تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802719268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی فدراسیون فوتبال ایران برای کمک به کشورهای آسیای مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعلام آمادگی فدراسیون فوتبال ایران برای کمک به کشورهای آسیای مرکزی تهران-ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال ایران از اعلام آمادگی این فدراسیون برای کمک به کشورهای آسیای مرکزی خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا علی کفاشیان امروز پنج شنبه پس از بازدید رئیس شورای المپیک آسیا از آکادمی ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا امروز به میزبانی ایران برگزار شده است.
وی افزود: ما نیز با توجه به این که رییس این شورا عضو فدراسیون جهانی فوتبال نیز هست از خانواده فوتبال آسیا 10 کشور را برای بازدید از امکانات آکادمی دعوت کردیم.
کفاشیان اضافه کرد: در این بازدید به شیخ احمد اعلام کردم که آماده کمک به کشورهای آسیای مرکزی و حتی دیگر کشورهای آسیایی در زمینه های مختلف آموزشی، امکانات و دیگر موارد هستیم.
رییس فدراسیون فوتبال در عین حال اظهار داشت: ما با میزبانی مسابقات مردان مشکلی نداریم اما در بخش بانوان امیدوار هستیم آسیا بتواند خود را با قوانین اسلامی ما وفق دهد.
کفاشیان به تشکیل منطقه مرکزی آسیا اشاره کرد و گفت: قرار است با کشورهایی که در این منطقه هستند همکاری کنیم و تاکنون 6 کشور آسیایی آمادگی خود را برای توسعه فوتبال در منطقه اعلام کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت هایی که با مسئولان ژاپنی داشت گفت: با نمایندگان و مسوولان فدراسیون فوتبال ژاپن برای برگزاری یک بازی دوستانه صحبت کردیم و قرار است تیم فوتبال بانوان زیر 19 سال اردوی چند روزه در این کشور برپا کنند.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان کره جنوبی از ما درخواست معرفی یک مربی فوتسال و فوتبال ساحلی را داشتند که در این زمینه همکاری می کنیم.
کفاشیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران مقابل نمایندگان عربستان در گفت وگو با مسوولان عربستانی برای تیم های الهلال و الاهلی آرزوی موفقیت کرده بودید، گفت: چه ایرادی دارد؟
وی افزود: این صحبت ها پیش از دیدار نمایندگان ایران بود و آنها درخواست میزبانی خوب را داشتند و ما گفتیم آمادگی هرگونه همکاری را داریم و همیشه بهترین میزبان بوده ایم.
کفاشیان ادامه داد: عربستانی ها انتقاداتی از تماشاگران ما داشتند و گفتیم در مذاکرات بعدی این موضوع را حل می کنیم. فدراسیون فوتبال عربستان نیز قول داد میزبانی خوبی داشته باشد.
کفاشیان در مورد اینکه وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، گفت: صحبتی در مورد سرمربی نشده است.
وی یادآور شد: خسوس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال انصراف داده و قرار شد کمیته توسعه و فنی فدراسیون گزینه های خود را معرفی کند تا در هیات رئیسه بررسی شود و به نتیجه برسیم؛ البته در میان گزینه ها ممکن است نام شمسایی نیز باشد.
رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه رضا افتخاری اعلام کرده؛ شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال می شود، توضیح داد: این موضوع مطرح نیست.
وی در مورد استعفای حسین عسگری از ریاست دپارتمان داوری گفت: عسگری دو ماه پیش استعفا داده بود اما از او خواستم اجازه دهد لیگ به پایان برسد تا در این باره تصمیم گیری شود.
کفاشیان ادامه داد: روز گذشته جلسه ای با عسگری و علیرضا اسدی داشتم، در این جلسه عسگری گفت که می خواهد از دپارتمان داوری برود که با این موضوع موافقت کردیم.
رییس فدراسیون فوتبال در عین حال افزود: قرار شد مسوول جدید دپارتمان داوری انتخاب شود تا فصل آینده هماهنگی بیشتری بین دپارتمان و کمیته داوران وجود داشته باشد.
کفاشیان درباره اینکه این روزها فغانی فشار زیادی را تحمل می کند، گفت: اصفهانیان بیشتر می تواند در این باره توضیح دهد.
کفاشیان افزود: فدراسیون فوتبال فشاری روی فغانی نیاورده و تنها گفته ایم که کمیته داوران اعتراض به قضاوت او را بررسی خواهد کرد و اگر ایرادی بوده تصمیم گیری می شود.
وی ادامه داد: قرار نیست فغانی محروم شود و اگر هم چنین نظری وجود داشته باشد کمیته داوران درباره آن تصمیم گیری می کند و از طرفی فدراسیون فوتبال قضاوت های خوب فغانی را از یاد نخواهد بود و در جلسه ای که به همراه وزیر در تبریز داشتیم دو موضوع مطرح شد.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: نخستین موضوع ما برخورد با افرادی بود که باعث بروز اتفاقات بودند. در موضوع داوری نیز انتقادهایی وجود داشت و ما خواستیم شکایت خود را ارسال کنند تا در کمیته داوران به آن رسیدگی کنیم. همچنین فغانی هنوز به کمیته داوران احضار نشده است.
وی درخصوص شکایت از موتومبا بازیکن تیم راه آهن، اظهار کرد: باشگاه مدارک خود را در خصوص این بازیکن به فدراسیون ارایه کرد و قرار شد از فیفا استعلام بگیریم که آیا کشوری که مجوز بازی این بازیکن را صادر کرده مقصر است یا مساله دیگری وجود دارد که کمیته انضباطی در این باره با آن برخورد خواهد کرد.
کفاشیان درباره اینکه آیا زمان بازی های پلی آف لیگ برتر به دلیل شکایت پیکان تغییر می کند، تصریح کرد: هیچ مسابقه ای تا زمانی که کمیته انضباطی با کمیته اخلاق نظر ندهد تغییر نخواهد کرد.
وی درباره اختلاف نظر میان تیم بزرگسالان و المپیک، گفت: باید جلسه ای میان مربیان دو تیم برگزار شود تا بیش از این هماهنگ شوند. وقتی این همه بازیکن از تیم امید به بزرگسالان دعوت می شود نشان از عملکرد خوب تیم امید است.
کفاشیان در ادامه درباره شکایت باشگاه الهلال به میزبانی پرسپولیس، اظهار کرد: از مسوولان بین الملل فدراسیون فوتبال درخواست رسیدگی به این موضوع را مطرح کردیم.
ورزشی**9118**9250**1027



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن