تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799414538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای گفتگو می تواند نقش موثری در حل مسایل فعالان اقتصادی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اتاق بازرگانی اصفهان : شورای گفتگو می تواند نقش موثری در حل مسایل فعالان اقتصادی داشته باشد خبرگزاری پانا :رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت : شورای گفتگو به عنوان یک رکن قانونی می تواند نقش موثری در برطرف شدن مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی استان داشته باشد .
۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير ساعت 12:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا  ،سهل آبادی گفت :شورای گفتگو  می تواند نقش موثری در  حل مسایل فعالان اقتصادی داشته باشد
سید عبدالوهاب سهل آبادی  رییس اتاق اصفهان در این جلسه گفت:شورای گفتگو به عنوان یک رکن قانونی می تواند نقش موثری در برطرف شدن مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی استان داشته باشد .
وی تصریح کرد:در دوره جدید شورای گفتگو تلاش می شود که به عموم مسایل که فعالان اقتصادی با آن روبرو هستند ،پرداخته شود.
 رسول زرگرپور با اشاره به پایان دوره ی اعضای حقیقی عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوص بر اساس قوانین و مقررات موجود ۲۶نفر هستند که ۸نفر از آن ها شخصیت های حقوقی دولتی، ۱۱نفر از شخصیت های حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی، ۲نفر از قوه ی قضاییه، ۱نفر شهردار مرکز استان وتا ۴نفر هم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
زرگرپور با بیان اینکه شخصیت های حقیقی باید توسط بقیه ی اعضا انتخاب شوند ، اظهار داشت: در جلسه ی ویژه ای که با حضور رییس اتاق بازرگانی  برگزار خواهد شد ، پیشنهادات مختلف در خصوص انتخاب شخصیت های حقیقی بررسی خواهد شد و در جلسه ی فوق العاده ای  در خصوص ۹نفر از شخصیت های حقیقی تصمیم گیری نهایی انجام می شود تا دوره ی جدید رسما با حضور آن ها برگزار شود.
وی  به تقویم برگزاری این شورا در دوره ی جدید اشاره کرد و افزود: جلسات این شورا پنجشنبه های اول هر ماه تشکیل خواهد شد‌.
وی به اولویت های موضوعات مورد بحث در جلسات شورا اشاره کرد و افزود: ۵اولویت از دوره ی قبل وجود داشت و با نظر خواهی که صورت گرفت ۱۵اولویت نیز از طرف اعضا عنوان شد.
زرگرپور اضافه کرد: این ۲۰عنوان در جلسه ی فوق العاده رتبه بندی و مشخص خواهد شد تا دستور کار این شورا نیز به طور مشخص با اولویت ها به پیش رود.
استاندار اصفهان  با اشاره به حیطه های بسیار متنوع بحث های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: مطابق قانون می توان همه موضوعات اهم از کلی یا مصداقی را در جلسات این شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار داد و در مورد آنها تصمیم گرفت.
دبیرشورای گفتگو تاکید کرد:دبیرخانه این شورا آماده دریافت نظرات و پیشنهادات تولید کنندگان و صنعتگران  جهت طرح در جلسات کارشناسی شوراست و تلاش می شود  از کارشناسان هر بخش در موضوعات مرتبط دعوت بعمل آید.
فولادگر :اتاق بازرگانی  قوانین ،مقررات و بخش نامه های مخل تولید و سرمایه گذاری  را شناسایی کند
حمیدرضا فولادگررییس کمیسیون تولید ملی مجلس شورای اسلامی در این جلسه  مقررات زدایی را یکی از بندهای مهم قانون رفع موانع تولید و ماده 76 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه برشمرد و گفت:بر اساس این ماده ی قانون ،اتاق بازرگانی موظف است با همکاری اتاق تعاون و اتاق اصناف نسبت به شناسایی قوانین ،مقررات و بخش نامه های مخل تولید و سرمایه گذاری اقدام کند و با نظر خواهی از تشکلهای تولیدی و صادراتی سراسر کشور و بررسی و پردازش مشکلات و خواست ههای آنها بطور مستمر گزارشها و پیشنهادهایی را تهیه و به کمیته ای متشکل از دو نفر از هر قوه ارایه دهد.
وی تصریح کرد:تمام آیین نامه ها ، بخش نامه و مقررات که مخل تولید می باشند می توان از طریق این بند قانون اصلاح شود.   
قدرت الله قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این جلسه خواستار توجه ویژه شورای گفتگو به بخش کشاورزی استان شد و گفت:بخش کشاورزی استان با وجود جایگاه ویژه ای که در تولیدات محصولات غذایی در کشور دارد کمتر مورد توجه بوده است و بررسی مسایل و مشکلات آنان در شورا می تواند به ارتقا آن در استان و  کشور کمک کند .
غلامعلی قادری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این جلسه گفت: بر اساس آمار سازمان بین المللی کار  4 درصد تولید ناخالص داخلی (G.D.P) هر کشور صرف هزینه حوادث کار می شود و ایران با 990 هزار میلیارد تومان سالانه 8 هزار میلیارد تومان در بخش حوادث کار و هزینه های ناشی از آن صرف می کند .
مصطفی رناسی عضو شورای گفتگو در این جلسه ارزیابی از اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار در استان اصفهان از طریق شورای گفتگو شد و گفت:یکی از چالش های فعالان اقتصادی ،نحوه تنظیم قراردادهای پیمانکاری بین بخش دولتی با بخش خصوصی است که کاملا یک طرفه به نوع بخش دولتی است .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن