تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس تهران بزرگ: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي امسال با اهداف جديدي در پايتخت اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس تهران بزرگ: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي امسال با اهداف جديدي در پايتخت اجرا مي‌شود
اجتماعي. آسيب شناسي اجتماعي. انحراف اجتماعي
رييس پليس تهران بزرگ گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي امسال با اهداف جديد، افق‌هاي دورتر و بلند تر، بدون وقفه در پايتخت اجرا مي شود.

سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه درهمايش علمي - تخصصي بررسي ابعاد جامعه شناختي و روانشناختي طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي افزود: اجراي طرح امنيت اجتماعي طي يك سال گذشته تبعات مثبت بسياري داشته و امروز افتخار داريم اجراي اين طرح را بر اساس كار علمي و بررسي ابعاد مختلف، تداوم بخشيم.

وي اظهار داشت: كليد علمي اين طرح براساس فرمايشات مقام معظم رهبري كه بر استمرار طرح و اجتناب از موسمي و فصلي شدن اجراي طرح تاكيد داشتند، زده شد.

رادان ادامه داد: طرح امنيت اجتماعي در هر بخش از هفت مرحله‌اي كه پارسال انجام شد براساس كار علمي و نظرسنجي‌هاي دقيق از جوامع علمي و نظرات مردم انجام گرفته است.

وي افزود: اين طرح با استقبال عمومي مردم مواجه شده و به موفقيت‌هاي چشمگيري نيز دست يافته است.

اين مسوول گفت: عوامل درگير در اجراي اين طرح بخصوص نيروهاي پليس بايد در موضوعات اجتماعي، بنيه‌هاي علمي را مي‌دانستند تا با آگاهي و اطلاع از اين روش ها، اجراي طرح را دنبال كنند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: امروز به همت پليس امنيت عمومي ناجا و تهران بزرگ كه در واقع پشتيبان و طلايه دار اين طرح بودند، شاهد افزايش احساس امنيت در جامعه هستيم.

وي، همكاري و حمايت خوب دستگاه قضايي از پليس براي اجراي طرح امنيت اجتماعي را از ديگر دلايل موفقيت اين طرح عنوان كرد.

رادان افزود: با اطمينان مي‌گوييم اجراي اين طرح فصلي نيست و تا زدودن زشتي‌ها و ناهنجاري‌ها از پيكره جامعه و هرآنچه مربوط به اين دو حوزه است ، با قاطعيت و استوار ادامه مي‌يابد.

رييس پليس تهران بزرگ گفت: خروج و توقف اجراي اين طرح، مشروط به اتمام ناهنجاري‌ها و برقراري احساس امنيت عمومي فراگير در جامعه خواهد بود.

وي افزود: طي يك سال گذشته با اجراي اين طرح و براساس نظرسنجي‌ها احساس امنيت مالي، جاني و ناموسي مردم افزايش پيدا كرده و موجب رضايت مندي آنها شده است.

رادان خاطرنشان كرد: در اين طرح توجه پليس به برخورد با احساس خشم و ساير هيجانات منفي كه مي‌توانست باعث وحشت و هراس در مردم شود، معطوف شده و با تعامل خوبي كه بين مردم و پليس بوجود امده نتايج خوبي به همراه داشته است.

---> ايرنا.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 533]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن