تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803683443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از استقلال ایده‌آل مظلومی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رونمایی از استقلال ایده‌آل مظلومی




پرویز مظلومی سکان هدایت استقلال را به دست گرفت تا جایگزین کسی شود که در دو فصل گذشته ناکام بود و نتوانست نتایج خوبی بگیرد.





خبر ورزشی: پرویز مظلومی سکان هدایت استقلال را به دست گرفت تا جایگزین کسی شود که در دو فصل گذشته ناکام بود و نتوانست نتایج خوبی بگیرد. پرویز مظلومی برای خودش افکار خاصی دارد و می‌خواهد تیمش را با سیستم 1-3-2-4 بچیند! ما در گزارش زیر از تیم مورد علاقه سرمربی استقلال رونمایی می‌کنیم.

گزينه اول و آخر پرويز مظلومي درون دروازه سيدمهدي رحمتي است. او پيراهن شماره يك را از محسن فروزان پس گرفت تا به دروازه‌بان محبوبش بدهد. سرمربي آبي‌پوشان اعتقاد دارد رحمتي به تنهايي يك تيم است و در طول فصل مي‌تواند امتيازهاي ارزشمندي را براي استقلال به ارمغان آورد!

رحمتي بازوبند كاپيتاني استقلال را نيز بر دستان خود خواهد بست. خط دفاعي استقلال نسبت به ليگ چهاردهم تغييرات خواهد داشت. اميرحسين صادقي در ليست مازاد قرار گرفت و تا به امروز سه بازيكن جديد در اين منطقه جذب شده‌اند كه در پازل تاكتيكي مظلومي جايگاه ثابتي دارند! به نظر مي‌رسد دفاع چپ آبي‌ها ميثم مجيدي است و اگر سيدجلال حسيني استقلالي شود، او در اين پست است، در غير اين صورت مكويان و امين حاج‌محمدي دو مدافع وسط خواهند بود، در منطقه راست نيز همچون فصل گذشته ميلاد فخرالديني بازيكن ثابت است. مظلومي، روزبه چشمي و اميد ابراهيمي را جلوي مدافعان مي‌گذارد. او مي‌خواهد اغلب كارهاي تدافعي را به چشمي واگذار كند تا ابراهيمي آزادانه‌تر بازي كند. سرمربي استقلال معتقد است ابراهيمي با توجه به خصوصيات مثبت فني‌اش نبايد بازي خراب‌كن باشد تا از تمام پتانسيل خود استفاده كند.

هافبك‌هاي مركزي استقلال هنوز به صورت صددرصد مشخص نيستند اما حضور خسرو حيدري قطعي است، جاسم كرار هنوز ماندن يا رفتنش به صورت دقيق مشخص نيست. او اگر بماند و بتواند حاشيه‌هايش را كنترل كند، فيكس است. نفر سوم نيز بستگي به يعقوب كريمي دارد. او اگر همچون فصل گذشته استقلالي باشد، مورد توجه مظلومي است در غير اين صورت جابر انصاري جايش را مي‌گيرد.

مهاجم نوك استقلال سجاد شهباززاده خواهد بود، دومين گلزن ليگ چهاردهم؛ او زماني كه در پست اصلي‌اش مهاجم نوك بازي مي‌كرد، عملكرد خوبي داشت اما وقتي در نيم‌فصل دوم جايش را به رضا عنايتي داد، بازدهي‌اش پايين آمد تا ديگر آن گلزن ابتداي فصل نباشد. پرويز مظلومي مي‌خواهد در ليگ پانزدهم بار گلزني خط حمله‌اش را به شهباززاده بسپارد، بازيكن جوان و اردبيلي كه اگر از نظر روحي شرايط مطلوبي داشته باشد، راحت گل مي‌زند.






تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن