تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804441776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و پراکندگي در شهر قم داراي توازن نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۱۹ب.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس: توسعه و پراکندگي در شهر قم داراي توازن نيست موج - قم- نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: توسعه و پراکندگي در شهر قم داراي توازن نيست و بايد در عمران و آباداني شهر قم اين توازن را برقرار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، نماينده مردم قم در مجلس در ديدار با شهردار قم با اشاره به اينکه در سال 45 که به قم آمدم اين شهر 220 هزار نفر جمعيت داشت افزود: طبق سرشماري گذشته جمعيت شهر قم يک ميليون و 150 هزار نفر بود که اين رقم در شرايط کنوني بيش از اين است.
وي در ادامه با اشاره به اينکه مراجع تقليد نسبت به مسائل و مشکلات شهر قم دغدغه دارند و از شهرداري حمايت مي کنند گفت: بايد براي حل مشکلات نظير بدهي هاي کلان شهرداري از خرد جمعي بهره گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمين محمد رضا آشتياني با اشاره به اينکه بايد به مناطق حاشيه اي شهر و بافت فرسوده توجه جدي شود گفت: توسعه و پراکندگي در شهر قم داراي توازن نيست و بايد در عمران و آباداني شهر قم اين توازن را برقرار کرد.
وي همچنين با اشاره به مسائل منطقه پرديسان يادآور شد: اين منطقه از جهات مختلف با مشکلاتي روبه رو است که بايد هرچه زودتر براي حل مشکلات آن چاره اي اساسي انديشيد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي همچنين نکاتي نظير بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي، ارتباط با علما، توجه به مسائل فرهنگي و هيات هاي مذهبي، جذب سرمايه گذاران، توجه به معماري اسلامي، ارتقاء سطح کارکنان شهرداري از ابعاد مختلف و توجه به کادرسازي در شهرداري قم را متذکر شد.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضور دکتر سقاييان نژاد در قم را فرصتي مغتنم برشمرد و گفت: قبول مسووليت شما در حرم اهل بيت(ع) مايه افتخار است و اميدواريم که در اين شهر بتوانيد منشا خيرات و برکات باشيد.
شهردار قم نيز در اين ديدار با اشاره به اينکه براي پيشرفت، عمران و آباداني نيازمند ريل گذاري هستيم گفت: ظرفيت هاي بسياري در شهر قم وجود دارد و همه تلاش خود را به کار مي گيريم که بتوانيم از اين ظرفيت ها استفاده کنيم.
مرتضي سقاييان نژاد با اشاره به اينکه تقويت زيرساخت هاي قم امري مهم و ضروري است گفت: در حال حاضر شهرداري بدهي 1200 ميليارد توماني دارد و روزانه نيز 560 ميليون تومان به اين بدهي اضافه مي شود.
وي با اشاره به اينکه اين بدهي به دليل فروش اوراق مشارکت طرح هاي شهري است اظهار داشت: در نتيجه اجراي اين طرح ها نظير بلوار پيامبر(ص) اعظم ارزش افزوده اي حاصل شده است که حالت بالقوه دارد و بايد اين ارزش افزوده به حالت بالفعل درآمده و براي آن چارچوبي تهيه شود.
شهردار قم با بيان اينکه بايد در خصوص توقف سود اين بدهي چاره انديشي شود گفت: شهرداري قم نيز 350 ميليارد تومان از دولت سود طلب کار است که در اين خصوص نيز ضروري است اقدام لازم صورت گيرد تا مشکلات شهرداري قم در بخش بدهي برطرف شود.
وي در ادامه با اشاره به اينکه در کنار برنامه ريزي براي برنامه هاي بلند مدت، اجراي برخي از پروژه ها در اولويت کار شهرداري قرار دارد افزود: از جمله اين پروژه ها توسعه فضاي سبز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن