تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر کمیته تخصصی خدمات شهری کلانشهرها: توسعه شهرها نیازمند کار کارشناسی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر کمیته تخصصی خدمات شهری کلانشهرها:
توسعه شهرها نیازمند کار کارشناسی است
دبیر کمیته تخصصی خدمات شهری کلانشهرها بر استفاده از دانش و تخصص روز و نوین برای توسعه شهرها تأکید کرد و گفت: این امر نیازمند کار کارشناسی است.

خبرگزاری فارس: توسعه شهرها نیازمند کار کارشناسی است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن مرادی ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزش استانداردسازی وسایل و تجهیزات پارک‌ها که در کرج برگزار شد، اظهار کرد: توجه به توسعه شهرها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مدیریت شهری باید بیش از هر مسئله دیگری آن را مدنظر قرار دهد.
وی ادامه داد: البته برای اینکه بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم باید از حضور کارشناسان و دانش روز بهره کافی را ببریم.
این مسئول یکی از مهم‌ترین مسائل را توجه به پارک‌ها به عنوان مکانی عمومی عنوان کرد و افزود: امنیت روانی شهروندان در طراحی پارک‌ها باید ملموس باشد.
دبیر کمیته تخصصی خدمات شهری کلانشهرها ادامه داد: این مهم در طراحی پارک‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا فضایی امن که زمینه آسایش شهروندان را فراهم می‌کند، ایجاد شود.
مرادی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های مختلف مانند فضای سبز و ... کمک شایانی در افزایش تعامل بین کارشناسان و انتقال تجربیات بین آنها دارد.
وی ادامه داد: دست‌اندرکاران مدیریت شهری باید نسبت به شرکت در کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های تخصصی بی‌تفاوت نباشند چرا که در این کارگاه‌ها مشکلات حوزه مربوطه به صورت جزء به جزء بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه می‌شود.
مرادی اضافه کرد: در واقع باید با انجام چنین اقداماتی زمینه فراگیر شدن دانش مهندسی در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری ایجاد شود.
دبیر کمیته تخصصی خدمات شهری کلانشهرها افزود: توسعه شهر نیازمند کار کارشناسی است و باید با استفاده از دانش و تخصص روز و نوین این مهم را تحقق بخشید.
وی از آمادگی دبیرخانه کلانشهرها برای استقبال از طرح‌های جدید و نو در حوزه مدیریت شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای متخصص و تهیه و تدوین استراتژی بلندمدت نیز باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به منویات رهبری در حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر چهار شاخص مدیریت شهری شامل سرعت، دقت، تسهیل و اعتمادسازی تاکید داشتند که باید سرلوحه کار تمامی مدیران و مسئولان این حوزه قرار گیرد.
انتهای پیام/2302/ز30

94/03/28 - 15:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن