تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798631187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بوکان:امسال باید جایزه صلح نوبل را به گردن محمدجواد ظریف بیاندازیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تذکرهای شفاهی نمایندگان مجلس؛ نماینده بوکان:امسال باید جایزه صلح نوبل را به گردن محمدجواد ظریف بیاندازیم تهران - ایرنا - نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: جایزه صلح نوبل را امسال باید به گردن محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه بیندازیم که شایسته چنین مقام و منزلتی است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد قسیم عثمانی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از تیم مذاکره کننده هسته ای و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب که این موفقیت را در تاریخ ایران ثبت کردند، تشکر کرد و افزود: باید به ملت ایران تبریک و به دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده دست مریزاد گفت.
وی ادامه داد: خواهش ما از دولت این است که به لابی ها و تلاش های خود ادامه دهد.
محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس نیز در تذکری شفاهی گفت: برخی سیاسیون و مسوولین متاسفانه بعد از توافق دنبال این هستند که جامعه را دو قطبی و گروهی را مخالف و گروهی را مخالف توافق می دانند؛ رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند همه مردم و مسوولان موافق توافق عزتمند هستند، توافقی که در آن خطوط قرمز رعایت شده باشد.
وی افزود: مطمئنا از امروز مجلس شورای اسلامی موضوع را به صورت دقیق بررسی و هرچه بر مصلحت مردم و نظام باشد آن را تایید خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: چه توافق بشود چه توافق نشود، اگر ما نتوانیم جلوی واردات قاچاق کالا را بگیریم حتی اگر توافق هم شود، مشکل کشور حل نخواهد شد؛ همچنین امروز بیش از 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که اگر دولت برای این موضوع راه حلی را دنبال نکند چه توافق شود چه نشود مشکلی از کشور حل نمی شود.
نماینده مردم اراک در مجلس یادآور شد: امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب و نظام اقتصاد مقاومتی است که اگر از منابع کشور استفاده نکنیم چه توافق شود چه نشود مشکلی از کشور حل نمی شود.
آصفری افزود: متاسفانه امروز نگاه برخی از مسوولین و وزرا به وابسته سالاری برای انتخاب مسوولین است، اگر شایسته سالاری را کنار بگذاریم و وابسته سالاری را جایگزین آن کنیم توافق هم بشود مشکلی از کشور حل نمی شود.
همچنین رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس در تذکری شفاهی اظهارداشت: بر اساس درخواستی که به امضای 220 نماینده مجلس رسید خرید توافقی کشمش در استان قزوین شروع شد اما با گذشت 6 ماه بیش از 40 میلیارد تومان مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است.
وی افزود: بر این اساس ما از وزرای کشور، جهاد کشاورزی، اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور تقاضای رسیدگی داریم تا جلوی هرگونه سوء استفاده در نحوه خرید و فروش گرفته شود و حقوق مردم استیفا گردد.
رحمانی همچنین به برجام هسته ای اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا و 1+5 فتوای تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی برتحریم سلاح هسته ای و کشتار جمعی را مورد توجه قرار می داد دیگر نیازی به 22 ماه مذاکره نبود.
وی خاطرنشان کرد: قوای سه گانه باید پشت سر رهبر معظم انقلابٰ، انسجام خود را حفظ کنند و بدانند دشمن به خصوص آمریکا مورد اعتماد نیست، هیچ گاه سیاست ما با آمریکا تغییر نمی کند و آمریکا همان شیطان بزرگ است.
شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس نیز در تذکری شفاهی ضمن درخواست از هیات رییسه مجلس برای دعوت از محمدجواد ظریف و علی اکبر صالحی گفت: وزیر امورخارجه و رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه امروز با پاسخ های مطلوب توانستند زحمات چندین ساله تیم مذاکره کننده هسته ای را به اطلاع نمایندگان مردم قرار دهند.
وی همچنین در تذکری به دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: متاسفانه یک ریال از بودجه عمرانی کشور اختصاص نیافته و کارگران نیز مدتی است که حقوق دریافت نکرده اند.
حسن پور در تذکری دیگری خطاب به وزیر اقتصاد اظهارداشت: متاسفانه تاکنون قانون مالیاتی فقط در بخش دولتی اجرا شده است و 15 درصدی که باید از محل آن به شهرستان اختصاص یابد تخصیص نیافته است در حالی که این مبلغ چیزی حدود 20 میلیارد تومان است.
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت: متاسفانه برخی شرکت ها فعالیت های خود را در استان ها انجام می دهند اما هنگام پرداخت عوارض و مالیات آن را به پایتخت می پردازند لذا مبلغ بالایی از محل این مالیات ها به جای اینکه در شهرستان مورد نظر صرف شود در پایتخت صرف می شود.
حسن پور ادامه داد: در خصوص فضای موجود انتخاباتی کشور نیز لازم است تدبیری صورت گیرد که با وجود هشت ماه زمان باقی مانده تا انتخابات مجلس دهم فضای انتخاباتی در کشور از بین برود و کار و فعالیت به دور از فعالیت های سیاسی صورت گیرد.
علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری شفاهی گفت: اخیرا طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای در مجلس با اکثریت 90 درصدی نمایندگان به تصویب رسید که این طرح دارای چهار پیام شفاف بود.
وی افزود: پیام اول این طرح با توجه به ضرورت گشایش اقتصادی و ایجاد زمینه رونق در حوزه تولید، رفع تحریم های ظالمانه بود اما هم اکنون شاهد هستیم در نتیجه بررسی اولیه برجام و قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت، مسیر رفع تحریم ها بسیار ابهام آلود بوده و بعد از اقدامات ایران با یک مکانیزم برگشت پذیر خودکار، تحریم ها دوباره عملیاتی می شود که این بسیار خطرناک است.
زاکانی ادامه داد: جلوگیری از رخنه امنیتی دشمنان به کشور یکی از مسایل مهم طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای بود که در این رابطه هم باز شاهد هستیم در مصوبه شورای امنیت مسیر پر پیچ و خمی طراحی شده که امکان بازرسی به هر بهانه ای برای غربی ها فراهم می شود، همچنین حفظ عزت دانش و دانشمندان کشور یکی از دغدغه های این طرح بود که این موضوع هم دچار ابهاماتی است.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در تبصره یک طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای آمده که برابر اصل 77 و 125 قانون اساسی، مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
زاکانی افزود: تذکر بنده به کسانی است که موضوع ملی را می خواهند، جناحی کنند و از آن بهره سیاسی ببرند اما قطعا امروز و آیندگان قضاوت می کنند که چه کسانی بر سر منافع ملی ایستادگی کرده و آنچه حق مطلب بوده ادا کرده اند.
همچنین محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه در سال 89 تصویب شده و دو سال فرصت اجرایی شده داشته است اما متاسفانه تا کنون اجرایی نشده است و شاهد هستیم برای پاک کردن صورت مساله مبادرت به پرکردن تعدادی چاه های افراد مظلوم می کنند که تنها درآمدشان از همین چاه ها است.
وی افزود: همچنین کمبود آب در شهرها و روستاها مردم را آزار می دهد و اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی همچنین در تذکری به وزیر صنعتٰ، معدن و تجارت اظهارداشت: تخلفات در واگذاری معادن، برداشت و سوء استفاده از آن ها و دخالت این وزارتخانه در امورتصدی گری و توزیع باعث نارضایتی عمومی شده است.
وی ادامه داد: عدم پذیرش مدارک آموزشی مرکز مدیریت دولتی به عنوان فوق لیسانس لازم است مورد توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دولت قرار بگیرد.
سیام. 9254** 1336



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن