تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارد سازی رسالت اصلی uac است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
استاندارد سازی رسالت اصلی uac است
استاندارسازی نوآوری و انتقال اطلاعات رسالت اصلی uac در بخش حمل و نقل ریلی به شمار می‌رود.

استاندارد سازی رسالت اصلی uac است
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ubno رئیس انجمن بین الملل راه آهن در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه پانزده عضو uac از راه‌آهن های خاورمیانه هستند که چهارعضو آن در ایران است گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های نیوم ریل ، مترا و ریل پرداز از جمله چهارعضو این شرکت هستند.

وی در ادامه افزود: اگر نقشه ای را در نظر بگیرین که توسط عضو فعال uac پوشش داده می‌شود یک اتصال حمل و نقل بین اروپا، مراکش خاورمیانه و آسیا مشاهده می‌شود.


وی در ادامه افزود: این اتصال قطعا چشم انداز قابل توجهی را برای توسعه سیستم حمل و نقل ریلی رقابتی در دهه‌های آینده به‌ویژه در مساحت خط‌‌های طویل ایجاد خواهد شد.

Ubno تصریح کرد: توان uav  ناشی از قدرت اعضای آن از 95 کشور است که ارائه کننده‌ یک میلیون کیلومتر خط و7 میلیون مسافر راه آهن ، حجم ترافیک تجمعی به میزان 3 هزار میلیارد مسافر- از 10 هزار کیلومتر تن در مقوله بار است.

وی خاطر نشان کرد: uac به عنوان تنها  سازمان جهانی معرفی کننده بخش ریلی دارای یک رسالت اساسی برای ارتقای توسعه حمل و نقل ریلی در جهان و سازمان‌ دهنده ی همکاری‌های بین المللی در میان اعضای خود است.

رئیس انجمن بین الملل راه آهن توضیح داد: در دستیابی یکسان هماهنگ سازی فنی و استاندارد سازی منجر به تدوین 700 پیش uac شده است و دیگر مرجع فنی در تمامی جهان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/





اخبار مرتبط

اختصاص 25 میلیارد دلار به توسعه ریلی تا سال 1400
لزوم سرمایه‌گذاری سالانه 3 میلیارد دلار در حوزه حمل و نقل ریلی/ پیشرفت 52 درصدی در این صنعت
رئيس اتحاديه UIC ميهمان ويژه سومين نمايشگاه بين‌المللي حمل و نقل ريلي




۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن