تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804822985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری: تبانی بانک ها علیه قانون رقابت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همشهری: تبانی بانک ها علیه قانون رقابت تهران- ایرنا- روزنامه همشهری در شماره روز شنبه سیزدهم تیر نوشت: توافق برخی بانک ها علیه حقوق سپرده گذاران خود مبنی بر پرداخت سود 10درصدی به سپرده های کوتاه مدت کمتر از یک سال در حالی اجرایی شده است که به گفته رضا شیوا رییس شورای رقابت این تصمیم بانک ها غیرقانونی و برخلاف قانون رقابت است.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان غرب تصمیم بگیرد؛ زورگویی یا توافق، اختصاص داد.
روزنامه همشهری با انتشار موضوع قالیباف: قرآن کتاب زندگی و پیشرفت است، نوشت: چهاردهمین همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان عمری با قرآن شب گذشته برگزار شد. محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: آنچه پیش از هر چیز باید مورد توجه قرار دهیم این است که بتوانیم برداشت درستی از قرآن داشته باشیم، شاید خیلی از افراد باشند که حرف از قرآن بزنند و قرآن را خوب تلاوت کنند اما عصبیت و جهالت در برداشت هایشان از قرآن را همچنان دارند. قرآن کتاب زندگی و کتاب پیشرفت است؛ البته باید به برداشت درست و صحیح از قرآن نیز توجه داشت.
این روزنامه با انعکاس عنوان روسیه باز هم شکست خورد، نوشت: تیم ملی والیبال در یازدهمین بازی خود در لیگ جهانی 2015 تیم ملی روسیه را با نتیجه سه بر صفر شکست داد تا به ششمین پیروزی اش دست یابد. 2 تیم با انگیزه های خاصی وارد زمین شدند. تیم ملی برای اینکه اندک امیدهایش برای صعود از دست نرود نیاز به پیروزی داشت و روسیه نیز برای اینکه به لیگ دسته دوم سقوط نکند با انگیزه پیروزی وارد زمین شد. اما آنچه در زمین مسابقه اتفاق افتاد، رای به پیروزی مردان اسلوبودان کواچ داد.
100 روز رنج جنگ در یمن، تیتر دیگر روزنامه همشهری است. حمله های هوایی عربستان سعودی علیه مردم یمن در حالی وارد صدمین روز می شود که سازمان ملل متحد طی جلسه ای با آژانس های امدادی و بشردوستانه بین المللی، برقراری حالت فوق العاده درجه سه در این کشور را اعلام کرد. همزمان، گزارش ها از نقض آتش بس پنج روزه مورد درخواست سازمان ملل متحد، از سوی عربستان حکایت دارد. آتش بسی که عربستان از ابتدا آن را قبول نکرده بود. طبق گزارش سازمان ملل، از زمان آغاز حمله عربستان سعودی به یمن در 25 مارس سال جاری (5فروردین) طبق آمار رسمی، 3083نفر از یمنی ها کشته و 14هزار و324نفر دیگر نیز زخمی شده اند. علاوه بر این بیش از یک میلیون نفر از مردم این کشور مجبور به ترک خانه و شهر خود شده و به مناطق امن تر پناه برده اند.
این روزنامه در صفحه ی نخست عنوان های «اما و اگرهای قانون پیش فروش ساختمان»، «انتقال کانون های تولید ریزگرد از خارج به داخل» و «گزارشی از نشست سالانه شعرخوانی در محضر رهبر انقلاب» را مورد بررسی قرار داد.
«سرقت شاسی بلند با چند تلفن»، «بازخوانی حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران» و «روایت مردم از بحران یونان» از دیگر تیتر های روزنامه همشهری محسوب می شود.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9128**2002**9131



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن