تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری: طرح جامع و مشترک ساماندهی مهاجران افغان اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ذوالفقاری: طرح جامع و مشترک ساماندهی مهاجران افغان اجرایی می شود تهران-ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت : در سه ماه آینده طرح جامع و مشترک کشورهای ایران ، افغانستان وپاکستان در زمینه ساماندهی وضعیت مهاجران افغان اجرایی خواهد شد .


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین ذوالفقاری روز سه شنبه در چهارمین اجلاس کمیته چهار جانبه راهبردی بین جمهوری اسلامی ایران ، پاکستان و افغانستان و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان افزود: این طرح مشترک در چهار بخش کنترل مرزها، صدور روادید ، تعیین تکلیف مهاجرین و بازگشت به مبداء اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد : طرح های داخلی کشورها برای حل مشکلات اساسی مهاجران خارجی به تنهایی موفقیت آمیز نخواهد بود بلکه با تعامل و هماهنگی با همه کشورهای درگیر در موضوع مهاجران افغانستانی و شناخت نیازها و اولویت ها می توان به حل مشکلات اساسی آنها کمک کرد .
در ادامه احمد محمدی فر مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با بیش از سی سال سابقه در پذیرش پناهندگان خارجی، از کشورهای پیشرو منطقه است .
وی افزود: در حاضر 951 هزار و 142 مهاجر افغانستانی ثبت نام شده در ایران حضور دارند که سه درصد از این افراد در مهمانشهرها و 97 درصد دیگر در مناطق شهری کشورمان سکونت دارند .
مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با انتقاد از اختصاص نیافتن بودجه لازم از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان گفت : از مبلغ 150 میلیون دلار پیش بینی شده تنها 30 میلیون دلار اختصاص یافته است که این رقم برای بازگشت داوطلبانه مهاجران و اعطای بسته تشویقی کافی نیست.
محمدی فر درباره خدمات جمهوری اسلامی ایران به پناهجویان افغانستانی ساکن در کشور گفت : در حال حاضر 220 هزار مهاجر افغانی ساکن در ایران تحت پوشش بیمه خدمات پزشکی غیر دولتی هستند و امسال همه مهاجران افغانستانی با جمعیتی بیش از 950هزار نفر زیر پوشش طرح بیمه سلامت ایرانیان قرار خواهند گرفت .
مدیر کل امور اتباع خارجی وزارت کشور یادآور شد : تاکنون علاوه بر با سواد کردن 658 هزار نفر از مهاجران بی سواد، تعداد 1700 نفر از مهاجران افغانستانی نیز در سال میلادی گذشته زیر پوشش آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مورد نیاز برای بازسازی کشور افغانستان قرار گرفته اند .
سیام**1058**9136 /1449



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن