تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798540037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر: حل مشکل زیرساخت های مسکن مهر ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر: حل مشکل زیرساخت های مسکن مهر ضروری است بوشهر- ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مهمترین مشکل مسکن مهر دراین استان ایجاد زیرساخت ها ازجمله شبکه فاضلاب است که حل آنها ضروری است.


به گزارش ایرنا، فرزاد رستمی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: زیرساخت های آب و برق مربوط به مسکن مهر دراین استان تا حدودی حل شده ولی دربخش فاضلاب به دلیل هزینه بر بودن آن مشکلاتی وجود دارد.
وی اضافه کرد: 660 واحدی بوشهر و 380 واحدی گناوه ازجمله واحدهای مسکن مهر هستند که 100 میلیارد ریال اعتبار برای بخش فاضلاب آنها نیاز است.
رستمی ادامه داد: براساس رایزنی های صورت گرفته وزارت راه و شهرسازی یک سوم هزینه این زیرساخت ها را متقبل شده است و استان و دستگاههای متولی نیز باید برای حل مشکل کمک کنند.
وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی ها تا پایان سال چهار هزار و500 واحد مسکن مهر از لحاظ فیزیکی به پایان می رسد ولی از لحاظ زیرساختی دستگاههای ذیربط باید همکاری لازم را داشته باشند.
رستمی یادآورشد: از 39 هزار و303 واحد مسکن مهر دراستان بوشهر تحویل متقاضیان شده و تنها 10 هزارو 500 واحد هنوز تکمیل و بهره برداری نشده است که از این شمار شش هزار و 300 واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است که متولی آن راه و شهرسازی است.
وی ادامه داد: قرار است تا پایان سال 95 پرونده مسکن مهر در استان بوشهر به طور کامل بسته شود.
رستمی در باره مصلای نمازجمعه بوشهر اظهارکرد: این طرح با 23هزار متر مربع زیربنا نیمه فعال و تکمیل آن نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است.
وی با بیان این که مصلای نماز جمعه بوشهر فاز بندی شده است گفت: فاز اول آن شامل شبستان است برای تکمیل آن 60 میلیارد ریال نیاز است.
رستمی یادآورشد: امسال اعتبار جزیی به مصلای نماز بوشهر تزریق شده است که در سال مالی آینده امیدواریم با تامین اعتبار مناسب پروژه فعال تر شود.
وی گفت: اعتبارات مصلای نماز بوشهر از محل تملک دارایی این استان تامین می شود و از سال 85 تاکنون این پروژه تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در باره زمین خواری در این استان گفت: با توجه به پدیده زمین خواری این اداره کل به دنبال شناسایی و سند دار کردن اراضی ملی است.
رستمی افزود: : در این ارتباط اکیپ ها و کارگزارانی تعیین شده اند و گشت حفاظت اراضی دولتی نیز تشکیل و روزانه گشت می زنند.
وی اضافه کرد: با همکاری دادگستری و اداره کل اطلاعات زمین های زیادی از تصرف زمین خواران خارج و تخریب های انجام شده به گونه ای که از اسفند پارسال تاکنون 310هکتار از اراضی دولتی به نفع دولت رفع تصرف شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در باره بافت قدیم بوشهر گفت: سامان دادن دانشکده هنر و معماری بوشهر در بافت قدیم از پروژه های اولویت دار است و امسال 30 میلیارد ریال برای تکمیل آن پیش بینی شده و برای ترم آینده آماده می شود.
وی در مورد تقاطع غیر همسطح سعدآباد و آبپخش بیان کرد: مشکل وجود معارض این طرح برطرف شده ولی عملیات اجرایی آن هنوز آغاز نشده است.
رستمی افزود: از مسیر کنارگذر آبپخش 2.5 کیلومتر رفع معارض نشده که براساس وعده استاندار امسال اعتباراتی برای حل این مشکل در نظر گرفته خواهد شد که در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی درمورد محور گناوه - دیلم گفت: به دلیل تصادفات زیاد محور ارتباطی گناوه - دیلم برنامه هایی برای ارتقا و بهسازی این مسیر در دستور کار است که با رایزنی ها اعتباری از سوی سازمان راهداری به این محور اختصاص یافت و پنج کیلومتر از این مسیر بهسازی و 12 کیلومتر نیز پیمانکار مشغول کار است.
وی در باره جاده کنار گذر کنگان اظهارکرد: کنارگذر کنگان دغدغه مردم و مسوولان این شهر و دوراهک است که پس از مدتی توقف هم اکنون پروژه فعال شده و مشغول آسفالت قطعه دوم این کنار گذر هستیم.
رستمی گفت: همچنین با کمکی که از وزارتخانه برای تامین قیر آسفالت این مسیر گرفتیم، شش کیلومتر از قطعه دوم آن فعال است.
وی یادآورشد: مسیرجدیدی از بندر ریگ به گناوه در جاده ساحلی شیف به گناوه در حال مطالعه است و عملیات اجرایی آن از بندر ریگ امسال آغاز می شود. ک/2
6047/6043



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن