تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820458874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومنی: در شخصیت ما نیست وقت تلف کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مومنی: در شخصیت ما نیست وقت تلف کنیم
مهاجم استقلال‌ خوزستان که در بازی رفت با مس کرمان در مرحله پلی آف گل 3 امتیازی به ثمر رساند در پی تکرار این قضیه است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد پیروزی در بازی رفت گفت: تلاش همه ما این بود که بازی را ببریم آن هم با دو، سه اختلاف اما اینطور نشد. نفت فقط برای دفاع کردن به اینجا آمده بود و تک موقعیتی نیز کسب کرد. آنها 9 نفره در 18 قدم خودشان و تمام راه های نفوذ را بسته بودند. اما خدا را شکر دقیقه 95 گل زدیم و خوشحالی خاصی بین بچه ها به وجود آمد. این هفته هم خیلی خوب تمرین کردیم و منتظر بازی برگشت با این تیم هستیم.

او در مورد گل 3 امتیازی که به ثمر رساند ادامه داد: اگر صحنه های بازی را نگاه کنید می‌ بینید که بعد از زدن گل من تمام کادرفنی و بازیکنان به داخل زمین آمدند و خوشحالی کردند.

این بازیکن در مور دیدار با مس کرمان در بازی برگشت نظرش را اینگونه بیان کرد: مسی ها در دور رفت وقت تلف کردند، مخصوصا گلرشان. اما می‌ رویم تا یک بازی جوانمردانه ارائه دهیم. ما یک تیم لیگ‌برتری هستیم و در شخصیت تیم و باشگاه استقلال‌خوزستان نیست که وقت تلف کند. ما کاملا مصمم هستیم و می‌ دانیم که با پیروزی برمی گردیم. تمام سعی مان این است که دل مردم خوزستان را شاد کنیم و نشان دهیم که حقمان پلی آف نبوده و باید مستقیم در لیگ می‌ ماندیم.

هنگامی که از مومنی سوال شد در بازی برگشت هم قصد دارد گل 3 امتیازی بزند یا خیر پاسخ داد: صددرصد تمام تلاشم این است که گل بزنم. در بازی رفت هم تلاش همه بچه ها بود و فقط گل کردن آن توپ به گردن من افتاد.


14:12 1394/03/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن