تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیار علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم:
بسیار علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران هستیم
رئیس شرکت نفتی بریتیش پترولیوم در پاسخ به این سوال که آیا در صورت لغو تحریم ها بی پی علاقمند به سرمایه گذاری در ایران خواهد بود گفت: «قطعا. اگر تحریم ها برداشته شود ... بی پی بسیار علاقمند به سرمایه گذاری در ایران خواهد بود.»



به گزارش جام نیوز، رئیس شرکت نفتی بریتیش پترولیوم می گوید، پس از اینکه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شد، شرکت متبوعش علاقمند به سرمایه گذاری های جدید در بخش انرژی ایران است.
باب دادلی،  در پاسخ به این سوال که آیا در صورت لغو تحریم ها بی پی علاقمند به سرمایه گذاری در ایران خواهد بود گفت: «قطعا. اگر تحریم ها برداشته شود، و چهارچوب (توافق) به وجود بیاید» شرکت (بی پی) علاقمند به بازگشت به بازار انرژی ایران خواهد بود.
وی افزود، بی پی تاریخ بسیار بسیار طولانی ای در زمینه فعالیت در بخش انرژی دارد و «بسیار علاقمند به سرمایه گذاری در ایران خواهد بود.»
دادلی هم اکنون برای شرکت در ششمین سمینار بین المللی اوپک در وین به سر می برد.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که چشم انداز سرمایه گذاری بی پی در ایران در بخش میادین واقع در دریا خواهد بود یا در میادین واقع در خشکی گفت: «من فکر می کنم ما تجربه هر دوی اینها را داریم. واکنش اولیه من  احتمالا کار بر روی میادین داخل در خشکی هم در بخش نفت و هم در بخش گاز خواهد بود، اما من فکر می کنم هنوز برای این بحث ها خیلی زود است.»
تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا در اوایل سال 2012 با ادعای انحراف برنامه هسته ای ایران به سمت ساخت سلاح هسته ای تشدید شد. ایران همواره این ادعاها را رد کرده و خاطرنشان ساخته است که برنامه هسته ای خود را صرفا برای مقاصد صلح آمیز دنبال می کند.
در ششمین سمینار بین المللی اوپک که با موضوع «نفت: موتور توسعه جهانی» در هافبورگ پالاس وین در حال برگزاری است، موضوعات مهم حوزه انرژی با حضور وزرا، مدیران شرکت های نفتی، نمایندگانی از سازمان های بین المللی، کارشناسان اکادمیک و تحلیلگران صنعت انرژی مورد بحث قرار می گیرد.
از مهمترین موضوعات مورد بحث در این سمینار می تواند به چشم انداز انرژی جهانی، ثبات در بازار، سرمایه گذاری های نفتی، فن اوری و محیط زیست و وضعیت اقتصاد جهانی اشاره کرد.
عبدالله البدری، دبیرکل اوپک در حاشیه این سمینار در پاسخ به سوال خبرنگار پرس تی وی مبنی بر اینکه آیا فکر نمی کنید اعضای ضعیف تر اوپک از کاهش قیمت ها رنج نمی برند و این نتیجه تصمیم 6 ماه قبل اوپک نیست؟، گفت: «ما از یک دوره قیمت های خیلی بالا منتفع شده ایم و درآمدهای نفتی در 7-8 سال گذشته بسیار بالا بوده اند. اکنون ما این قیمت های پایین را در طی 4- 5 ماه گذشته شاهد بوده ایم. بنابراین، بله برخی گله ها و شکایت ها وجود دارد، اما من فکر می کنم این وضعیت به ثبات خواهد رسید.»/پرس تی وی/110



۱۴/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن