تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برکت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برکت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد تهران - ایرنا - به برکت بنیاد برکت، دانش آموزان یکی از مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد صاحب مدرسه با امکانات مناسب شدند.


به گزارش ایرنا از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، وقتی برای اولین سال وارد این مدرسه شدم، فضای نامناسب و بوی نم کلاس های فرسوده آن بویژه در روزهای بارانی برای من و دیگر بچه ها آزاردهنده بود و امروز که مدرسه ام را هم ردیف مدارس مجهز و دارای شرایط مطلوب می بینم فردای بهتری را برای خود و همکلاسی هایم باور دارم.
این سخن را علی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی روستای مزدک از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد می گوید.
او خاطره خوبی از مدرسه این روستا در سال اول و دوم دبستان ندارد، اما از سال 91 تاکنون به برکت خدمت بنیاد برکت در یک مدرسه با کلاس و دارای امکانات رفاهی مشغول تحصیل است.
علاوه بر دانش آموزان مدرسه سه کلاسه مزدک، دانش آموزان 9 مدرسه روستایی دیگر در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد نیز از خدمات این بنیاد استفاده می کنند و از فضای آموزشی مطلوبی برخوردار شده اند.
پدر یک دانش آموز مدرسه شهید دیالمه بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی نیز می گوید: قبل از ساخت این مدرسه، والدین دانش آموزان این منطقه از نبود فضای آموزشی برای فرزندان خود گله مند بودند.
محمد که کشاورزی روستایی است با بیان اینکه مدارس دیگری در این بخش از فضای آموزشی برخوردار نیستند، خواستار توجه بیش از پیش بنیاد برکت و خیرین مدرسه ساز به محرومیت های این منطقه دورافتاده و محروم کهگیلویه وبویراحمد شد.
مدرسه ابتدایی سه کلاسه شهید دیالمه ممبی با زیر بنای 257 متر مربع، محوطه سازی دو هزار و 140 متر و با اعتبار 22 میلیارد ریال از محل تأمین اعتبار بنیاد برکت احداث شده است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد از بنیاد برکت به عنوان نهاد با برکتی برای خدمت رسانی به توسعه فضاهای آموزشی مناطق محروم یاد می کند.
جهان محرابی گفت: تاکنون با حمایت بنیاد برکت 10 مدرسه با 60 کلاس درس در این استان احداث شده است.
وی به جذب 20 میلیارد ریال برای ساخت مدارس بنیاد برکت که عمدتاً در مناطق روستایی محروم شناخته شده اند اشاره کرد و افزود: با این اقدام خداپسندانه و جهادی بنیاد برکت، بخشی از فضای آموزشی مناطق روستایی به عنوان یکی از مطالبات مردم مناطق محروم تأمین شده است.
محرابی از در دست ساخت بودن هشت مدرسه دیگر از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم این استان خبر داد و گفت: این مدارس دارای 36 کلاس درس است.
وی افزود: مدرسه گورگنجو 70 درصد، مدرسه شش کلاسه گج بلند بهمئی 30 درصد و مدرسه سه کلاسه روستای دره گرو پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پنج مدرسه دیگر در حال انتخاب پیمانکار است.
محرابی گفت: این بنیاد به رفع محرومیت های آموزشی کهگیلویه وبویراحمد که نیازمند تأمین امکانات و تجهیزات سخت افزاری است، توجه ویژه ای دارد.
وی از ساخت یکهزار و 100 کلاس درس با همکاری خیرین در این استان خبر داد و افزود : توسعه و تجهیز مدارس این استان به لحاظ پراکندگی یکهزار و 700 روستا، نیازمند حمایت بیش از پیش خیرین و مراکز خدمات رسان عام المنفعه است.
کهگیلویه و بویراحمد با 120 هزار دانش آموز دارای دو هزار و 500 مدرسه است.
اجتمام ** 3377 ** 1071



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن