تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلندگوی ورزشگاه گفت تراکتور قهرمان شده/مربی تراکتور گفت وقت کشی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: روایت بازیکن نفت از اتفاقات یادگار امام تبریز: بلندگوی ورزشگاه گفت تراکتور قهرمان شده/مربی تراکتور گفت وقت کشی کنند خبرگزاری پانا:مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:ما این بازی را هم خوب شروع کردیم و هم خوب تمام کردیم اما تیم تراکتور ناجوانمردانگی کرد تا نه ما قهرمان شویم نه خودشان.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 11:56

خبرگزاری پانا+حسین+ابراهیمی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛لیگ چهاردهم فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که آبستن اتفاقات عجیبی بود.در هفته ی آخر این مسابقات دو تیم مدعی نفت تهران و تراکتور سازی تبریز به مصاف هم رفتند. در اوایل بازی نفت تهران تهران به گل رسید اما بعد از این گل تراکتوری ها به خود آمدند و سه گل به نفت زدند تا خود را قهرمان لیگ معرفی کنند.بازی با همین نتیجه پیش می رفت تا اینکه علیرضا فغانی در دقیقه ی شصت و سه با دادن کارت زرد دوم آندو تیموریان کاپیتان تراکتور را اخراج کرد.بعداز اخراج این بازیکن نفتی ها فشار آوردند و توانستند دو گل خورده را جبران کنند.تا دقیقه ی هشتاد بازی با همین نتیجه پیش می رفت تا اینکه شایعه ای در زمین منتشر شد که سپاهان برابر سایپا دو بر دو متوقف است و با این نتیجه تراکتور قهرمان است.همین مسئله باعث شد تا با حسین ابراهیمی،بازیکن نفت گفت و گویی داشته باشیم و اتفاقات را از زبان وی بشنویم.


وی درباره دیدار نفت تهران و تراکتور سازی گفت: این بازی را هم خوب شروع کردیم و هم خوب تمام کردیم اما متاسفانه نتوانستیم قهرمان شویم.من فکر می کنم کار ناجوانمردانه ای تیم تراکتور انجام داد که شایعه کردند بازی سپاهان مساوی است و همین مسئله باعث شد تا از دقیقه ی 80 به بعد تیم تراکتور وقت کشی کند و فکر کنند با مساوی قهرمان می شوند.اگر این شایعه منتشر نمی شد این بازی حتما یک برنده داشت یا ما قهرمان می شدیم یا تراکتوری ها.


ابراهیمی حواشی عجیب تبریز را اینگونه تشریح کرد: نزدیک دقیقه هشتاد بود که بازی سه بر سه مساوی بود و ما به دنبال گل چهارم و در حال حمله بودیم  که از سمت نیمکت تراکتور خبر آمد که سپاهان مقابل سایپا با نتیجه ی دو بر دو متوقف است و بازی را اداره کنید تا با این نتیجه به پایان برسد تا تراکتور قهرمان شود.من دیدم مربی گلرهای تراکتور به سمت دروازه بان این تیم رفت و در گوش او گفت وقت کشی کن و همین مسئله باعث شد تا دروازه بان تراکتور خودش را به زمین بی اندازد و وقت بازی را بگیرد.

وی ادامه داد: با تعویض ها و وقت کشی ها بازی را به همان نتیجه به پایان رساندند تا سوت پایان بازی زده شد.شرایط به گونه ای بود که خودمان هم فکر می کردیم تراکتور قهرمان است و خود تراکتوری ها هم خوشحالی کردند و طرفدارانشان به زمین مسابقه آمدند. ما اذیت شدیم تا از زمین خارج شویم و حتی مود ضرب و شتم هم قرار گرفتیم، اما خداراشکر توانستیم به رختکن بیاییم،وقتی به رختکن آمدیم در تلویزیون دیدم که سپاهان دو بر صفر جلو است و بعداز ما مربی تراکتور فهمیدو بعد مردم فهمیدند.خود مربی این تیم هم ناراحت شد از این شایعه ای که به زمین مسابقه آمد.معلوم نشد چه کسی این شایعه را انداخت اما خود بلندگوی ورزشگاه هم اعلام کرد که تماشاچیان ورزشگاه را خالی کنند تا سکوی قهرمانی بچینند و جشن قهرمانی بگیرند.به غیراز این هم وقتی من بعد ازپایان بازی در زمین بودم یکی از مسئولین تراکتور به من گفت زود تر از زمین خارج شو تا جشن را برگزار کنیم.این خبر از خودشان بوده است،چون تساوی نه به درد ما می خورد نه به درد تراکتور سازی.


ابراهیمی افزود: به ما در دقیقه ی هشتاد خبر دادند به غیراز اینکه اینترنت ورزشگاه قطع است برق کل تبریز هم قطع کردند تا مردم نتوانند نتیجه ی بازی سپاهان را از تلویزیون ببینند. به غیر از این مسئله من حس می کردم بعداز دقیقه ی هشتاد نور ورزشگاه هم کمتر شد و وقتی ما می خواستیم حمله کنیم یا کرنر بزنیم نور ورزشگاه کم می شد،نمی دانم این اتفاقات از عمد بوده یا خیر.در مجموع همه ی این اتفاقات دست به دست هم داد تا نه ما قهرمان شویم نه تراکتور.


وی در پایان در مورد بازی نفت تهران در مسابقات آسیایی و رویارویی با تیم الاهلی عربستان گفت: این بازی برای ما فراتر از یک بازی باشگاهی است چون باید از حیثیت باشگاه و کشورمان دفاع کنیم.بازی با تیم ها عربی یک حساسیت خاصی دارد و شک نکنید ما تمام توانمانمان را می گذاریم تا از این بازی نتیجه بگیریم و مطمئن باشید نتیجه ی بازی با تراکتور تاثیری در بازی ما مقابل الاهلی نخواهد گذاشت.امیدوارم حداقل بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم تا نتیجه ی بازی با تراکتور را جبران کنیم و به آن چیزی که حقمان است برسیم.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن