تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817934975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت انگلیس درصدد اجرای قوانین سختگیرانه ترعلیه مهاجران غیرقانونی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت انگلیس درصدد اجرای قوانین سختگیرانه ترعلیه مهاجران غیرقانونی لندن – ایرنا- دولت محافظه کاردیوید کامرون به منظور مقابله با مهاجران غیرقانونی درانگلیس، درصدد است قوانین سختگیرانه تری را در چارچوب یک لایحه ضد مهاجرتی، به اجرا بگذارد.


به گزارش ایرنا، روزنامه دیلی تلگراف روز پنجشنبه در این خصوص نوشت: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس قرار است امروز در خصوص جزییات این لایحه ضد مهاجرتی سخن بگوید.
به نوشته این روزنامه، از جمله مواردی که در این لایحه دیده شده، دادن اختیارات بیشتر به پلیس انگلیس برای شناسایی و دستگیری مهاجران غیرقانونی و اخراج سریع این مهاجران بدون داشتن حق استیناف و یا اعتراض به مراجع قضایی، است.
روزنامه دیلی تلگراف اضافه کرد: کارگران خارجی در صورتی که به شکل غیرقانونی در انگلیس مشغول کار باشند، درصورت دستگیری دستمزدشان توسط پلیس ضبط و در معرض اخراج سریع قرار خواهند گرفت.
این روزنامه افزود: هدف دولت کامرون از اجرای این قوانین سخت گیرانه، تلاش برای کاستن از میزان جذابیت های انگلیس برای مهاجران است.
دیلی تلگراف نوشت: همچنین براساس لایحه یاد شده، ضمن پیش بینی اعمال مجازات علیه کسانی که از کارگران غیرقانونی استفاده می کنند، اختیارات بیشتری به شوراهای محلی برای شناسایی مهاجران غیرقانونی داده خواهد شد.
روزنامه ایندیپندنت نیز روز پنجشنبه درگزارشی دراین خصوص نوشت: براساس این لایحه ضد مهاجرتی، صاحبان کسب و کار و شرکت های تبلیغاتی ملزم خواهند شد پیش از به کارگیری نیروهای خارجی، در انگلیس آگهی استخدام بدهند و در صورت تخلف با مجازات روبرو خواهند شد.
به نوشته این روزنامه، شورای محلی در انگلستان نیز بر اساس این لایحه این اختیار را بدست خواهند آورد که با مالکانی که ملک خود را به مهاجران غیرقانونی اجاره می دهند، برخورد کنند.
این روزنامه افزود: براساس این لایحه تمامی بانک ها در انگلیس قبل از افتتاح حساب برای افراد خارجی بایستی وضعیت اقامتی آنها را مورد بررسی دقیق قرار دهند.
به نوشته این روزنامه، این لایحه از جمله لوایحی است که قرار است در سخنرانی ملکه الیزابت در روز 27 ماه می گنجانده شود.
گفته می شود در میان لوایح پارلمانی که انتظار می رود در سخنرانی روز 27 ماه می از ملکه گنجانده شود، لایحه ای وجود خواهد داشت که تفویض قدرت بیشتری را به پارلمان اسکاتلند پیشنهاد می کند و همچنین لایحه ای پیشنهاد خواهد شد که رابطه انگلستان با دادگاه اروپا در موضوع حقوق بشر اصلاح شود.
همچنین براساس گزارش های منتشر شده، دیوید کامرون قرار است لایحه مربوط به همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را یک روز پس از سخنرانی ملکه الیزابت در روز 27 ماه می، منتشر کند.
به نوشته روزنامه ایندپیندنت، در همین حال مساله محدود کردن مهاجرت نیروهای کارگر، یکی از محورهای مذاکره دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس با شرکای اروپایی اش در جریان نشست روز جمعه سران اروپا در ریگا پایتخت لتونی است.
دیوید کامرون همچنین در جریان نشست سران اروپا در "ریگا"، قرار است طرح خود را درخصوص خروج کشورش از اتحادیه اروپا با همتایان آلمانی و فرانسوی اش درمیان بگذارد.
دولت محافظه کار انگلیس پیش از این وعده داده است که شمارمهاجران به این کشور را به زیر یکصد هزار نفر در سال کاهش دهد و تحقق این وعده منوط به این است که بتواند اصلاحاتی در قوانین اتحادیه اروپا که گردش آزاد نیروی کار را مجاز شمرده است، صورت دهد.
کامرون هشدار داده است که درصورت عدم اجرای این اصلاحات، همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را در سال 2017 میلادی برگزار خواهد کرد.
اروپام**4**1552



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن