگ هوشمند با موفقیت انجام شد/ اوباما: به کنگره درباره توافق هسته ای اطمینان می دهیم/ وزیر خارجه آمریکا، مخالفت کنگره با توافق هسته ای را شرم آور دانست/ موگرینی: توافق وین نشان داد ایران به دنبال همکاری با جامعه جهانی است/ درخواست 73 تن از شخصیت های اروپایی از جامعه بین الملل برای حمایت از توافق هسته ای ایران/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه کشورمان سخنان جان کری همتای آمریکایی خود در شورای روابط خارجی را «اشاراتی ناقص به برخی نکات مطروحه در مذاکرات» خواند و به آن پاسخ داد.
** تهران - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه روز یکشنبه نخستین مرحله از دور جدید سفر به کشورهای منطقه را با کویت، قطر و عراق آغاز خواهد کرد.
** تهران - ایرنا -سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه با ارسال نامه ای به مدیرکل آژانس رسما نسبت به اظهارات غیر مسئولانه سخنگوی کاخ سفید اعتراض و از سواستفاده احتمالی و یا درز اطلاعات از آژانس به بیرون هشدار داد.
** تهران- ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی در اسلوونی با بیان اینکه تحریم های ناعادلانه، موجب محرومیت شرکت های اروپایی و غربی از همکاری با اقتصاد دارای ظرفیت بالای ایران شده بود، گفت: اشتیاق هیات های اروپایی ها برای سفر به ایران تنها چند روز پس از توافق هسته ای، نشان از رقابت کشورها به منظور جبران این عقب افتادگی دارد.
** شهرکرد- ایرنا- رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شکوفا شدن استعدادهای جوانان است و باید به نسل جوان توجه ویژه ای داشت.
** شیراز - ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: فراگیری قرآن و تاثیرات آموزه های دینی باید در رفتار و عمل ما متجلی یابد و این از مولفه های مهمی است که در سند چشم انداز تحول نظام آموزشی بدنبال آن هستیم .
** ساری- ایرنا- استاندار مازندران پس از سفر چهار روزه به کشور قزاقستان به تاثیر گذاری و اهمیت توافق هسته ای نظام جمهوری اسلامی با کشورهای 1+5 بر توسعه روابط خارجی اشاره کرد و گفت: مسوولان قزاقستان جلوتر از ایرانیان پیگیر توافق هسته ای کشورمان بودند.
** اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: پرونده قتل پزشک اردبیلی توسط مراجع ذیربط با دقت و سرعت در دست بررسی است.
** همدان - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادامه طرح فیلترینگ هوشمند در کشور خبر داد و افزود: فیلترینگ هوشمند طرحی بسیار پیچیده است و مرحله اول آن با موفقیت انجام شده و هم اکنون در مرحله دوم این طرح قرار داریم.
** بوشهر- ایرنا - فرماندار دیر استان بوشهر گفت: زمین لرزه 3.8 ریشتری شامگاه جمعه در شهر آبدان این شهرستان خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.
** اراک- ایرنا- فرمانده قرارگاه عمار گفت: داعش ، القاعده و تکفیری ها آخرین دسیسه ها و تیر دشمن صهیونیستی برای برهم زدن اتحاد مسلمانان می باشد و تشکیل این گروهها برای تفرقه و جدایی در بین امت اسلامی است.

اخبار خارجی
***********
** تهران- ایرنا- "باراک اوباما"رییس جمهوری آمریکا درتازه ترین اظهارات خود که در دفاع از سیاست های کاخ سفید درمورد توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 بیان داشته، راجع به جلب نظرنمایندگان کنگره گفت: به کنگره اطمینان می دهیم که این توافق محکم و استوار است.
** تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که مخالفت کنگره با توافق هسته ای ایران برای وی، شرم آور خواهد بود و به اعتبار واشنگتن در صحنه بین المللی ضربه وارد خواهد کرد.
** تهران- ایرنا- رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافق وین به خوبی نشان می دهد که سران ایران به دنبال گشایش صفحه جدیدی در همکاری با جامعه بین الملل هستند.
** اربیل - ایرنا - همزمان با دیدار وزیر دفاع آمریکا با "مسعود بارزانی" رییس منطقه اقلیم کردستان عراق، یک فروند هواپیمای آمریکایی حامل سلاح و تجهیزات بر روی باند فرودگاه اربیل به زمین نشست. "اشتون کارتر" ساعتی پیش پس از گفت وگو با بارزانی؛ اربیل را به مقصد آنکارا ترک کرد.
** مسکو- ایرنا-یک پژوهشگر سیاسی روس به ضرورت همکاری ایران و ائتلاف آمریکا درامر مبارزه با گروه تروریستی داعش تاکید و آن را برای امنیت منطقه بسیارمهم دانست.
** تهران - ایرنا- کمیسیون انتخابات بروندی روز جمعه، "پیر نکورونزیرا" رئیس جمهوری فعلی این کشور، را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
** تهران- ایرنا- رئیس پیشین سازمان جاسوسی «موساد» گفت: اگر اوباما در کارزار هسته ای پیروز شود و مصوبه کنگره را وتو کند، آمریکا توافق هسته ای را اجرا خواهد کرد که در این صورت اسرائیل همه نفوذش بر دولت آمریکا را از دست خواهد داد.
** نیویورک - ایرنا - نتایج تحقیقات یکی از دانشگاه های آمریکا نشان می دهد که دوره های طولانی مدت حبس در زندان های آمریکا نه تنها به کاهش جرائم و بزهکاری ها کمکی نکرده بلکه بر میزان جرائم در کشور افزوده و زندان های آمریکا را به آموزشگاه جنایات تازه تبدیل کرده است.
** بغداد- ایرنا- گزارش منفی شبکه الجزیره از منطقه عملیاتی الانبار، صدای برخی رسانه های عراقی را در آورد؛ خبرنگاری که با مجوز وزارت دفاع عراق خود را به جبهه رساند و از آنجا گزارشی پخش کرد که عراقی ها آن را جانبدارانه و به نفع داعش ارزیابی کرده اند.
** تهران - ایرنا - "مصطفی الدباشی" وزیر کشور لیبی روز جمعه از یک سوء قصد جان سالم به در برد.
** دوشنبه - ایرنا - رئیس مرکز اسلامی تاجیکستان گفت: گروه های افراطی و تروریستی برای رسیدن به اهدافشان بر روی چهره خود نقاب اسلام می کشند و پدیده تروریسم که جهان را به درد آورده است ریشه در بی خبری از اساس اسلام و مذهب دارد.
** تهران- ایرنا- ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه بمباران ها و تجاوز آل سعود، دهها فروند موشک و گلوله خمپاره به پایگاه های مرزی عربستان شلیک کردند.
** مسکو- ایرنا- یک روزنامه روسی از مذاکرات فشرده شرکت های نفتی روسیه با وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در طرح های نفتی کشورمان خبر داد.
** لندن - ایرنا - هفتاد و سه نفر از شخصیت های سیاسی و نظامی 22 کشور اروپایی روز جمعه با انتشار بیانیه مشترکی خواستار حمایت تمامی کشورهای اروپایی و جامعه بین الملل از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 در وین، شدند.
** تهران - ایرنا - سخنگوی ارتش مصر اعلام کرد: در جریان عملیاتی که روز جمعه در منطقه شیخ زوید در صحرای سینا صورت گرفت، 12تن از عناصر تروریستی کشته شدند.
** آنکارا - ایرنا - جنز استولتنبرگ دبیرکل ناتو جمعه شب در تماس تلفنی با نخست وزیر ترکیه تاکید کرد که پیمان آتلانتیک شمالی در مبارزه ترکیه با تروریسم همواره در کنار این کشور خواهد بود.
** بغداد-ایرنا- خطیب جمعه نجف اشرف، با اشاره به توافق هسته ای ایران و 6 کشور جهان در هفته گذشته، تاکید کرد که این پیروزی تنها برای ایران نیست، بلکه پیروزی مردم عراق نیز محسوب می شود.
** لندن - ایرنا - براساس گزارش منابع انگلیسی، کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارش دوره ای خود از وضعیت حقوق بشر در انگلیس به ویژه قوانین ضد تروریسم این کشور ابراز نگرانی کرده و خواستار تجدیدنظر در این قوانین شده است.
** نیویورک- ایرنا- نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد با تاکید بر حمایت و همبستگی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد از آرمان مردم فلسطین و احقاق حقوق غیرقابل انکار آنها، بر حق تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد و گفت: شورای امنیت به دلیل فقدان اراده سیاسی قادر به ایفای وظایف خود درچهارچوب منشور این سازمان ودفاع از حقوق مردم فلسطین نیست.
** نیویورک- ایرنا- صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد: ادامه بمباران ها و درگیری های زمینی در یمن موجب تعطیلی 3 هزار و 600 مدرسه و محرومیت نزدیک به دو میلیون کودک یمنی از ادامه تحصیل شده است.
** ایرنا - آنکارا - رسانه های ترکیه از بمباران هم زمان مواضع داعش و پ.ک.ک در شمال سوریه و شمال عراق توسط جنگنده های ارتش این کشور خبر دادند.
** تهران - ایرنا - حملات جنگنده های متجاوز آل سعود به مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی یمن در روز جمعه نیز ادامه داشت و بر اثر آن تعدادی از غیر نظامیان یمنی شهید و یا زخمی شدند.
** مسکو- ایرنا - کارشناس و اقتصاددان آمریکایی گفت: بسیاری به اشتباه بر این باورند که اوباما که برای دستیابی به توافق جامع با ایران تلاش کرد فرد صلح طلبی است اما چنین نیست و نمی توان اوباما را فردی صلح جو دانست.
** تهران - ایرنا - هزاران نفر روز جمعه با راهپیمایی در صنعا پایتخت یمن، ادامه تجاوز وحشیانه و محاصره این کشور توسط نیروهای ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان و سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار مردم بی گناه و مظلوم این کشور را محکوم کردند.
** کوالالامپور – ایرنا – معاون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی کامبوج روز شنبه از توافق جامع هسته ای ایران و گروه 1+5 استقبال کرد و آن را زمینه توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی دانست.
شبد**1004**3404



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن