تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ايران از الگوهايي همانند امام حسين(ع) انرژي و قوت مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۵۳ب.ظ)
روحاني در ديدار خانواده شهيدان بجستاني: ملت ايران از الگوهايي همانند امام حسين(ع) انرژي و قوت مي‌گيرند موج - رييس جمهوري با اشاره به استقامت و ايستادگي ملت ايران در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: ملت ايران عاشق اهل بيت(ع) و خاندان رسالت هستند و از الگوهايي همانند امام حسين(ع) انرژي و قوت مي‌گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني؛ رئيس‌جمهور در ادامه ديدارهاي مستمر خود با خانواده شهيدان و ايثارگران، عصر چهارشنبه در فضايي صميمي با خانواده معظم شهيدان مهدي، حميد و مجيد فاضل بجستاني ديدار و از صبر و فداکاري آنان تجليل کرد.
روحاني در اين ديدار، شهدا و خانواده آنان را الگوها و معلمين جامعه دانست و گفت: ملت ايران قدرشناس و حافظ راه شهيدان است و بر ادامه راه آنان تأکيد دارد.
رئيس‌جمهور با بيان اينکه شهيدان به مسيري که در آن قدم گذاشته بودند، ‌ايمان و باور قلبي و واقعي داشتند، اظهار داشت: اگر در همه کارهاي زندگي، با نيت خالص و قربة الي‌الله قرار بگيريم در چنين صورتي هم اجر و ثواب برده و هم مسير سهل و آسان شده و به راحتي مشکلات پشت سر گذاشته مي‌شود.
روحاني با اشاره به استقامت و ايستادگي ملت ايران در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: ملت ايران عاشق اهل بيت(ع) و خاندان رسالت هستند و از الگوهايي همانند امام حسين(ع) انرژي و قوت مي‌گيرند و بي‌ترديد ملت ايران با برخورداري از چنين الگوهايي از تمامي مشکلات عبور خواهد کرد.
وي گفت: در مقاطعي از تاريخ کشورمان از جمله دوران دفاع مقدس همه دنيا عليه ملت ايران و کشورمان بسيج شدند، اما فرزندان اين سرزمين در مقابل آنها مقاومت و ايستادگي کرده و به فضل الهي همچنان همين مسير را ادامه خواهند داد.
در اين ديدار پدر شهيدان مهدي، حميد و مجيد فاضل بجستاني با قدرداني از توجه رئيس‌‌جمهور به خانواده بزرگ ايثارگران و جانبازان، خاطراتي از فرزندان شهيد خود بيان کرد.
شهيدان مهدي، مجيد و حميد فاضل بجستاني به ترتيب در سنين ۱۹، ۱۸ و ۱۷ سالگي به فيض عظيم شهادت نائل آمدند.
در اين ديدار که حسين فريدون؛ دستيار ارشد رئيس‌جمهور و حجت الاسلام شهيد؛ معاون رئيس‌جمهور در امور ايثارگران و رئيس بنياد شهيد حضور داشتند، لوح تقديري به رسم يادبود از سوي روحاني به خانواده اين شهيدان تقديم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن