تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799414613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش فرهنگ شهروند مداری ویژه اصناف در شیراز اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حق نجات خبرداد: آموزش فرهنگ شهروند مداری ویژه اصناف در شیراز اجرا می شود خبرگزاری پانا:سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: آموزش فرهنگ شهروند مداری و معنویت ویژه اصناف در سال جاری از سوی این معاونت اجرا خواهد شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 10:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سکینه حق نجات افزود : در راستای اجرایی شدن این طرح بیش از 300 همایش ویژه صنوف مختلف در شیراز از جمله،آرایشگران،رانندگان ونانوایان و... برگزار می شود.
سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز هدف از اجرای این طرح را آشنا نمودن هر شهروند از رسالت و مسولیت خود بر اساس آموزه های دینی و تربیتی عنوان کرد و اظهار داشت: در واقع برپایی این گونه همایشها و آموزش فرهنگ شهروند مداری به صنوف منجر به ایجاد یک فضای سالم ،شاد و معنوی در جامعه می شود.
حق نجات ادامه داد:همچنین برای اولین بار در شیراز بحث آموزش شهروندی همراه با تفریح و نشاط در باغهای شهرداری اجرا می شود.
وی متذکر شد:ماسعی نموداه ایم از فضاهای مفرح و باغ های شهرداری که در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی است در جهت آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی استفاده کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد:تلاش ما در معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی براین است تا با هم اندیشی و ایجاد هم افزایی در فعالیتهای اجتماعی سرمایه های ارزشمند اجتماعی را افزایش داده و تقابلات را به تعاملات اجتماعی تبدیل کنیم.
سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز بیان کرد: این معاونت سعی دارد با همکاری و مشارکت مراکز فرهنگی،اجتماعی،دانشگاهی و نخبگان مرتبط با رشته مدیریت شهری اجرای وظایف و مسولیتهای لازم را در قالب نهاد اجتماعی تسهیل و تصحیح سازد.
وی بررسی اوضاع اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و جمعیت شهری را در جهت فراهم آوردن زندگی آرام و پربار برای شهروندان مهمترین وظیفه این معاونت دانست و ذکر کرد:ما سعی داریم در سال جاری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سبک زندگی سالم یکصد برنامه نشاط خانواده را با عنوان ارزشهای دینی،معنویت در زندگی پرنشاط،تجلی ایمان و استحکام بنیاد خانواده و قانون پذیری اجرا نماییم.
وی تصریح کرد: برگزاری کارگاههای آموزش آیین همسرداری مبتنی بر آموزه های دینی در 40 جلسه برای جوانان در شرف ازدواج و زوجهای جوان وبرپایی نشستهای تخصصی پرسش و پاسخ در راستای شاخصهای سبک زندگی و... از دیگربرنامه های ما در سال جاری می باشد.
حق نجات برگزاری کارگاههای فرهنگ شهروندی با همکاری سازمان پسماند،فضای سبز،سازمان ترافیک و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را در قالب اجرای تئاترشهروندی ومانور را از دیگر طرحهای مهم این معاونت در سال 94 عنوان کرد و ادامه داد:اخیرا در یکی از مدارس ناحیه 4 به عنوان اولین اجرا،مانور اطفاء حریق و آشنایی با خدمات ایمنی توسط کارشناسان مربوطه با حضور 700 دانش آموزبا همکاری ومشارکت معاونت آموزشی نیروی انتظامی برگزار شد که در این مانور در خصوص استفاده صحیح از ماهواره و شبکه های اجتماعی و آسیبهای آن با دانش آموزان صحبت شد.
وی برپایی نمایشگاه و فروشگاههای عرضه کتاب را یکی دیگر از فعالیتهای ویژه معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اعلام کرد و گفت:در دوماه ابتدایی سال جاری حدود 20 نمایشگاه کتاب با موضاعات مذهبی،فرهنگی،اجتماعی،تاریخی،داستان و...در بوستانهای سطح شهر برگزار شده که کتابهای خود را با 20درصد تخفیف در اختیار متقاضیان می گذارند.
معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز همچنین از راه اندازی و افتتاح 2مرکز صیانت از خانواده و یک مرکز مشاوره خبر داد و اذعان داشت در حال حاضر یک مرکز صیانت و یک مرکز مشاوره در سطح شهر می باشد که به زودی یک مرکز صیانت و یک مرکز مشاوره دیگر به آنها اضافه خواهد شد.
وی تاکید کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی در بحث بهداشت روان،کیفیت فرزندپروری،سلامت وصیانت ازخانواده،شناخت وپیشگیری ازآسیبهای اجتماعی،اعتیادو...نیزازجمله برنامه های دیگرما درسال جاری می باشد.
وی اظهارداشت: سازمان فرهنگی به منظور رفع معظلات و ناهنجاریهای اجتماعی و آموزش شهروندمداری 7خانه محله را که در حواشی شهر قرار دارند تحت پوشش خود قرار داده و با اعزام مشاور و کارشناس به این خانه های محله ای نسبت به شناخت مشکلات و ارایه راه حل برای رفع آنها اقدام نموده است.
وی تاکیدکرد: ازجمله فعالیتهای کارشناسان و مشاوران اعزامی به این خانه های محله ای ترویج فرهنگ صیانت از ارزشهای اجتماعی ،حفظ هویتهای محله ای ،تولیدمحصولات فرهنگی متناسب با جغرافیا ی فکری محله و.... می باشد.
وی گفت :هدف ما ایجاد یک مدیریت سالم شهری است که قطعا با آموزش و انجام فعالیتهای پژوهشی به این مهم دست خواهیم یافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن