تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803013019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوستان شفاف سازی نمی‌بینند، اما ثابت کردم!/ توان کسب مدال جهانی را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگوی تفضیلی با باشگاه خبرنگاران:
دوستان شفاف سازی نمی‌بینند، اما ثابت کردم!/ توان کسب مدال جهانی را داریم
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان اینکه تیم فعلی توان کسب مدال جهانی دارد، گفت: من شفاف سازی‌ام در انتخاب نفرات را ثابت کرده‌ام اما برخی‌ها آن را نمی‌بینند!

دوستان شفاف سازی نمی‌بینند، اما ثابت کردم!/ توان کسب مدال جهانی را داریم
مینو مداح در گفتگوی مفصل با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان تکواندو بانوان قبل از اعزام به مسابقات جهانی روسیه عنوان کرد: بیستم اردیبهشت با پنج ورزشکار عازم مسابقات جهانی می‌شویم در صورتیکه پیش از این اسامی شش ورزشکار را اعلام کرده بودیم اما بهاره ندرخانلو‌ در وزن سوم از ترکیب تیم ملی خط خورد.


جدی قید جهانی را زد


 وی ادامه داد: بعد از اینکه نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی گرفتند و نایب قهرمان شدند تصمیم گرفتیم از بازیکنان این تیم که شرایط تیم بزرگسالان را داشتند،  هم استفاده کنیم مهسا جدی در وزن سوم گزینه مد نظر ما بود تا باندرخانلو‌یک مسابقه انتخابی برگزار کند او سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک را داشت و می خواستیم بعد از رقابت‌های  قهرمانی آسیا از او دعوت کنیم اما تمایلی به حضور در اردوی بزرگسالان نشان نداد.


 سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با اشاره به مدال طلای مهسا جدی در مسابقات نوجوانان آسیا تصریح کرد: جدی بعد از بازگشت به تهران از ناحیه دست و زانو آسیب دیدگی داشت و از طرف دیگر به خاطر محصل بودن ترجیح داد استراحت کند و در تیم ملی بزرگسالان حاضر نشود او هم مثل کیمیا علیزاده 17 سال تمام بود و شرایط حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان را داشت.


 وی در مورد پنج تکواندو کار اعزامی ایران به مسابقات جهانی گفت: کیمیا علیزاده در وزن چهارم مسابقه می‌دهد در حالیکه همیشه در اوزان پنجم و ششم بود شکرانه ایزدی در وزن پنجم به مسابقات جهانی اعزام می‌شود او به خاطر فیزیک مناسبش از وزن هفتم آورده شده است فکر می‌کنم ایزدی تنها تکواندو کار تیم ملی است که سابقه حضور در دوره قبلی رقابت‌های جهانی را دارد در وزن ششم فاطمه روحانی با تجربه را داریم در وزن هفتم هانیه اخلاقی و در وزن هشتم اکرم خدابنده بازیکنان تیم ملی هستند فکر می‌کنم بهترین گزینه وزن هشتم ایران خدابنده باشد او در پیکارهای بین المللی هم شرایط خوبی دارد.


کاهش وزن اصولی بوده است


مداح اضافه کرد: به خاطر شرایط فیزیکی بانوان همیشه مشکل واقعی داشتیم اما خدابنده هم اکنون با خوب‌های دنیا از لحاظ شرایط قدی برابری می‌کند وزن کم کردن تکواندو کاران در این مدت هم بر اساس شرایط و ضوابط بوده است آنهایی که توان وزن کم کردن داشتند با در نظر گرفتن درصد چربی بدنی و زیر نظر پزشک به کاهش وزن پرداختند ایزدی با کم کردن وزن و آمدن از وزن هفتم تا پنجم حالا شرایط بهترین نسبت به رقیبانش دارد خدابنده،‌ایزدی و علیزاده شرایط فیزیکی خوبی در تیم ملی بانوان دارنده قد بلند‌هستند.


آنهایی که اصولی وزن کم کرده‌اند همیشه نتیجه گرفته‌اند او درباره روزهای پایانی اردوی تیم ملی بانوان افزود: در دو نوبت صبح و عصر تمرینات فنی و بدنسازی را دنبال می‌کنیم نزدیک به مسابقات حجم تمرینات کم شده اما کارهای سرعتی را شروع کرده‌ایم و در فاز سرعت و فشار قرار دادیم مصدومی در تیم ملی دیده نمی‌شود اما مثل همه اردوهای رزمی آسیب دیدگی جزئی وجود دارد.


به این تیم امیدوارم


مداح در پاسخ به این سوال که آیا بانوان تکواندو کار می توانند در مسابقات روسیه،‌به نخستین مدال جهانی دست یابند، تاکید کرد: مسابقات سخت و سنگینی را پیش رو داریم که دارای گریه 12 است و 120امتیاز المپیکی دارد تمام نخبه های دنیا که به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند، امتیازات این مسابقات برایشان حیاتی است نفراتی که در بین 6 نفر اول دنیا هستند با تمام توان شکرت می‌کنند،‌ اما به این تیم خیلی امیدوار هستم و به هیچ عنوان حریفان را دست کم نخواهیم گرفت .


پیش بینی نمی‌کنم


 وی ادامه داد: در مسابقات جام فجر و تورنمنت هلند اعضای تیم ملی نتایجی بدست آوردند که همه را شگفت زده کرد خدابنده  و ایزد رنکینگ داران المپیک و قهرمانان جهان را مغلوب کردند در فینال تورنمت هلند کیمیا علیزاده جوان با جیدی جونز قهرمان انگلیس المپیک را مساوی کرد چون داور روی این مسابقه کنترل داشت ودر نهایت هم در راند طلایی مغلوب شد با این حال ماگویم پیش بینی مسابقات جهانی قطعا کار سختی است شک نکنید با تمام توان به روسیه می رویم و شرایط خوبی داریم.


سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با اشاره به تمرینات ملی پوشان در تعطیلات فروردین ماه گفت: تکواندو کاران دور از خانواده و تفریحات در اردوها بودند و حتی با آسیب هم تمرین کردند، بسیاری از آنها حتی تحصیلات خود را برای مسابقات جهاتی هم رها کرده اند چون اول به فکر شاد کردن دل مردم و دوم به فکر نتیجه هستند من در توان این تیم کسب مدال جهانی را می بینم.


وی با گلایه به برخی اظهار نظرها درباره کادر فنی یادآور شد: متاسفانه برخی مواقع قبل از گلایه سرمربی اعزام ها کادر فنی تحت فشار قرار می گیرد تا مربیان قول مدال بدهند و در بازگشت از مسابقات با همان قول و در صورت نتیجه نگرفتن آنها را به باد انتقاد می گیرند باید بگویم نتایج قابل پیش بینی نیست کوچ فرانسه به خاطر نتایج ضعیف بازیکنانش مقابل ایرانی ها در جام فجر، اعضای تیمش را از تفریح و گردش در ایران منع کرد، خوشحالم از این نظر که فدراسیون شرایطی را فراهم کرد که بانوان هم بتوانند در تورنمت هلند حضور یابند اگر بودجه خوبی باشد، می شود برای اعزام ها برنامه ریزی کرد.


رنکینگ خوبی داریم


مداح با بیان اینکه رنکینگ بانوان تکنواندوکار قبلا زیر رتبه 30 نبود، گفت: قبلا شرایط برای اعزام ها مناسب نبود اما در حال حاضر با همین دو مسابقه ای که بانوان شرکت کرده اند، اکرم خدابنده، رنکینگ جهانی و المپیک 14 و 16 دارد، شکرانه ایزدی  رنک زیر 30دارد و فاطمه روحانی هم نزدیک رنکینگ 30 است، امیدوارم با کسب مدال جهانی ورزشکاران ما به سهمیه المپیک نزدیک شوند چون انگیزه آن را دارند.


حقی را ناحق نکردم


وی با بیان اینکه هر فردی که هدایت تیم ملی را بر عهده می گیرد، کار آسانی ندارد، افزود: کسب هر گونه نتیجه ای اول به مربیان باز می گردد، من واقعا حقی را در تیم ملی ناحق نمی کنم چون اول خدا را در نظر می گیرم پیش از این روال انتخاب ورزشکاران بر مبنای مسابقات انتخابی بود و همیشه یک سری نفرات در آن تکراری و موفق بودند اتفاقا در این مسئله بسیاری از رسانه ها هم انتقاد داشتند اگر انتخابی برگزار می شود باید همان نفرات برگزیده به تیم ملی معرفی شوند اما من این روند را تغییر دادم.


روند انتخابی تغییر کرد


وی ادامه داد: مراحل اول و دوم انتخابی ها را برگزار کردیم اما در ادامه روند انتخاب نفرات تیم ملی تغییر کرد، در گذشته مسابقات انتخابی بانوان با هوگوهای معمولی برگزار می شد و تکواندوکاران بعدها در رقابت های برون مرزی که با هوگوهای الکترونیکی انجام می شد نتیجه نمی گرفتند به همین دلیل نخواستم انتخاب ها تکراری باشد و ملاک گزینش نفرات را روی عملکرد آنها گذاشتم.


انتخاب اول، رقابت های سیزم و تورنمت های جام فجر و هلند به نوعی انتخابی های تیم ملی بود و بعد از آن بود که سوسن حاجی پور از اردوی تیم ملی خط خورد.


شاگرد بازی نکردم


سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان اینکه انتخابات کادر فنی سلیقه ای نبوده است، تصریح کرد: هر کسی که می تواند با این روند انتخابی نتیجه بگیرد می تواند عملکردش را نشان دهد من شاگردی در تیم ملی به جز اکرم خدابنده ندارم که او هم از بهترین نفرات کشور است او قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی بازیهای آسیایی را دارد و در جام فجر، کشورهای اسلامی و ارتش های جهانی هم طلا گرفته است ندرخانلو شاگرد من بود اما حذف شود تمام انتخاب ها شفاف است و شبهه ای در آن وجود ندارد.


شفاف سازی را ثابت کرده ام


وی درباره حذف ندرخانلو بعد از معرفی در ترکیب اصلی تیم ملی خاطر نشان کرد:ندرخانلو رزومه خوبی برای مسابقات جهانی نداشت تنها اعزام او هم مسابقات هلند بود، در حالیکه سایر اعضای تیم ملی صاحب مدال هستند من شفاف سازی کردم اما برخی دوستان این انتخاب ها را شفاف نمی بینند!


وی با اشاره به کادر فنی تیم ملی در مسابقات جهانی 2013 گفت: مسابقات جهانی متفاوت است و نباید به سرمربی ایراد گرفت چون پتانسیل بانوان همین است من از مربیان قبلی هم ایراد نمی گیرم چون هر چه در توان داشتند را خرج کردند با این حال من توجهی به حواشی ندارم و برای مسئولان فدراسیون انتخاب هایم شفاف سازی و ثابت شده است.


انتهای پیام/




اخبار مرتبط

انتخاب مشروط 6 تکواندوکار بانو برای رقابت های جهانی
سلام عاشورزاده به قهرمانی و خداحافظی یوسف کرمی
اما و اگر انتخاب بانوان تکواندوکار برای مسابقات جهانی
حذف 2 تکواندوکار از اردوی تیم ملی/بانوان با ترکیب ناقص راهی مسابقات جهانی می شوند




۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن