تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد انعکاس داد: آخرین قطعنامه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد انعکاس داد: آخرین قطعنامه تهران- ایرنا- روزنامه اعتماد در شماره روز دوشنبه بیست و نهم تیر می نویسد: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به نیویورک و به صحن شورای امنیت رسید. امروز صبح به وقت نیویورک، اعضای دایم و غیردایم شورای امنیت متن قطعنامه جدید شورای امنیت را بررسی خواهند کرد و به نظر می رسد که با توجه به تدوین این قطعنامه توسط پنج عضو دایم شورای امنیت، امروز در صحن نیز این قطعنامه با رای جامع به تصویب برسد. امروز غلامعلی خوش رو به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل راهی شورای امنیت می شود تا برگ سبز تایید برجام در سایه تصویب قطعنامه جدید را دریافت کند.


این روزنامه با برجسته کردن موضوع رستاخیز گرفتار بلای اکران، نوشت: امروز صبح خانه سینما، خانه صنفی اهالی سینما در جلسه ای فوری با حضور اعضای هیات مدیره این نهاد به تعلیق وضعیت اکران فیلم «رستاخیز» رسیدگی می کند. «رستاخیز» پس از گذشت نزدیک به دوسال از آخرین و نخستین باری که در جشنواره فجر نمایش داده شد و پس از گذر از فیلترهای متفاوت به دلیل مخالفت مراجع دینی با شکل روایت عاشورا، با اصلاحیه و کوتاه شدن زمان فیلم مجوز نمایش گرفته بود و قرار بود عید فطر به نمایش عموم درآید؛ اما در آخرین روز از سوی ارشاد و به دستور سازمان سینمایی تا اطلاع ثانوی این اکران متوقف شد. علت این تعلیق حواشی مهم تر از متنی بود که برای این فیلم ساخته شد؛ موضع گیری ها درباره این فیلم از همان زمان که ارشاد به فیلم مجوز نمایش داد شروع شد که البته ریشه این اعتراضات به جشنواره فجر دو سال پیش باز می گشت.
روزنامه اعتماد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسوولان نظام به عنوان، از قضایای هسته ای دودستگی ایجاد نشود، پرداخت.
این روزنامه با انعکاس خبر توفان، تهران را تیره کرد، نوشت: در تعطیلات اول هفته، وقتی که مردم در گوشه و کنار کشور به جشن گرفتن عید فطر برخاسته بودند، آب و هوا هم بیکار ننشست و با تغییر ناگهانی شهرهای زیادی را غافلگیر کرد. عصر یکشنبه در پی باران شدید و گردوغبار ناگهانی آسمان تهران تیره و تار شد. اتفاقی که تهران را برای ساعتی غافلگیر کرد از دو روز قبل در شهرهای دیگر آغاز شده بود. در بخش هایی از کشور مردم هفته خود را با موجی از کاهش دما، باران های شدید و حتی برف آغاز کردند. در آستارا از ساعات پایانی جمعه بارش تند باران آغاز شد و مسافرانی را که راهی این شهر شده بودند، غافلگیر کرد تا چادرهای شان را برچینند و به مراکز اقامتی شهر پناهنده شوند.
روزنامه اعتماد با انتشار موضوع رمزگشایی از پول های بلوکه شده ایران، نوشت: اعلام رقم 150 میلیارد دلار ذخیره ارزی ایران از سوی اوباما، رییس جمهور امریکا، وقتی در کنار سخنان سیف، رییس کل بانک مرکزی ایران در خصوص آنکه 29 میلیارد دلار از ذخایر ارزی بانک مرکزی آزاد می شود، قرار گرفت زمینه ساز جنجالی طولانی در تعطیلات چند روزه تابستانی شد. حالا پس از توافق همه نگاه ها به ذخایر ارزی ایران جلب شده است. ایران به دلیل مشکلات ناشی از تحریم به بخشی از پول های خود در دو سال و اندی اخیر دسترسی نداشته است و حالا اوباما می گوید حجم این دارایی ها به 150 میلیارد دلار رسیده است در حالی که اعداد اعلامی از سوی مقامات ایرانی تفاوت هایی با این رقم را داراست.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان « لشکرکشی آریایی های اروپا به ایران» و «دستور توقف ارتفاع ساختمان عشرت آباد» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**9131



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن