تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1836853802
خدا محمد(ص) را بر انگیخت در حالی که از عرب کسی کتابی نخوانده بود
واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بعثت از دیدگاه علی (ع)؛
خدا محمد(ص) را بر انگیخت در حالی که از عرب کسی کتابی نخوانده بود
ماه رجب را ماه اعیاد باید نامید...و در روز بیست و هفتم این ماه مبارک استاد بزرگ بشریت و اشرف کائنات و برترین انسان کامل، به پیامبری و نبوت برانگیخته شد.
به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛اولین روز تولد امام باقر(ع)،دومین روز آن به روایتی فرخنده زادروز امام هادی (ع) است.و طبق روایتی دهمین روز ماه رجب،ولادت سراسر نور امام محمد جواد علیه الصلاه و السلام است.و می توان گفت درخشنده ترین روزهای این ماه پر برکتسیزدهم رجب است که نور تابان علی از درون خانه خاص خدا، سرزمین بطحا را روشن و پر فروغ ساخت و همانا در روز بیست و هفتم این ماه مبارک استاد بزرگ بشریت و اشرف کائنات و برترین انسان کامل، به پیامبری و نبوت برانگیخته شد. آن هم در چنان محیط خشن و سرتاپا وحشیگری که سنگدلان جاهلیت، با پنجه های درشتخود، پاره های تنشان را زنده به گور می کردند و از منشهای انسانی هیچ بهرهای نبرده بودند.
در چنان روزگاران سیاهی که اندیشه های مردم نادان به پائین ترین سطح خود تنزل کرده بود و به جای تفکر و اندیشه، خیال و وهم حکمفرما بود، به جای پرستش خالق یکتا، از خاک و شن و یا از خرما بتهای بی جان و خرد با دستخود می ساختند و در برابرش تعظیم کرده، خم و راست می شدند، در آن دوران انحطاط اخلاقی که تاریخ مانندش را سراغ ندارد، چنان باغبانی به عالم وجود پای نهاد که خس و خاشاک را مبدل به گلهائی لطیف و میوه هائی شیرین کرد و خارهای دست و پا گیر را با سلاح ایمان و توکل از میان برداشت و به جای آنها درختانی سرسبز کاشت که ریشههایش در اعماق زمین دوانیده و شاخههایش سر به فلک کشیده «اصلها ثابت و فرعها فی السماء» رسول الله چنان درس رحمت و مهری به آنان آموخت که همان عربهای بیابانی سنگدل وقتی برای فتح مصر وارد آن دیار شدند، در خیابان خیمه زدند (همان جائی که اکنون فسطاط نام دارد) و پس از چند روز استراحت،هنگامی که خواستند به سوی آبادیهای مصر حرکت کنند، دیدند در یکی از چادرهای صحرائی، کبوتری لانه گرفته و در آشیانه اش تخم گذاری کرده، به فرمانده سپاه مسلمین مراجعه کردند، او اجازه نداد خیمه را بر سر لانه کبوتری که به آنجا پناه آورده، ویران کنند.
و بدینسان پیامبر اینچنین خارها را به گل تبدیل کرد از بعثت پیامبر و این راز آفرینش و واسطه وجوب و امکان و انسان کامل چه بگوئیم و چه بنویسیم که هرچه در لابلای 32 حرف ابجدی مینگریم، واژه ای را نمیتوان یافت که آن را بشناساند و یا به زبان آشنا ترجمه کند جز از زبان کسی که در دامان محمد صلی الله علیه و آله تربیتیافته و در آغوش او درس جاودانه بودن را آموخته و به قول خود رسول الله جز او و خدایش کسی او را نشناخته، علی باید بعثت پیامبر را بیان کند، همو که کعبه آمال عارفان و قبله پارسایان است، فاتح اقلیم عشق و مصباح جمال ازلی، که کوکب دری وجودش از درون مقدس ترین نقطه روی زمین، خانه خدا و کعبه ناسکان، بر جهان مادی تابید تا معنویت را در سراسر گیتی بگستراند و جهانیان را به عبادت خدای کعبه و اطاعت رسول خدا دعوت نماید و بیرقهای گمراهی و جهالت را از فراز خانه بلند خدا به حضیض اسفل السافلین افکند و رایتسبز هدایت را برافرازد که راهبرش و برادرش رسول الله فرمود: «لاعطین الرایه غدا رجلا یحب الله و رسوله و یحبه الله و رسوله کرار غیر فرار» و اینسان علی با برق ذوالفقارش قلب بت پرستان تاریخ را تا قیام قیامتبه لرزه درآورد و خروش رعدآسای شمشیرآخته اش، هراس و رعب را در دل دشمنان خدا و دشمنان رسول خدا انداخت تا آنجا که هنوز نام نامی و اسم گرامیش مایه امید و نوید دوستان و پیروانش میباشد، چنانکه مایه رعب و وحشت اعداء و دشمنانش است. از مطلب دور نشویم، و فراز سخن را به نخستین استاد سخن و فصاحتبسپاریم که او خود، بعثت رسول الله را توضیح دهد و از سخنان گرم و دلنشینش دوستان و محبانش را شاد سازد که سخن معشوق چه دلربا و شیرین است.
وانگهی علی آینه تمام نمای محمد است که تمام اشعه تابناک علم و عمل و اخلاق و منش پیامبر در وجودش کاملا منعکس شده است. ( حضرت امیر در این باره میفرماید: «و شما منزلت مرا نزد رسول خدا میدانید و از نسبت و خویشاوندیم را با آن حضرت آگاهید. آنگاه که کودکی بودم، مرا در آغوش خود میگرفت و بر سینه خویش جای میداد. مرا در بستر خویش میخوابانید چنانکه تنم به تن او میچسبید و بوی خوش و معطرش را به من میبویانید. و گاهی غذای خود را میجوید، سپس آن را به من میخورانید. از من هرگز دروغی در گفتار نشنید و در کردار خطائی نیافت.» (از خطبه قاصعه نهج البلاغه)
1 - «و اشهد ان محمدا عبده و رسوله، ابتعثه و الناس یضربون فی غمره، و یموجون فی حیره، قد قادتهم ازمه الحین، و استغلقت علی افئدتهم اقفال الرین» و گواهی می دهم که محمد، بنده و فرستاده او است، او را در حالی برانگیخت که مردم در گرداب جهل فرو رفته بودند و در گمراهی و سردرگمی غوطه ور بودند.
خداوند در حالی رسولش را مبعوث کرد که مردم از شدت جهل و نادانی در گردابی از گرفتاریها و بدبختی ها به سر میبردند، در حیرت و سردرگمی غرق شده بودند. از سویی جهالت و گمراهی آنان را احاطه کرده و از سویی دیگر جنگ ها و حق کشی ها زندگی را بر آنان تلخ کرده بود.
در تاریخ بسیار دیده شده که همین جاهلان تند خوی بر سر یک مد طعام، سالهای متمادی به جنگ و خونریزی میپرداختند و با بهانه ای سست و واهی، دو طایفه بزرگ روبروی یکدیگر صف آرایی میکردند و آنقدر کشتار و خونریزی زیاد میشد تا آنکه از جنگ خسته شوند و دست از کارزار بردارند! حضرت امیر(ع) مردم آن دوران را به شترهایی تشبیه کرده است که افسارشان در دست دیگران است و آنان را به کشتارگاه میکشانند، زیرا هیچ فسادی در جهان مادی زیانبارتر از گمراهی و جهالت نیست و حضرت ادامه میدهد که بر دلهای تاریکشان چنان قفلی از زنگار گناه و گمراهی زده شده بود که راه حق را هرگز نمییافتند تا جایی که فطرت انسانی خویش را نیز از یاد برده بودند، در چنین اوضاع و احوالی لازم بود که خداوند به حسب لطفش، رسولی را بفرستد تا مردم را به فطرت اولیه خود بازگرداند و آنان را از منجلاب گرفتاریها و جهالت ها برهاند و پرده را از جلوی دیدگانشان بردارد و راه مستقیم خدا را به آنان بنمایاند.
2- «ارسله علی حین فترة من الرسل و طول هجعة من الامم، و اعتزام من الفتن و انتشار من الامور، و تلظ من الحروب و الدنیا کاسفه النور ظاهرة الغرور، علی حین اصفرار من ورقها و ایاس من ثمرها، و اغورار من مائها.
قد درست منار الهدی، و ظهرت اعلام الردی، فهی متجهمه لاهلها عابسة فی وجه طالبها، ثمرها الفتنه و طعامها الجیفة و شعارها الخوف و دثارها السیف»
(خطبه 89 نهج البلاغه)
پیامبرش را هنگامی به سوی مردم فرستاد که دیگر پیامبران نبودند و مردم در خوابی دراز می غنودند.
اسب فتنه در جولان،کارها پریشان، آتش جنگها فروزان ،جهان تیره و تار، فریب دنیا بر همگان چیره، باغ آن افسرده، برگ آن پژمرده، از میوه اش نومید، آبش در دل زمین ناپدید، نشانه های رستگاری ناپیدا، علامتهای گمراهینمایان، دنیا با مردم خود ناخوش روی و با خواهنده خویش ترشروی، بارش محنت و آزار و خوردنیهای دنیا مردار، درونش بیم و خوف و بیرونش شمشیر آخته.
دراین فراز حضرت امیر (ع) وضعیت بسیار هولناک و تاریک آن روزگار جاهلی را ترسیم میکند که مردم عبرت بگیرند و از خود وی که جانشین پیامبر است فاصله نگیرند ولی چه باید کرد ؟ با اینکه چند صباحی از رحلت پیامبر نگذشته بود جاهلیتبه آن مردم بازگشت و بسیاری علی را رها کردند و به سوی دیگران شتافتند.
علی (ع) آنها را یادآوری میکند که شما در چنان وضعیت فلاکت باری به سر می بردید ولی پیامبر شما را به آغوش اسلام راهنمایی کرد و از منجلاب هلاکت ها نجات داد «و کنتم علی شفا حفرة من النار فانقذکم منها» ولی چه شده است که امروز دارید همانند دیروز عمل می کنید ؟ اکنون فتنه بر شما فرود آمده همچون شتری که مهارش جنبان است و میانش سست و نااستوار.
از این دامی که دنیا برایتان گسترده خود را برهانید و بسوی وحی و وارث و جانشین به حق رسول (ص) بازگردید ! ولی چه شود که دگر بار ابرهای تیره ضلالتبر سر آنان سایه افکند و پرده های گمراهی دیده گانشان را از دیدن حق باز داشت تا آنجا که در روایت آمده است : «ارتد الناس بعد الرسول الا خمسة او سبعة».
مردم پس از رسول خدا به قهقرا باز گشتند (به جاهلیت پیوستند) جز پنج نفر یا هفت نفر.
3- «ان الله بعث محمدا (ص) و لیس احد من العرب یقرا کتابا و لا یدعی نبوة، فساق الناس حتی بواهم محلتهم و بلغهم منجاتهم، فاستقامت قناتهم و اطمانت صفاتهم.
اما و الله ان کنت لفی ساقتها حتی تولتبحذافیرها ما ضعفت و لا جبنت و ان مسیری هذا کمثلها، فلانقبن الباطل حتی یخرج الحق من جنبه» (خطبه 33)
خدا محمد را بر انگیخت در حالی که از عرب کسی کتابی نخوانده بود و کسی ادعای پیامبری نکرده بود. محمد مردم را به راه راست دعوت کرد و آنان را به آن سوی کشاند و به رستگاری رساند تا آنکه کارشان استوار و جمعیتشان بر قرار گردید.
به خدا قسم من همواره در صف پیکار بودم تا سپاه جاهلیت از پای در آمد و روی برگرداند.
نه ضعیف بودم و نه هراس داشتم امروز هم همانگونه ام و آنان هم همان. باطل را چنان میشکافم تا حق از کنار آن آشکار گردد.
راستی چقدر این جاهلان نادان و این وارثان مشرکان درد به دل علی کردند که پیوسته از آنان مینالد و گله میکند.
چه شد که یک باره به یاد گذشته خویش افتادند و از اسلام علی دوری جستند و به جاهلیت خود بازگشتند و دست از کینه نکشیدند و کار را به جائی رساندند که در صحنه عاشورا به فرزند علی به صراحت و با کمال جسارت میگویند: ما به خاطردشمنی با پدرت تو را میکشیم !
4 - «... ان الله بعث رسولا هادیا بکتاب ناطق و امر قائم، لا یهلک عنه الا هالک. ان المبتدعات المشبهات هن المهلکات الا ما حفظ الله منها. و ان فی سلطان الله عصمه لامرکم فاعطوه طاعتکم غیر ملومة و لا مستکرة بها» (خطبه 169)
همانا خداوند پیامبری راهنما را برانگیخت با کتابی که به حق گویا بود و شریعتی برپا داشت هر که با او استبیگمان رستگار و پیروز است ولی آن کس که از پیامبر روی برگرداند، هلاک است و تبهکار. همانا آنچه در دین نبود و تازه پیدا شده و پدید آمده است و آنچه سنت نیست ولی شکل و شمایل سنت را دارد موجب تباهی است جز آنکه خدا رحم کند و بندگان را از آن برهاند. حکومتی که از جانب خدا برپا شده نگهبان کارهای شماست. پس اطاعت کنید و فرمانش را گردن نهید بدون کراهت و با طیب خاطر.
5 - «و اشهد ان محمدا عبده و رسوله ارسله بالدین المشهور و العلم الماثور و الکتاب المسطور و النور الساطع و الضیاء اللامع و الامر الصادع، ازاحة للشبهات و احتجاجا بالبینات و تحذیرا بالآیات و تخویفا بالمثلات و الناس فی فتن انجذم فیهاحبل الدین و تزعزعتسواری الیقین و اختلف النجر و تشتت الامر و ضاق المخرج و عمی المصدر فالهدی خامل و العمی شامل، عصی الرحمن و نصر الشیطان و خذل الایمان، فانهارت دعائمه و تنکرت معالمه و درستسبله و عفتشرکه.
اطاعوا الشیطان فسلکوا مسالکه و وردوا مناهله، بهم سارت اعلامه و قام لواؤه فی فتن داستهم باخفافها و وطاتهم باظلافها و قامت علی سنابکها فهم فبها تائهون حائرون جاهلون مفتونون فی خیر دار و شر جیران» (خطبه 2 نهج البلاغه)
و گواهی میدهم که محمد صلی الله علیه و آله نبی او و پیامبر اوست. او را فرستاد با دین آشکار و نشانههای پدیدار و قرآنی روشن، که نوری است درخشنده و چراغی است فروزنده. دستورهایش روشن است و عیان، تا گرد دودلی از دلها بزداید و با حجت و برهان مردم را ملزم گرداند.
نشانههایش را ببینند و بیش از این با یکدیگر نستیزند و از گناه بر خویشتن بترسند و پارسا گردند و این در حالی بود که مردم گرفتار بلاها بودند.
رشته دین سست بود و نا استوار و پایههای ایمان ناپایدار. حقیقت با خیال به هم آمیخته و تمام کارها آشفته، چراغ هدایتبی فروغ، دیدگان حقیقتبین کور، همگی از خدا روی بر گرفته و به سوی شیطان شتافته بودند.
پایه های دین ویران و شریعت بی نام و نشان بود چرا که راههایش پوشیده و ناهموار، شیطان را میپرستیدند و از او رهنمایی میجستند و همچون گله ای که به آبشخور رود در پی او میرفتند، تخم دوستی شیطان را در دل خویش کاشتند و پرچمش را برافراشتند و فتنه همواره آنان را پایمال میکرد و ناخن های تیزش را در بدنشان فرومیبرد و آنان در منجلاب فتنه سرگردان و درمانده بودند و به نادانی فریب شیطان میخوردند...
6- «... الی ان بعث الله سبحانه محمدا رسول الله صلی الله علیه و آله لانجاز عدته و تمام نبوته، ماخوذا علی النبیین میثاقه، مشهوره سماته، کریما میلاده و اهل الارض یومئذ ملل متفرقة و اهواء منتشرة و طوائف متشتتة، بین مشبه لله بخلقه او ملحد فی اسمه او مشیر الی غیره، فهداهم به من الضلالة و انقذهم بمکانه من الجهالة» پس خدای متعال برای اینکه وعده خود را (که توسط پیامبران گذشته به مردم داده بود) محقق سازد در حالی که از پیامبران پیمان گرفته شده بود، محمد بن عبدالله(ص) را مبعوث کرد.
زادروزش فرخنده و نشانه هایش شهرت یافته بود. و مردم در آن زمان از گروه های مختلف و نژادهای گوناگون تشکیل یافته بودند، گروهی خدا را به مخلوقاتش تشبیه میکردند و گروهی در نام خدا تصرف می نمودند (نام بتها را به نام خدایان میخواندند) و برخی از بردن نامش خودداری مینمودند، پس خدای متعال به وسیله آن حضرت، مردم را از گمراهی درآورد و از کژی و جهالت رهانید و باسستی و درستی رهنمون ساخت.
امیدواریم همچنانکه پیامبر مردم را در آن دوران جاهلیت زا انسانهایی خداشناس تربیت کرد، اکنون نیز رهنمودهای او و قرآنش و پیام رسانانش ما را به راه راست هدایت کند و از تیرگی های ظلمت آسای جاهلیت کنونی برهاند.
آمین یا رب العالمین
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
آماده سازی حرم رضوی در آستانه عید مبعث + تصاویر
ذکری که استاد اخلاق وعرفان زیاد میگفت/ماجرای طلبهای که تازه عروسش را گم کرد
کسی که در گهواره سخن میگفت/اگر تو هم امامي چنين كن!!!
این نرم افزار به شما "مشاوره ازدواج" میدهد + دانلود
تا بمیره آل سعود من یمنی ام .../ صوت
گلچین مداحی شهادت امام کاظم (ع) با نوای "حاج میثم مطیعی" + دانلود
اجرای حکم شیخ نمر سبب بروز آشوب در منطقه/حاکمان عربستان تاب و تحمل انتقاد ندارند
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]
صفحات پیشنهادی
اختلافات درون خاندانی در عربستان دو چندان شد/ محمد بن سلمان و کلکسیون حمله به یمن
یادداشت امین اسدی اختلافات درون خاندانی در عربستان دو چندان شد محمد بن سلمان و کلکسیون حمله به یمن محمد بن سلمان یک جوان بی تجربه در سیاست عربستان است و خود را با ناپختگی سیاسی و هیجانات جوانی به کلکسیون حمله نظامی عربستان سعودی به یمن تبدیل کرده است به گزارش خبرنگار سیاست خخداحافظی با محمدعلی سپانلو
خداحافظی با محمدعلی سپانلو فرهنگ > ادبیات - مراسم تشییع پیکر محمدعلی سپانلو شاعر امروز از مقابل خانه هنرمندان برگزار شد مراسم تشییع پیکر محمدعلی سپانلو محمود دولتآبادی و جواد مجابی مراسم تشییع پیکر محمدعلی سپانلو جعفر پناهی هم به این مراسم آمده بود مراسم تشییع پیچرا خداوند سرنوشت كسی را تغيير نمیدهد؟
چرا خداوند سرنوشت كسی را تغيير نمیدهد مقدرات شما قبل از هر چيز و هر كسی در دست خود شما است به گزارش باشگاه شبانه خداوند در قرآن مي فرمايد خداوند سرنوشت كسي را تغيير نمي دهد مگر اينكه خودش بخواهد و در جاي ديگري آمده است خداوند نمي خواهد آنها هدايت شوند رابطه اين دو چيست آيهچه کسی اجتهاد نابهجا کرد که اعتراض مراجع را برانگیخت؟!
کیهان چه کسی اجتهاد نابهجا کرد که اعتراض مراجع را برانگیخت رئیسجمهور اظهارات هفته گذشته خود مبنی بر اینکه کار نیروی انتظامی اجرای اسلام نیست را با اظهارات قابل تأمل دیگری توجیه کرد به گزارش فرهنگ نیوز روحانی در آیین نکوداشت مقام معلم و در اظهاراتی بیارتباط با روز معوزيرنفت عربستان: قيمت نفت دست خداست
وزيرنفت عربستان قيمت نفت دست خداست وزير نفت عربستان با بيان اينكه نگران بازگشت ايران به بازار نفت نيست در مورد آينده قيمت نفت گفت هيچ كس نميتواند آينده قيمت نفت را مشخص كند اين فقط دست خداست علي النعيمي وزير نفت عربستان در مصاحبه با پايگاه خبري سي ان بيسي درباره چشمکنکور، فرشته را به کما کشاند .../ بچه پولدارهای تهران به دردسر افتادند/ چرا خداوند سرنوشت كسی را تغيير نمیدهد
کنکور فرشته را به کما کشاند بچه پولدارهای تهران به دردسر افتادند چرا خداوند سرنوشت كسی را تغيير نمیدهد در باشگاه شبانه امشب داستانی واقعی از دختری بخوانید که به خاطر کنکور به کما رفت و همچنین بدانید چرا خداوند در قرآن می فرماید که سرنوشت كسی را تغيير نمیدهد به گزارشچه کسی از نهانخانه سعودیها خبرمیدهد گزارش ویژه فارس از پشتپرده ویکی لیکس سعودی/ مجتهد عربستانی کیست؟
چه کسی از نهانخانه سعودیها خبرمیدهدگزارش ویژه فارس از پشتپرده ویکی لیکس سعودی مجتهد عربستانی کیست مدتی است فردی با نام مستعار مجتهد درخصوص اسرار پشت پرده خاندان سعودی افشاگری میکند و از این حیث به عنصرخبرساز نهانگاه سعودی تبدیل شده است پیگیری اخبار و دقت در نوع افشاگریهایمحمد بنا به چه کسی طعنه زد؟/ روزگار این است؛ سر شیران را در دهان کفتار دیدن!
محمد بنا به چه کسی طعنه زد روزگار این است سر شیران را در دهان کفتار دیدن ورزش > کشتی - محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی همچنان خانه نشین است به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین او در صفحه اینستاگرام خود عکسی از کفتاری منتشر کرده که سر جدا شده شیر جنگل را در دهاناحمد عسیری نسخه عربستانی محمد سعید الصحاف عراق
احمد عسیری نسخه عربستانی محمد سعید الصحاف عراق شناسهٔ خبر 2573343 - شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶ ۱۸ بین الملل > خاورمیانه و آفریقای شمالی نشستهای سخنگوی ائتلاف تحت رهبری سعودی ها و بیان اظهارات خلاف واقع وی سبب شده است که عربستانی وی را با محمد سعید الصحاف وزیر اطلاع رسانی زمانکعبه در عربستان است اما ياد خدا در آنجا نيست
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۸ ۱۵ب ظ آيت الله علوي بروجردي کعبه در عربستان است اما ياد خدا در آنجا نيست موج -قم- آيت الله علوي بروجردي باتأکيد بر اين که نياز مند ايدئولوژي الهي هستيم گفت امروز کعبه در عربستان وجود دارد ولي ياد خدا نيست چراکه اگر يادخدا مطرح بود اين حرکات جنايتکارانهعزیز محمدی:دادکان خدایش را قاضی کند و بگوید این ها دلال و لمپن بودند؟/ما چه کار داشتیم به کروش؟
عزیز محمدی دادکان خدایش را قاضی کند و بگوید این ها دلال و لمپن بودند ما چه کار داشتیم به کروش ورزش > فوتبال ملی - عزیز محمدی رئیس اتحادیه مدیران فوتبال ایران از دوست قدیمی اش محمد دادکان گلایه دارد و می گوید کاش این رئیس پیشین و موفق فوتبال مان با خدایش خلوت کند ووزیر نفت ایران برای اوپک دعا کرد؛ وزیر نفت عربستان قیمت نفت را به خدا سپرد
وزیر نفت ایران برای اوپک دعا کرد وزیر نفت عربستان قیمت نفت را به خدا سپرد اقتصاد > انرژی - هفته نامه صدا نوشت وزیر نفت ایران چهارشنبه شب گذشته پس از افتتاح نمایشگاه نفت و گاز تهران به برلین رفت تا در کتفرانس امنیت انرژی شرکت کند همزمان وزیر نفت عربستان درکسی که به خدا عادت نکرده، پس از مرگ دچار مشکل میشود
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری کسی که به خدا عادت نکرده پس از مرگ دچار مشکل میشود خبرگزاری پانا استاد اخلاق حوزه علمیه قم اعتکاف را تمرین قرب به خدا دانست و گفت انسان در اعتکاف به خدا عادت می کند ۱۳۹۴ شنبه ۱۲ ارديبهشت ساعت 18 24 به گزارش خبرگزاری پانا آیتاللعکسی از محمدرضا پهلوی در دوران دبیرستان در سوئیس
عکسی از محمدرضا پهلوی در دوران دبیرستان در سوئیس عکسی ازمحمدرضا پهلوی در تیم ورزشی دوران دبیرستان در سوئیس چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 13 57مطهری: خیال نکنیم با جلوگیری از اظهارنظر مخالف، انقلاب را حفظ کردهایم / اگر کسی از روی تفکر به این نتیجه رسید
مطهری خیال نکنیم با جلوگیری از اظهارنظر مخالف انقلاب را حفظ کردهایم اگر کسی از روی تفکر به این نتیجه رسید که خدا و معاد وجود ندارد مورد عذاب نیست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت خیال نکنیم با جلوگیری از اظهارنظر مخالف انقلاب را حفظ کردهایم به گزارش نامه نیوزابعاد داخلی و خارجی تغییرات سیاسی در عربستان-دکتر محمد مهدی مظاهری*
ابعاد داخلی و خارجی تغییرات سیاسی در عربستان-دکتر محمد مهدی مظاهری به رغم ساختار سیاسی رسمی حاکم بر اغلب کشورها که بیانگر نوع ترتیبات منعکس شده در قانون اساسی آنهاست بسیاری از کشورهای حوزه خاورمیانه تحت تاثیر یکسری از مولفه های غیررسمی اداره میشوند که بارزترین وجه این مولفه هاامام موسی کاظم(ع): قویترین مردم کسی است که بر خداوند متعال توکل نماید.
امام موسی کاظم ع قویترین مردم کسی است که بر خداوند متعال توکل نماید امام موسی کاظم ع قویترین مردم کسی است که بر خداوند متعال توکل نماید ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ساعت 03 53 امام موسی کاظم ع قویترین مردم کسی است که بر خداوند متعال توکل نماید-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها