تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم ایران برای توسعه واترپلو جدی است/ آماده حمایت از این کشور هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیته فنی واترپلوی جهان: عزم ایران برای توسعه واترپلو جدی است/ آماده حمایت از این کشور هستیم تهران - ایرنا - رییس کمیته فنی فدراسیون بین المللی شنا گفت: ایران عزم جدی برای توسعه واترپلو دارد و ما نیز آماده حمایت از این کشور هستیم.


به گزارش ایرنا جیانی لونزی در حاشیه نشست فنی مسابقات توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این رقابت ها برای فدراسیون بین المللی اهمیت زیادی دارد چون بازی های المپیک نزدیک است و قصد داریم شرایط رشته واترپلو را آزمایش کنیم تا در صورتی که نیاز به تغییر در این رشته وجود داشته باشد، آن را اعمال کنیم.
وی ادامه داد: واترپلو در دهه 1920 ابداع شد و در آن زمان فوتبال درون آب نام داشت، قصد داریم به این روند ادامه دهیم و همچنان رشته ما فوتبال درون آب باشد ، ایران این فرصت را مهیا کرد تا شرایط کنونی واترپلو را آزمایش کنیم.
رییس کمیته فنی فدراسیون بین المللی شنا در باره اهمیت مسابقات فیناترافی گفت: فدراسیون بین المللی فقط چهار رویداد برگزار می کند که شامل بازیهای المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و رقابت های فیناترافی است و هدف از برگزاری این رقابت ها این است که همه کشورها را به سطح بالای فنی در واترپلو برسانیم.
وی در باره امکانات ایران برای میزبانی این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: دفعه قبل که به ایران آمده بودم این کشور فقط یک استخر ورزشکاه آزادی را داشت، اما امروز استخر 9 دی و استخر تمرینی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برای برگزاری مسابقات آماده است که امکانات بسیار خوبی هم دارند.
وی افزود: برخی از تیم های شرکت کننده در این مسابقات از کشورهای کوچکی آمده اند و شاید برای نخستین بار تجربه بازی کردن در چنین استخری را پیدا می کنند.
لونزی اظهار داشت: نخستین بار که به ایران آمدم، 50 سال قبل بود که این کشور تنها کشور صاحب واترپلو در قاره آسیا محسوب می شد، واترپلوی ایران در چند سال گذشته مشکلاتی داشت، اما امروز عزمی جدی برای پیشرفت دارد.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات آزمون بزرگی برای ایران است تا توانمندی های خود را ثابت کند، زیرا این کشور تلاش زیادی برای اثبات توانایی های خود می کند.
رییس کمیته فنی فدراسیون بین المللی شنا گفت: حضور ما در ایران به این معنی است که آمادگی خود را برای حمایت از توسعه واترپلوی ایران اعلام کنیم.
مسابقات توسعه واترپلوی جهان از فردا یکشنبه با حضور 10 تیم در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز می شود.
ورزش (3)**2024**1540**1379



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن